İyi Bayramlar
-
Hayirli Bayramlar kazasiz belasiz geçirmeniz dilegiyle
-
cLubb3R bunu yazdı:
-----------------------------BU ARADA HAZIR KUTLAMA POSTU ACILMIŞKEN BENDE YENİ YILINIZI KUTLARIM!!
HOŞ GELDİN 2009 :S : |
-----------------------------yılbaşı kutlamaları ve noel dinimize terstir.bu topic altın da kutlama bari.
edit:500. mesajım
-
iyi bayramlar
-
Sizin De Bayramınız KutLu oLsun. HuzurevLerindeki Dede Ve NeneLerinizi Unutmayın :)
-
AKSU92 bunu yazdı:
-----------------------------
cLubb3R bunu yazdı:
-----------------------------BU ARADA HAZIR KUTLAMA POSTU ACILMIŞKEN BENDE YENİ YILINIZI KUTLARIM!!
HOŞ GELDİN 2009 :S : |
-----------------------------yılbaşı kutlamaları ve noel dinimize terstir.bu topic altın da kutlama bari.
edit:500. mesajım
-----------------------------bi kerede bi konuda bişey çıkarmayın ya yok din yok siyaset yok bilmemne ulan rahat rahat geyik bile yapamıyoruz hayatı akışına bırakın... ben kutlarım... benim inançlarım ve görüşlerimde kimseyi iplemez başkasının goruslerine saygısızlık yapmadıkça....
-
bütün inanan inanmayan müridlerin müridelerin (wc lirerinde alınmasınlar onlarda) bayramını en içten dileklerimle kutlar saygı sevgi ve esenlik dilerim.
evet en son bayram mesajını kim? atacak görelim :D
-
AKSU92 bunu yazdı:
-----------------------------
cLubb3R bunu yazdı:
-----------------------------BU ARADA HAZIR KUTLAMA POSTU ACILMIŞKEN BENDE YENİ YILINIZI KUTLARIM!!
HOŞ GELDİN 2009 :S : |
-----------------------------yılbaşı kutlamaları ve noel dinimize terstir.bu topic altın da kutlama bari.
edit:500. mesajım
-----------------------------ulan şu konuda bile kıllık yapma potansiyeline sahipsiniz ya daha bişe demiorum sanane belki adam müslüman deil yada başka bişe ister der ister dmez :|
Ceplerin esrarla, ağzın şekerle, zulan malboroyla dolsun. Sigaran zehir, kafan 1500 olsun. Bayramınız mübarek olsun. Amin (F)
-
SilenC3 bunu yazdı:
-----------------------------
AKSU92 bunu yazdı:
-----------------------------
cLubb3R bunu yazdı:
-----------------------------BU ARADA HAZIR KUTLAMA POSTU ACILMIŞKEN BENDE YENİ YILINIZI KUTLARIM!!
HOŞ GELDİN 2009 :S : |
-----------------------------yılbaşı kutlamaları ve noel dinimize terstir.bu topic altın da kutlama bari.
edit:500. mesajım
-----------------------------ulan şu konuda bile kıllık yapma potansiyeline sahipsiniz ya daha bişe demiorum sanane belki adam müslüman deil yada başka bişe ister der ister dme :|
Ceplerin esrarla, ağzın şekerle, zulan malboroyla dolsun. Sigaran zehir, kafan 1500 olsun. Bayramınız mübarek olsun. Amin (F)
-----------------------------hacı müslümanların bayramlaştıgı topicte yılbaşını kutlamasının yalnış oldugunu söyledim.bayram günü tartışmaya gerek yok.
-
AKSU92 bunu yazdı:
-----------------------------
SilenC3 bunu yazdı:
-----------------------------
AKSU92 bunu yazdı:
-----------------------------
cLubb3R bunu yazdı:
-----------------------------BU ARADA HAZIR KUTLAMA POSTU ACILMIŞKEN BENDE YENİ YILINIZI KUTLARIM!!
HOŞ GELDİN 2009 :S : |
-----------------------------yılbaşı kutlamaları ve noel dinimize terstir.bu topic altın da kutlama bari.
edit:500. mesajım
-----------------------------ulan şu konuda bile kıllık yapma potansiyeline sahipsiniz ya daha bişe demiorum sanane belki adam müslüman deil yada başka bişe ister der ister dme :|
Ceplerin esrarla, ağzın şekerle, zulan malboroyla dolsun. Sigaran zehir, kafan 1500 olsun. Bayramınız mübarek olsun. Amin (F)
-----------------------------hacı müslümanların bayramlaştıgı topicte yılbaşını kutlamasının yalnış oldugunu söyledim.bayram günü tartışmaya gerek yok.
-----------------------------eywallah dostum oke kusura bakmayın :) bende kafa yapayim dedim adam kurban bayramını kutlamış ya xD
nyse tüm müslüman aleminin ramazan bayramı mübarek olsun
ukela tavırla cevap vermediğin için teşekkürler dostum :) bazı muridler hemen atlıyorda -
yehuu yarın bayram namazı var küçüklükten beri çok severim bu bayram namazını :))
