folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder İyilik Saklanmalı Mı?



İyilik Saklanmalı Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Weldox
    Weldox's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Aralık/2009
    Erkek
    Sağ elin verdiğini sol elin bilmemesi lazım

    Yaptık bişiler.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    Eski bir mağarada bulunan söz ; Acıma yetime döner koyar... :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CiRKiN
    CiRKiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    iyilik yap denize at balık bilmezse halık ( allah ) bilir

    yaptığın iyiliği söylemek kibirdir ki o zman iyilik olmaz ama başkalarına örnek teşkil etmesi amacıyla söylenebilir

    kendin yapmış gibi değilde başkası yapmış gibi söylemen gerek


    JACK TİESTO TAHRİBAT ... FAKİR BİR ŞİMAL KİLİSESİNDE ŞEYTAN İLE RAHİBİN MACERASI
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    niçe, zerdüşt'de bu konuya biraz değiniyordu boş vaktim olursa yazarım birazını.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxjokerxx
    xxjokerxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    sağ elin verdiğini sol el bilmeyecek söylemiyeceksin Allah rızası için veriyorsan kesin olarak kölükde kullandığını bilmediğin herkese yardım edeceksin ama bizde bu yardım konusu biraz garip cebindeki bozuklukları verince yardım sayıyor herkes o bozuklukları düşürsen belkide almayacaksın yada atsan bişey ifade etmeyecek ama bi dilenci yada ihtiyaç sahibine verince vay ben yardım ettim diyorsun işte bu cok ama cok acınası bi durum. 

    “Sen yerdekilere merhamet et ki, gökte-kiler de (Allah ve melekler) sana merhamet etsin.”

    merhamet cebindeki bozukluklarla olmuyor malesef...

    bu yazdıklarımı birine yazmadım kendime yazdım öz eleştiri olarak yanlış anlaşılmasın.


    okmam yazmam yok möhür yada barnak bassam olmamı
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    detay
    detay's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek

    Stargazer bunu yazdı:
    -----------------------------

    Eski bir mağarada bulunan söz ; Acıma yetime döner koyar... :)


    -----------------------------


    maaasebeci....
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stux
    stux's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2008
    Erkek

    sen yapmak istediğini yap,  içinden geliyorsa ya da  baska bir sebeple fark etmez, iyiliği yap, arkana bakmadan dön git.Düşünmen gereksiz.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SHaDeWRoX
    SHaDeWRoX's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2011
    Erkek
    Gerektiği yerde saklanmalı tabiki

    Her yarın geriye kalan hayatımızın ilk günü....
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    bir elin verdiğini öbür elin bilmeyecek. iyiliğin fazileti burada


    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uGuR
    uGuR's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2004
    Erkek

    yapılan iyilik söylenince reklama kaçar:) bknız siyasi liderlerin iyilikleri,sanatçıların iyilikleri..

Toplam Hit: 3984 Toplam Mesaj: 24