İyi Ki Doğdun!
-
nice yıllara hoCa
-
The nothing i have the true remind..
:) İyiki doğdun kardeş.. -
nice yıllara..
-
Esprileri benim gibi soğuk olan arkadaşımızın doğum günün kutlarım:D
-
teşekkür ederim ..:D.ÇOK DUYGLUANDIM :D
-
abü sanırım nothing dogum gununde öldu. tyok ortalıkta
-
yeni gördüm hepiniz sağolun.
ama her doğum gününde konu açılırsa forum batar :) düşünsenize hergün 2-3 tane doğum günü mesajı.
yine de teşekkürler.
:D
-
Aslında konu açıp açmamayı çok düşündüm ama arada dağlar var yollar var. Hediye+ kargo+ senin beğenmeme ihtimali...
Bunlarla uğraşmak daha zor geldi:D
Toplam Hit: 3148 Toplam Mesaj: 29
