folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İzmir‘De Kalmak Ve İş (Önerileriniz)



İzmir‘De Kalmak Ve İş (Önerileriniz)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OCEANUS
    OCEANUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    Arkadaşlar selam

    işsizim çalışmıyorum izmir'e ne zamanda beri gelmeyi planlıyorum ama bir atılım yapıp gelemedim izmir'in ilçesinde yaşıyorum kariyer.net ve secretcv adreslerinden birçok yere başvuru yaptım ama geri dönüş yapan sayısı çok az yani o yüzden sizlere sormak istedim iş yüzünden evde durumlar karışık sürekli olarak gündemdeyim iyice canım sıkılmaya başladı sizlerden iş başvurusu yapabileceğim öneriler alacaktım.

    öneriler içerisinde Antalya'da olabilir

    Yaşım 26 endüstri meslek lisesi elektrik bölümü mevzunuyum elektrik işi ile ilgilenmiyorum zamanında hata yapıp gitmişim bu konuyu tartışmaya gerek yok 3d, grafik tasarım, fotoğrafçılık ile ilgileniyorum bu işler için özel sektöre girsem adam gibi para veren olmayacak eminim herkes kendine birtane amele arıyor.

    Ağır beden işi olmayacak bir yerde çalışmak istiyorum neresi olur bilgim yok kurumsal sağlam bir yer olması çok iyi olur. Örnek olarak bilişim, bilgi işlem gibi diyebilirim yada farklı bölümler de olabilir aklıma gelmiyor şimdi kısaca olarak bunları söylüyorum

    iş oldu ayarlandı diyelim 2. planda lanet olası ev olayı var zaten ilk başlarda günlük pansiyon mu olur ne olur bilemem öyle idare ederiz sonra bi arkadaş bulmam gerekecek tek başına çok zor.

    Ne yapsam mantıklı olur bana klavuzluk ederseniz sevinirim


    Ek olarak Türkiye dışına hangi ülke olur bilmiyorum insanlar öyle böyle yabancı dil olmamasına rağmen çalışmaya gidiyorlar bu durum hakkında bilgisi olan varsa yazsın lütfen


    KNOWLEDGE IS POWER!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    Market tarzı yerlere girebilirsen asgari ücret olarak kazancın olur. Süpermarketlerde reyon şefi olarak girersen 1000 1200 TL arası bir maaş alabilirsin. Garsonluk da bahşiş durumu olduğundan asgari ücret üstü bir maaş alırsın bazı yerler kalma imkanı da sağlıyor. Özellikle tatil yerleri. İşkur ilanları var bakman gereken. Elektrik elektronik çıkışlıyım demişsin. Çoğu yer askerlik yapmış ve bu bölümden mezun olmuş kişileri yetiştirmek için alıyor tecrübeye bakmaksızın. Ki maaşları da iyi 1200 TL'ye kadar çıkar. Biraz çalışıp işi kaparsan da başka bir firmaya işi bilen olarak girersen maaşında kademeli olarak artış sağlarsın. Hotellerle anlaşıp fotoğraf çekimi yapabilirsin tatil yerlerinde. Manisa taraflarına gidersen de fabrikada işçi olarak çalışabilirsin diye tahmin ediyorum. Aklıma gelenler bunlar iş tecrübesi olmadığını düşündüğümde. İşkura mutlaka git yada internet sitesine bak, diğer kariyer sitelerinden daha etkili. Ofislerine gidip bilgi alırsan da daha hızlı dönüş olur senin için.  Allah yardımcın olsun.

    Yazmayı unutmuşum hemen ekliyeyim. Metro turizm gibi firmalarda host olarak çalışabilirsin. Kazancı asgari ücretin üstünde. Yoldan binen yolcular da şöforle host arasında kırışılıyormuş. Uzun yollarda hostluk yaparsan da ona göre maaşın artar.(Çalışmadım tam detaylarını bilmiyorum ama çalışan bir kaç arkadaşım var, çok iyi kazandıklarını söylüyorlar.)

    SUPERBICO tarafından 21/Tem/13 15:11 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OCEANUS
    OCEANUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek
    SUPERBICO bunu yazdı

