İyilik Saklanmalı Mı?
-
Sağ elin verdiğini sol elin bilmemesi lazım
-
Eski bir mağarada bulunan söz ; Acıma yetime döner koyar... :)
-
iyilik yap denize at balık bilmezse halık ( allah ) bilir
yaptığın iyiliği söylemek kibirdir ki o zman iyilik olmaz ama başkalarına örnek teşkil etmesi amacıyla söylenebilir
kendin yapmış gibi değilde başkası yapmış gibi söylemen gerek
-
niçe, zerdüşt'de bu konuya biraz değiniyordu boş vaktim olursa yazarım birazını.
-
sağ elin verdiğini sol el bilmeyecek söylemiyeceksin Allah rızası için veriyorsan kesin olarak kölükde kullandığını bilmediğin herkese yardım edeceksin ama bizde bu yardım konusu biraz garip cebindeki bozuklukları verince yardım sayıyor herkes o bozuklukları düşürsen belkide almayacaksın yada atsan bişey ifade etmeyecek ama bi dilenci yada ihtiyaç sahibine verince vay ben yardım ettim diyorsun işte bu cok ama cok acınası bi durum.
“Sen yerdekilere merhamet et ki, gökte-kiler de (Allah ve melekler) sana merhamet etsin.”
merhamet cebindeki bozukluklarla olmuyor malesef...
bu yazdıklarımı birine yazmadım kendime yazdım öz eleştiri olarak yanlış anlaşılmasın.
-
Stargazer bunu yazdı:
-----------------------------
Eski bir mağarada bulunan söz ; Acıma yetime döner koyar... :)
----------------------------- -
sen yapmak istediğini yap, içinden geliyorsa ya da baska bir sebeple fark etmez, iyiliği yap, arkana bakmadan dön git.Düşünmen gereksiz.
-
Gerektiği yerde saklanmalı tabiki
-
bir elin verdiğini öbür elin bilmeyecek. iyiliğin fazileti burada
-
yapılan iyilik söylenince reklama kaçar:) bknız siyasi liderlerin iyilikleri,sanatçıların iyilikleri..
