İşyerinden Nete Girmek :S (İsa Server)
-
Arkadaşlar, çalıştığım kurumdaki sunucu proksisinden nete girebiliyorduk önceden, son bir haftadır bilgi işlem isa server üzerinden bir engelleme yapmışlar sanırım. Şu an nete girmek istedigimizde

bunun aynısından geliyor internet explorer penceremize.. işin garip yanı daha önce kullandığımız proksi ayarlarını tüm pcler kullanmaya devam ediyor, sadece bazı pcleri engellemiş adamlar. internete bazı pclerden ( mesela başka bölümde çalışanlar) girilirken, bizim bölümdekiler giremiyor.. bunun için ne yapılabilir? desteklerini bekliyorum..

-
ISA'da büyük ihtimalle iyi bir politika belirlemişlerdir işin zor hacım
-
mesela tam olarak isa server i bilmiyorum ama proxy deneyebilirsin yada ktunnel.com gibi sitelerden girmeye çalış belki olur
-
RhiFaT bunu yazdı:
-----------------------------
mesela tam olarak isa server i bilmiyorum ama proxy deneyebilirsin yada ktunnel.com gibi sitelerden girmeye çalış belki olur
-----------------------------fikrini beyan ettiğin, yardımcı olmaya çalıştığın için teşekkürler ama, sorunu anlatamadım sanırım. Nete hiç çıkamıyoruz ki ktunnel e girelim :S
-
hocam etki alanı içersinde değilsen serverin kısıtsız ip numaraları vardır onları ağ bağlantı özelliklerinde girip denemelisin ama ağ çakışabilir sonra bilgi işlemdekiler üstüne atlamasın :) ama etki alanı içersinde ise bilgisayarın o zaman yapılacak bişey yok :)
-
ip ler le iş yapmaz genelde isacılar mac le sabit ip verdirirler sonra ona göre yaparlar yni ip değiştirirsen macten çakarsın neyse diğerleri pm attım onlarıda buraya yazarsan sevinirm...
-
neymis o pmlerin icerigi sk8er buraya yazda bizde ogrelenlim yaw .. :/