    Market tarzı yerlere girebilirsen asgari ücret olarak kazancın olur. Süpermarketlerde reyon şefi olarak girersen 1000 1200 TL arası bir maaş alabilirsin. Garsonluk da bahşiş durumu olduğundan asgari ücret üstü bir maaş alırsın bazı yerler kalma imkanı da sağlıyor. Özellikle tatil yerleri. İşkur ilanları var bakman gereken. Elektrik elektronik çıkışlıyım demişsin. Çoğu yer askerlik yapmış ve bu bölümden mezun olmuş kişileri yetiştirmek için alıyor tecrübeye bakmaksızın. Ki maaşları da iyi 1200 TL'ye kadar çıkar. Biraz çalışıp işi kaparsan da başka bir firmaya işi bilen olarak girersen maaşında kademeli olarak artış sağlarsın. Hotellerle anlaşıp fotoğraf çekimi yapabilirsin tatil yerlerinde. Manisa taraflarına gidersen de fabrikada işçi olarak çalışabilirsin diye tahmin ediyorum. Aklıma gelenler bunlar iş tecrübesi olmadığını düşündüğümde. İşkura mutlaka git yada internet sitesine bak, diğer kariyer sitelerinden daha etkili. Ofislerine gidip bilgi alırsan da daha hızlı dönüş olur senin için.  Allah yardımcın olsun.

    Yazmayı unutmuşum hemen ekliyeyim. Metro turizm gibi firmalarda host olarak çalışabilirsin. Kazancı asgari ücretin üstünde. Yoldan binen yolcular da şöforle host arasında kırışılıyormuş. Uzun yollarda hostluk yaparsan da ona göre maaşın artar.(Çalışmadım tam detaylarını bilmiyorum ama çalışan bir kaç arkadaşım var, çok iyi kazandıklarını söylüyorlar.)

    yorum için teşekkür ederim market ve garsonluk için ilgilenmiyorum abi dikkatimi çeken hotel fotoğrafçısı oldu zamanında araştırmıştım tanıdık birisi olmadan girmek zor hep birinin parmağı olmak zorunda tek başına gidiiyorsun ilgilenen olmuyor.

    önerebileceğin fabrika varmı hocam ?


    KNOWLEDGE IS POWER!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kara_Mc
    Kara_Mc's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    Hostluk isini bi dusun derim.. Ev derdin olmuyo hemen hemen heryerde yatakhaneler var.. Gittigin yol kadar ucret aliyorsun.. Saati 3liraya calisiyordu arkadasim.. Yemek olayin sorunsuz.. Izmir-ist yapiyorsun 30lira cebinde.. Ki daha uzak mesafeleri dusun.. Ayrica host degil denetmen olarak gozukuyorsun.. Sofor sana kelime yapamaz.. Yapcagin sikayetle soforun maasindan kesintiler oluyo.. Sigara icmiyodu arkadasim soforlerin aldigi sigaralar sayesinde uzun muddet sigara ihtiyacimi ondan karsilamistim :) sigorta olayi da aldigin maas kadar..

    Kahpe Dostun Olacağına Delikanlı Düşmanın Olsun....
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Olgunisik
    Olgunisik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek
    İzmirde elektrik dağıtım firması hangisiyse onun taşeronunda elektrik arızalarına bakan saha elemanı olabilirsin ama tanıdık lazım. Maaşı 800-1200 arası değişir ve azda olsa tehlikelidir. Elektrikte hata yaptım dediğin için üzerinde durmuyorum ama hiç yoktan iyidir.
    izmirin hangi ilçesindesin bilemediğim için yuvarlak söylüyorum fabrikalara girebilirsin. İzmir sanayisi olan bir şehir. Pek çok pozisyonda eleman alıyorlar. Meslek lisesi mezunu olmak artıdır ama evine yakın olmalı. Asgari ücretle ev kirası zor ödersin. Fabrikarda depocuyu bile meslek lisesi mezunu arayanlar olabiliyor. Malzemeyi azda olsa tanısın isteniyor. Yazdığın meziyetlerin en çok fotografcılarda iş yapar. Resim düzenleme photoshop vb. yazılım kullanan insanlara her zaman ihtiyaç duyarlar. Kendine güveniyorsan araştır derim.
    Masabaşına uygun çok fazla mesleğin yok. Bedenen çalışmayı planlamalısın. Bedenen derken kazma kürek madende kömür çıkarmak değil ama dediğim gibi fabrikalar olabilir.
    Kpss den 85 ve üstü almayı başarırsan ki iyi bir çalışma ister memur olabilirsin.
    Lise 18-19 yaşlarında bitse 26 ya kadar mutlaka biryerlerde günübirlikte olsa çalışmış olmalısın. düşün ve hangi tanıdık hangi eski patron sana yardımcı olabilir hesapla. Belki faydası olur yada eski işyerlerinden birine tekrar girersin.
    Eğer tarım arazin varsa siktiret başkasının yanında çalışmayı tarım yap. 10 dönüm yeter. Sera altı çiçekcicik yada sebzecilik yapabilirsin. Tarım zevkli ama tüm gününü alan bir iştir. Kışın tüm gün yatar yazın tüm gün köpek gibi çalışırsın. Kaslı vucudun olur, sağlıklı olursun, kendi işinin patronu olursun. Devlet desteğide iyidir. Favorim çiçekcilik ve eğer ana yol kenarında arazin varsa kendin topla tarlasıdır.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ciğerci
    hakanS
    hakanS's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Bugun Izmir'de mac var sanirim. Galatasaray urunleri satabilirdin stad cevresinde. Ya da bu tarz organizasyonlari takip ederek birseyler yapilabilir. 

