İyi Bayramlar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sahmaran
    sahmaran's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Dişi
    Hayirli Bayramlar kazasiz belasiz geçirmeniz dilegiyle
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AKSU92
    AKSU92's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2008
    Erkek
    cLubb3R bunu yazdı:
    -----------------------------

    BU ARADA HAZIR KUTLAMA POSTU ACILMIŞKEN BENDE YENİ YILINIZI KUTLARIM!!

    HOŞ GELDİN 2009 :S  : |


    -----------------------------

    yılbaşı kutlamaları ve noel dinimize terstir.bu topic altın da kutlama bari.

     

    edit:500. mesajım

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek
    iyi bayramlar

    All I need is a possibility.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Efendi
    Efendi's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2006
    Erkek
    Sizin De Bayramınız KutLu oLsun. HuzurevLerindeki Dede Ve NeneLerinizi Unutmayın :)

    Harabat ehlini hor görme Zakir, defineye malik viraneler var...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cLubb3R
    cLubb3R's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2008
    Erkek
    AKSU92 bunu yazdı:
    -----------------------------
    cLubb3R bunu yazdı:
    -----------------------------

    BU ARADA HAZIR KUTLAMA POSTU ACILMIŞKEN BENDE YENİ YILINIZI KUTLARIM!!

    HOŞ GELDİN 2009 :S  : |


    -----------------------------

    yılbaşı kutlamaları ve noel dinimize terstir.bu topic altın da kutlama bari.

     

    edit:500. mesajım


    -----------------------------

    bi kerede bi konuda bişey çıkarmayın ya yok din yok siyaset yok bilmemne ulan rahat rahat geyik bile yapamıyoruz hayatı akışına bırakın... ben kutlarım... benim inançlarım ve görüşlerimde kimseyi iplemez başkasının goruslerine saygısızlık yapmadıkça....


    Dj,cLubb3R in da House Gimme The Music...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vukuat
    vukuat's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2007
    Erkek

    bütün inanan inanmayan müridlerin müridelerin (wc lirerinde alınmasınlar onlarda) bayramını en içten dileklerimle kutlar saygı sevgi ve esenlik dilerim.

    evet en son bayram mesajını kim? atacak görelim :D


    yunusozturk.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SilenC3
    SilenC3's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    AKSU92 bunu yazdı:
    -----------------------------
    cLubb3R bunu yazdı:
    -----------------------------

    BU ARADA HAZIR KUTLAMA POSTU ACILMIŞKEN BENDE YENİ YILINIZI KUTLARIM!!

    HOŞ GELDİN 2009 :S  : |


    -----------------------------

    yılbaşı kutlamaları ve noel dinimize terstir.bu topic altın da kutlama bari.

     

    edit:500. mesajım


    -----------------------------

    ulan şu konuda bile kıllık yapma potansiyeline sahipsiniz ya daha bişe demiorum  sanane belki adam müslüman deil yada başka bişe ister der ister dmez :|

     

    Ceplerin esrarla, ağzın şekerle, zulan malboroyla dolsun. Sigaran zehir, kafan 1500 olsun. Bayramınız mübarek olsun. Amin (F)


    Ben giderken sen dönüyodun, sen benden daha fazla şey bilirsin vs.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AKSU92
    AKSU92's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2008
    Erkek
    SilenC3 bunu yazdı:
    -----------------------------
    AKSU92 bunu yazdı:
    -----------------------------
    cLubb3R bunu yazdı:
    -----------------------------

    BU ARADA HAZIR KUTLAMA POSTU ACILMIŞKEN BENDE YENİ YILINIZI KUTLARIM!!

    HOŞ GELDİN 2009 :S  : |


    -----------------------------

    yılbaşı kutlamaları ve noel dinimize terstir.bu topic altın da kutlama bari.

     

    edit:500. mesajım


    -----------------------------

    ulan şu konuda bile kıllık yapma potansiyeline sahipsiniz ya daha bişe demiorum  sanane belki adam müslüman deil yada başka bişe ister der ister dme :|

     

    Ceplerin esrarla, ağzın şekerle, zulan malboroyla dolsun. Sigaran zehir, kafan 1500 olsun. Bayramınız mübarek olsun. Amin (F)


    -----------------------------

    hacı müslümanların bayramlaştıgı topicte yılbaşını kutlamasının yalnış oldugunu söyledim.bayram günü tartışmaya gerek yok.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cLubb3R
    cLubb3R's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2008
    Erkek
    AKSU92 bunu yazdı:
    -----------------------------
    SilenC3 bunu yazdı:
    -----------------------------
    AKSU92 bunu yazdı:
    -----------------------------
    cLubb3R bunu yazdı:
    -----------------------------

    BU ARADA HAZIR KUTLAMA POSTU ACILMIŞKEN BENDE YENİ YILINIZI KUTLARIM!!

    HOŞ GELDİN 2009 :S  : |


    -----------------------------

    yılbaşı kutlamaları ve noel dinimize terstir.bu topic altın da kutlama bari.

     

    edit:500. mesajım


    -----------------------------

    ulan şu konuda bile kıllık yapma potansiyeline sahipsiniz ya daha bişe demiorum  sanane belki adam müslüman deil yada başka bişe ister der ister dme :|

     

    Ceplerin esrarla, ağzın şekerle, zulan malboroyla dolsun. Sigaran zehir, kafan 1500 olsun. Bayramınız mübarek olsun. Amin (F)


    -----------------------------

    hacı müslümanların bayramlaştıgı topicte yılbaşını kutlamasının yalnış oldugunu söyledim.bayram günü tartışmaya gerek yok.


    -----------------------------

    eywallah dostum oke kusura bakmayın :) bende kafa yapayim dedim adam kurban bayramını kutlamış ya xD
    nyse tüm müslüman aleminin ramazan bayramı mübarek olsun
    ukela tavırla cevap vermediğin için teşekkürler dostum :) bazı muridler hemen atlıyorda


    Dj,cLubb3R in da House Gimme The Music...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek
    yehuu yarın bayram namazı var küçüklükten beri çok severim bu bayram namazını :))
Toplam Hit: 8856 Toplam Mesaj: 62