folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İzmir De Mürid Acil



İzmir De Mürid Acil

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    2 arkadaşım izmir ege üniv i kazandı  direk eve çıkmak istiyorlar biraz araştırma yapmışlar 

     

    bornova metronon hemen arkasinda güzel bir ev    3 kişi  kişibaşına kira 300tl 

     

    ev arkadaşı aranıyor tercihen üniv li   ilgilenen varsa pm atsın yada konu altına yazsın acil arıyoruz bir kaç hafta sonra iş işten geçmiş olabilir 

     

    1 kişi arıyoruz 300 tl kira verecek (su elektrik gaz ayrı ) dayalı döşeliymiş itribat için pm 

     

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    siz ateş pahasına ev tutmuşsunuz hacı ya. sadece kiraya 300 lira verecek artı birde elektrik su vsfilan komisyon ödeceyek 400ü bulur. ayda 400 lira ev giderlerine verebilecek bi mürid zor bulursun bence. Yinede Allah yardımcınız olsun umarım biri çıkar ya

    Cigu bigule :(
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    not: eşyalı ev yatak dolap yakıt herşeyi dahil adam başı 300 (3kişi ) 1 kişi aranıyor
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gumusservi
    gumusservi's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2010
    Dişi

    evet güzel yerde o yüzden de pahalı ama abartmışlar biraz da sırf öğrenci olduğunuz için...konuyu birde burda http://www.egeuni.com/default.asp  aç belki ilgilenen çıkabilir.

     


    Çok fotojenik bir "acı" çekiyorum. G ü l ü m s e . . .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    affetmez
    affetmez's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Arkadaş tek başına ev tuttu bornovada kaloriferli ev ,içi bakımlı ,sakin bir mahalle kirası 450..kişi başı 300 bayaa abartmışlar.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    arkadaşın villa kiralamış herhalde?

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    oha 300 liramı :D netmişler onlar ya öyle :D 300 liraya tek başına eve çıkarsın :S


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    aga napmış arkadaşların 5+8 falan mı ev. ben tek kalıyorum 2+0 bucada ama olsun kira 200 en azından :)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    drexler
    drexler's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    valla kıra azıcık pahalı gıbı ben de küçükte kalıyorum ama azıcık pahalı vıllalık durum yok buralar böyle tarıf ettıgın yer güzel. ev değebılır. bu benım 4. yılım kanka eve çıkacak değilim de arkadaşlarına yardımcı olabılırım her konuda isterlerse pm den ulaş şimdi gidip göreyım tanısalım ön ayak olurum....


    İTİNA İLE torrentleech davetiyesi aranır. ama kefil bulunamaz :)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mescarine
    mescarine's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    Hacı onlar küçük parka bakan evlerden birinimi tutmuşlar neyapmışlar? Fazla uzağa değil pazaryeri Peterson Köşkü tarafına baksınlar 300e kiralık bulurlar ya... 300den 3 kişi 900 yapar, Kafa güzelkenmi tutmaya kalkmışlar evi? :D


    YGS: Yeni Gelin Sınavı.. Bir heyecan, bir arzu, bir istek.. Biraz hüzün, biraz acı, biraz gözyaşı..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    izmire hiç gelmemiş biri olarak sadece bukadarını biliyorum , kiranın yüksek oldugunun farkındayım fakat bana deger dedi sanırım ortam yapmak istiyorlar oyüzden

     

    birdaha konuşucam yardımcı olabilecek arkadaşlara da birer pm atayım görüşelim 

     

    not : kira 750 imiş 150 de aidat varmış 

Toplam Hit: 2022 Toplam Mesaj: 13