İzmir De Mürid Acil
-
2 arkadaşım izmir ege üniv i kazandı direk eve çıkmak istiyorlar biraz araştırma yapmışlar
bornova metronon hemen arkasinda güzel bir ev 3 kişi kişibaşına kira 300tl
ev arkadaşı aranıyor tercihen üniv li ilgilenen varsa pm atsın yada konu altına yazsın acil arıyoruz bir kaç hafta sonra iş işten geçmiş olabilir
1 kişi arıyoruz 300 tl kira verecek (su elektrik gaz ayrı ) dayalı döşeliymiş itribat için pm
-
siz ateş pahasına ev tutmuşsunuz hacı ya. sadece kiraya 300 lira verecek artı birde elektrik su vsfilan komisyon ödeceyek 400ü bulur. ayda 400 lira ev giderlerine verebilecek bi mürid zor bulursun bence. Yinede Allah yardımcınız olsun umarım biri çıkar ya
-
not: eşyalı ev yatak dolap yakıt herşeyi dahil adam başı 300 (3kişi ) 1 kişi aranıyor
-
evet güzel yerde o yüzden de pahalı ama abartmışlar biraz da sırf öğrenci olduğunuz için...konuyu birde burda http://www.egeuni.com/default.asp aç belki ilgilenen çıkabilir.
-
Arkadaş tek başına ev tuttu bornovada kaloriferli ev ,içi bakımlı ,sakin bir mahalle kirası 450..kişi başı 300 bayaa abartmışlar.
-
arkadaşın villa kiralamış herhalde?
-
oha 300 liramı :D netmişler onlar ya öyle :D 300 liraya tek başına eve çıkarsın :S
-
aga napmış arkadaşların 5+8 falan mı ev. ben tek kalıyorum 2+0 bucada ama olsun kira 200 en azından :)
-
valla kıra azıcık pahalı gıbı ben de küçükte kalıyorum ama azıcık pahalı vıllalık durum yok buralar böyle tarıf ettıgın yer güzel. ev değebılır. bu benım 4. yılım kanka eve çıkacak değilim de arkadaşlarına yardımcı olabılırım her konuda isterlerse pm den ulaş şimdi gidip göreyım tanısalım ön ayak olurum....
-
Hacı onlar küçük parka bakan evlerden birinimi tutmuşlar neyapmışlar? Fazla uzağa değil pazaryeri Peterson Köşkü tarafına baksınlar 300e kiralık bulurlar ya... 300den 3 kişi 900 yapar, Kafa güzelkenmi tutmaya kalkmışlar evi? :D
-
izmire hiç gelmemiş biri olarak sadece bukadarını biliyorum , kiranın yüksek oldugunun farkındayım fakat bana deger dedi sanırım ortam yapmak istiyorlar oyüzden
birdaha konuşucam yardımcı olabilecek arkadaşlara da birer pm atayım görüşelim
not : kira 750 imiş 150 de aidat varmış
