İyiki Doğdun Cosmic
-
İyiküüü dooğduuuun :D hepi börtdey tuu yuuu :D :P
Bi dilimini ben yedim ama idare et la :D :P bu arada pasta amonyaklıymış ona göre haa :D nice yıllara janem mucx

Adamın msninde aylardır yazıyo doum günü bea :D aq ne biz ona hediye alabildik,nede o bize pasta alabildi.garibanlığın aq :D :P
-
iyi ki doğdun lan doğum günü çocuğu :D
-
Bu boxer benden sana hediye cosmic iyi günlerde giy beni hatırla :)))

-
çok saolun la msnde yazmasına rahmen kimse kutlamıyo ama o pasta kime yetçek?? kos koca tahribata mı =O)
-
kutlu mutlu olsun =)
-
HolyDemon bunu yazdı:
-----------------------------Bu boxer benden sana hediye cosmic iyi günlerde giy beni hatırla :)))

-----------------------------ilk hediyem saol ahuah
-
iyi yıllar olsun sana
-
cosmic bunu yazdı:
-----------------------------
çok saolun la msnde yazmasına rahmen kimse kutlamıyo ama o pasta kime yetçek?? kos koca tahribata mı =O)
-----------------------------Lan boşunamı amonyaklı yaptırdım :D tadı iğrenç :D yeterde artar bile yani muahaha :D :P şaka bi yana yedi katlı düğün pastası alcaktımda,aq tek katlı 10kişilik pastanın resmini bile zor aldım google abüden :D
-
Kutlu olsun canem,mucks :)
-
AntiOksidan bunu yazdı:
-----------------------------
Kutlu olsun canem,mucks :)
-----------------------------Bunun şerefine bi doğum günü dökümanı patlatırsın sen anti hocam şimdi :D
-
ahauhauh saolun len döküman dülüman
