folder Tahribat.com Forumları
linefolder Müzik & Sinema & Tiyatro & Kitap & Televizyon & Seminerler & Edebiyat
linefolder İzlediğiniz Beğendiğiniz Ve Tavsiye Edeceğiniz Tr Dublajlı Filmler



İzlediğiniz Beğendiğiniz Ve Tavsiye Edeceğiniz Tr Dublajlı Filmler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    volkan bunu yazdı:
    -----------------------------
    oo alper ayıpsın 50 yakın filim oldu güezel olan dvd ripleri update ederim :)
    -----------------------------

    ya film bulmada pek sıkıntım yok boşu boşuna kötü film indirmeyeyim güzel film indireyim diyom indirmişken

    tavsiyelere bakıyom daha varmı beyler :=)


    BU ALANA REKLAM ALINIR
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozAnkaraguclu
    ozAnkaraguclu's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    1408 ve akıl oyunlarını izlemediysen tavsiye ederim :)

    "Milliyetin en belirgin niteliklerinden biri dildir. Türk milletindenim diyen insan her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır. Türkçe konuşmayan bir insan Türk kültürüne, topluluğuna bağlılığını iddia ederse buna inanmak doğru olmaz. " Mustafa Kemal ATATÜRK
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    ozAnkaraguclu bunu yazdı:
    -----------------------------
    1408 ve akıl oyunlarını izlemediysen tavsiye ederim :)
    -----------------------------

    3 gün önce izledim 1408 i :)

    BU ALANA REKLAM ALINIR
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zndmn
    zndmn's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek
    edit

    Ya devlet başa, ya kuzgun leşe...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    made in europe ben sinemada izledim ama sen bulursun belki süper film.

    ...said addicted.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarantula
    Tarantula's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek

    Güneşin gözyaşları

    http://www.divxlerim.com/showthread.php?t=157605

    dostum bu siteyi iyice gez. Bulamayacağın film yok diyebilirim. İster tek link ister HD.

    Bi daha fellik fellik film linki aramazsın hiç değilse.

    V for vendetta;

    Ben efsaneyim;

    Cinderellaman;

    Semum'da izleyebileceğin güzel filmler arasında. Şimdilik aklıma gelenler bunlar. İstersen daha film adı bulur yazarım. Hepsi de orda var zaten.


    Olmayacak şeyler tasarlıyorum, işim bu..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    guru
    guru's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    oldboy u izlemediysen tavsiye ediyorum..daha yeni izledim güzel film.

    mumya 3 güzel, şanslı sleven güzel,başkada aklıma gelmiyo :)


    ..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek
    esaretin bedeli dicem izlemişindir o zaman salla filmleri LOST a başla :D

    (:
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    real_agabey
    real_agabey's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    İnan bendeki dertte aynı.

    Modemin ışığı yanıp sönmezse rahatsız oluyorum.

    Elimdeki filmlerin sayısı 1000 i geçti fakat hala indirecekgüzel filmler arıyorum.Gelişi güzel bulduğumu indirmiyorum.

    Şimdilik burdaki filmlerden başla.Imdb top 250 http://www.turkcealtyazi.org/top250/

    Zaten bu filmleri izledikten sonra seçizi olmaya başlayacaksın.

    Altyazı bozar demişin fakat inan orjinal dublajlı halinin zevkini , animasyonlar haricinde alamazsın.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JohnD
    JohnD's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2008
    Erkek
    yer altı canavarı 4 :D

    DOM..
Toplam Hit: 2351 Toplam Mesaj: 21