İyiki Doğdun Kokoinman =)
-
cebit e denk getirseydin telekom standinda pasta keserdik
iyik dogdun koko -
işe yaramaz lanet adam. nice senelere işalla :D bu arada standda kestiğimiz pastayıda görewli manken kıza bizzat ellerimle yedirirdim. ulan koko kırk yılda bi bi işe yarıycaktın oda yalan oldu hehehe neyse canın sağolsun :)
-
ii ki :P şooldun koka yarında ben şooolcam :P
-
iyiki?kötiki? :D
doğdun KOKOinman (:
lan şu çocuğa koko demeyin koka onun adı
her gün eve koka koka gittiğinden kokainman diyolar ona ben biliyom :D -
bek iyi olaylar yasamasak ta iyki dogdun :P nice mutlu yıllara
-
iikide doğğmuşun koko nice senelere=)
-
iyi ki doğdun la ayı:)
-
tam 3 kilo verdim abi ne ayısı.ayılıkmı kaldı bi deri bi kemik kaldım valla :Dasdassd
tüm mürid kardeşlerime ve abilerime tekrardan teşekkür ediyorum bu dünya tarihi için çok anlamlı günü (:P) unutmadığınız için (: -
Paramızmı var ki koko çekelim,
Cony walker viski içelim,
Koko baba bize bir üçlü sarsana,
Parasını alırsın sonra (nahhh) ;) (k) -
iyi ki doğmuşun koko, diyet pasta yedirirdik sana (f)
Toplam Hit: 6772 Toplam Mesaj: 55
