İzmir Çetesi Dizisi
-
Beyler diziyi izliyen varsa ordaki ateş karakterinin telefon müziği çok hoşuma gitti bilen varsa söyleyebilirmi çok hoşuma gittide :D
-
ben izliyorum ama hiç dikkat etmedim valla :)
not: kadir inanırın bu kadar kötü rol yapabilecceğini hiç zannetmezdim.
-
Orada gözleri kocaman olan bi kız var... Ona hasta oldum...
-
Gerçekten böyle berbat bir oyunculuk olamaz
-
Bilen yokmu
-
Pikacu bunu yazdı:
-----------------------------
Orada gözleri kocaman olan bi kız var... Ona hasta oldum...
-----------------------------o kızın gözleri güzel.
-
Buldum beyler yinede teşekkür ederim..Eğer isteyen varsa http://www.koskomik.com/izmir-cetesi-atesin-cep-melodisi.html
-
Adam melodi sormuş melodi haricinde her şey konuşulmuş :) Helal :)
-
dizide dolandırıcılığa özendirme var kınıyorum
-
WALLACEs bunu yazdı:
-----------------------------
dizide dolandırıcılığa özendirme var kınıyorum
-----------------------------Hadi hep beraber protesto edelim facebook profillerimizi donduralım .
-
WALLACEs bunu yazdı:
-----------------------------
dizide dolandırıcılığa özendirme var kınıyorum
-----------------------------hocam zaten bütün dizilerde bilinç altına yönelik kodlar gizlidir (trt dizileri hariç)bu durum postmodern bir dünyanın geregi olsa gerek.artık arabeskrap dinlenen bir dünyada yaşıyoruz.aq gece vakti nerden geliyo bunlar aklıma
