İzmirde Gökyüzü Çok İlginç
-
amk konuyu gördüm aha dedim geldik tarraklara haarp maarp aldım gittim.
dedim bize buraya bakıyım. balkona çıktım hava simsiyah bi bok yok.
kahveci mesut abide yine biriyle kavga ediyordu , elimdeki madem suyu şişesini üstüne fırlattım girdim içeri.
ankara temiz..
-
2012.09.07 04:16:39 37.8618 26.7173 5.0 -.- 1.8 -.- EGE DENİZİ
bir hareketlilik var ama panik bir durum değl her zaman olan br şey bunun harici yarın yurt genelinde bir yağış beklentisi var özellikle kıyılarda ;) -
allah korusun gidin namaz kılın ;)
-
Yarın Türkiye'nin batısında yağış var. Havadaki zerrecikler şehrin ışığını yansıtıyordur.
veya Galaktik federasyon gelmiş olabilir. SaluSa'nın ufosunun farlarıdır.
-
-
resim çekıp koycaktım da zor geldı :Dhava acayıp sıslı gece gunduz arasındaki sıcaklık farkı yuzunden. ısık sisin içinde çok kötü kasvetli bi görüntü yapmış.
-
gavur izmirlilere bir uyarı olabilüüü, tiz imana gelin!
-
ben buca kaymakamlıgının arkasında otuyorum hava guzel normal yanı yada gece vardiyasından cıktıgım için oyle olabilir
-
cillop gibi hava beyler şimdi kahvaltı yapıcam balkonumda :)
