folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İzmir Adnan Menderes Havalimanından Otogara Gitmek???



İzmir Adnan Menderes Havalimanından Otogara Gitmek???

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    birgaripaskbestesi
    birgaripaskbestesi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    hangi yolları kullanabilirim bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim...

    Havaş?

    Metro?

    Belediye Otobüsü?

    Taksi?

    Dolmuş?

     

     


    gariplikten arta kalan zamanların yüksündürdüğü bir yalnızlık benimkisi... http://www.gezgin.web.tr
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    İzbana biniyorsun Halkapınar dan metroya aktarma yapıyorsun. Bornovada inip otogara giden otobüse biniyorsun Numarayı hatırlamıyorum kimse sorsan söyler, ya da bornovadan direk dolmuşa binersin beklemeden gidersin. En sağlamı bana göre bu. Yada 75 tl ye taksi.

    Mesaj 30 Temmuz 2012 (Pazartesi) Saat: 12:42'da zeybekustasi tarafından düzenlendi.

    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    birgaripaskbestesi
    birgaripaskbestesi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    zeybekustasi bunu yazdı:
    -----------------------------

    İzbana biniyorsun Halkapınar dan metroya aktarma yapıyorsun. Bornovada inip otogara giden otobüse biniyorsun Numarayı hatırlamıyorum kimse sorsan söyler, ya da bornovadan direk dolmuşa binersin beklemeden gidersin. En sağlamı bana göre bu. Yada 75 tl ye taksi.

    Mesaj 30 Temmuz 2012 (Pazartesi) Saat: 12:42'da zeybekustasi tarafından düzenlendi.
    -----------------------------

     

    Havaş nasıl gidiyor saatleri+fiyatı konusunda bilgin var mı?


    gariplikten arta kalan zamanların yüksündürdüğü bir yalnızlık benimkisi... http://www.gezgin.web.tr
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Havaş konusunda benim de bilgilenmem lazım 5 kere uçtum havaş nedir ne işe yarar bilemiyorum. Otobüs adamı yorar 40-50 dakkada ancak bornovaya geliyorsun bornovaya kadar izbanı öneririm.


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZyreX
    ZyreX's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2003
    Erkek

    Belediye otobüsü 204 e biniyorsun,direkt aktarmasız garajdasın.Havaşa falan para kaptırma..

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ByTechno
    ByTechno's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2008
    Erkek

    yani fantazi yapmaya gerek yok, her saati 40 geçe belediye otobüsü otogar'a gidiyor, 204 numara olması lazım.. eshot'un websayfasından bakıver..

    metroya binersen halkapınara gider ordan bornovaya geçer ordan otogara geçersin ki fantazi olur, halkapınara izban ile gitmek zorunda kalırsın izbanda ölümcül yavaş gidiyor.. (izban metro değil)

    havaş kullanırsanda olur yanılmıyosam 40 dk da bir kalkıyor ama 10-15 tl gibi bişeydi çok pahalı hiç gereği yok..

    en mantıklısı belediyedir, 3,75 tl ye kent kart basarsın, dolum yeride var havaalanında eğer kent kart yoksa biniş kartı satılıyor ondan alırsın..

     

    not: biniş kartı 3 basımlık, eğer izmirde işin yoksa uzun süre kullanmıcaksan herhangi bir otobüs biniş kartı alacağına ozaman git havaşa bin aynı para..

    Mesaj 30 Temmuz 2012 (Pazartesi) Saat: 12:59'da ByTechno tarafından düzenlendi.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Ben bornovada kaldığım için bu yolu kullnıyorum. İzbanı her zaman otobüse tercih ederim. Daha rahat. Halkapınara gelmesi 30 dakkayı zaten geçmiyor. Tabi kişisel tercih meselesi (:


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    birgaripaskbestesi
    birgaripaskbestesi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    Havaş 10 tl imiş. otogara kadar. Başka bir yere uğramadan direk gidiyormuş. Uçak indikten sonrada kalkıyormuş...


    gariplikten arta kalan zamanların yüksündürdüğü bir yalnızlık benimkisi... http://www.gezgin.web.tr
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ByTechno
    ByTechno's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2008
    Erkek

    birgaripaskbestesi bunu yazdı:
    -----------------------------

    Havaş 10 tl imiş. otogara kadar. Başka bir yere uğramadan direk gidiyormuş. Uçak indikten sonrada kalkıyormuş...


    -----------------------------

    yani otobüsle havaş arasında en fazla 15 dk oynar, bunun için 10 tl verceksen senin bileceğin iş :).. öyle hemen kalktığı yok otobüsün tamamen dolması lazım.. neyse hocam tüm yolları anlattık zaten sen orda durum analizi yaparsın artık :)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OCEANUS
    OCEANUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    En rahatı havaş kardeşim


    KNOWLEDGE IS POWER!
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    tam tersi nasıl gideriz?

    garajdan havalanına


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
Toplam Hit: 2924 Toplam Mesaj: 15