İTÜ'ye Yerleşen Arkadaşlar
-
3671
-
az kişiyiz moruk yapacak bişe yok :)
-
Aynen hacı:D
-
ITU'ye girerken ben de çok sevinçliydim, projelerden falan sonra görecem ben sizi :D
-
Ayarlarız hocam sıkıntı yok
-
ataturkcu1 bunu yazdı:
-----------------------------
Hacılar kaldım ortada şey gibi:SHarbi bi cevap yazın yaw..:S
-----------------------------harbi itüdeyim hocam :D
-
istanbuldakilerin buluşması daha iyi olmazmı :)
-
hayırlı olsun:)
-
hayirli olsun turkiyenin en iyi pc muh. kazanmisskn tip varken buraya gelmissjn. bende tip isterken ege bilgisayara dustum. kader kismet
Toplam Hit: 3112 Toplam Mesaj: 20