    Universitelere sozlesmeli alim yaparlar mi emin degilim, ama onlara basvur istersen.

    Veya turizm bölgelerinde is aramaya basla hocam. (Netten arayip, evde vakit kaybetmektense)

    Yurtdisi konusunda dil egitimi önemlidir. Aksi durumda cok zorluk cekersin.


    ...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OCEANUS
    OCEANUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    yorum için teşekkürler arkadaşlar


    KNOWLEDGE IS POWER!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scuderia
    scuderia's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2005
    Erkek

    rent a car şirketlerine bak ehliyet varsa deli gibi şöför arıyolar hatta havaalanına git orda park yerleri var tek tek dolaş parçabaşı falan çalışırsın belki parça başı dediğimde adamın arabası marmarise döner ordan çekmesi gerekir arabayı sen gider gelirsin yol masrafı onlardan mesafeye göre 50 100 tl alırsın...


    l enfer c est les autres Sartre ...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OCEANUS
    OCEANUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek
    scuderia bunu yazdı

    rent a car şirketlerine bak ehliyet varsa deli gibi şöför arıyolar hatta havaalanına git orda park yerleri var tek tek dolaş parçabaşı falan çalışırsın belki parça başı dediğimde adamın arabası marmarise döner ordan çekmesi gerekir arabayı sen gider gelirsin yol masrafı onlardan mesafeye göre 50 100 tl alırsın...

    eyvallah hocam yorumlarınız benim için değerleri hepsini not ediyorum kenara :) sağol


    KNOWLEDGE IS POWER!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AnaMuhalefet
    AnaMuhalefet's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek
    Kara_Mc bunu yazdı
    Hostluk isini bi dusun derim.. Ev derdin olmuyo hemen hemen heryerde yatakhaneler var.. Gittigin yol kadar ucret aliyorsun.. Saati 3liraya calisiyordu arkadasim.. Yemek olayin sorunsuz.. Izmir-ist yapiyorsun 30lira cebinde.. Ki daha uzak mesafeleri dusun.. Ayrica host degil denetmen olarak gozukuyorsun.. Sofor sana kelime yapamaz.. Yapcagin sikayetle soforun maasindan kesintiler oluyo.. Sigara icmiyodu arkadasim soforlerin aldigi sigaralar sayesinde uzun muddet sigara ihtiyacimi ondan karsilamistim :) sigorta olayi da aldigin maas kadar..

    Bu müridin yazdıklarına aldanma!

    Host kimdir ne şartlarda iş yapar bilmesem şimdi yola düştüydüm nerdeyse. Dikkat et host olursan şakülün kayar valla benden demesi.

    Arkadaş öyle bir ballandıra ballandıra yazmış ki sanırsın Sadrazamlık makamı :P

    Umarım tez zamanda gönlüne göre bir şey bulursun.

     

     


    Bir işi: " BİLMEYEN " ELEŞTİRİR, " AZ BİLEN " AKIL VERİR, " YAPAMAYAN " ÇAMUR ATAR, " BİLEN " YAPAR.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OCEANUS
    OCEANUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek
    AnaMuhalefet bunu yazdı
    Kara_Mc bunu yazdı
    Hostluk isini bi dusun derim.. Ev derdin olmuyo hemen hemen heryerde yatakhaneler var.. Gittigin yol kadar ucret aliyorsun.. Saati 3liraya calisiyordu arkadasim.. Yemek olayin sorunsuz.. Izmir-ist yapiyorsun 30lira cebinde.. Ki daha uzak mesafeleri dusun.. Ayrica host degil denetmen olarak gozukuyorsun.. Sofor sana kelime yapamaz.. Yapcagin sikayetle soforun maasindan kesintiler oluyo.. Sigara icmiyodu arkadasim soforlerin aldigi sigaralar sayesinde uzun muddet sigara ihtiyacimi ondan karsilamistim :) sigorta olayi da aldigin maas kadar..

    Bu müridin yazdıklarına aldanma!

    Host kimdir ne şartlarda iş yapar bilmesem şimdi yola düştüydüm nerdeyse. Dikkat et host olursan şakülün kayar valla benden demesi.

    Arkadaş öyle bir ballandıra ballandıra yazmış ki sanırsın Sadrazamlık makamı :P

    Umarım tez zamanda gönlüne göre bir şey bulursun.

     

     

    sağol teşekkür ederim (:


    KNOWLEDGE IS POWER!
Toplam Hit: 1647 Toplam Mesaj: 12