İzmir'de Otel Lazım
-
HannibALgan bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
iş görüşmesi nerde?
polis evinde kalsın ama yer olmaya bilir bir arayıp sorsun
(konak çankaya alsancak tarafı ise)
-----------------------------Narlıdere ve Çiğli'de
Lan polis evinde kuzenleri barındırırlar mı?
-Siz mi kalacaksınız?
-evet efeem
-nikah cüzdanınız nerde?
-evli değiliz
-o zaman kalamazsınız
-ama biz kuzeniz, nah bu kıllı eleman benim teyzeminoğlu
-ben anlamam evlenin öyle gelin o zaman...
Sesli düşündüm, böylesi bir diyalog çıkmasın ortaya (: Oteller bunu çok takmıyor malum
-----------------------------ha kuzenmi ben sap sandım tek
kapıdan içeri sokmazlar hoca direkt kapıdaki nöbetçi çevirir :D
-
Gecelik kaç paraya kadar olabilir hocam onagöre önerıde bulunabilirim
-
LuCiFeR bunu yazdı:
-----------------------------
Gecelik kaç paraya kadar olabilir hocam onagöre önerıde bulunabilirim
-----------------------------100 tl'ye kadar sanırım hocam 2 kişilik oda, 2 gece
-
alibaba bunu yazdı:
-----------------------------
@cemnet hocam booking.com pahalıdır diğer sitelerden aynı oteller daha ucuz fiyatlardan rezervasyon yaptırabiliyorsun. benim 2. mesajımda ki siteye bak istersen.
-----------------------------Hocam booking en ucuz fiyat garantisini verir. Otellerde s.s kabul ederler. İzmir piyasasını pek bilmiyorum genelde güney otelleri bu sistemi tınlamaz ruslar kışın kapatır online sistem o yüzden gelişmez ama istanbulda teror estiyor booking. Müşteri gönderdiği otelden daha fazla kazanıyor nerdeyse :\
-
120 tl ye kadar olabilirse eğer ( fiyatı değişmediyse ) " http://www.parkhotelizmir.com/default.aspx " şu adresten bi ulaş gayet temiz güzel biyerdir. Edit: gecelik 100 tl dimi bahsettiğin rakam
-
LuCiFeR bunu yazdı:
-----------------------------
120 tl ye kadar olabilirse eğer ( fiyatı değişmediyse ) " http://www.parkhotelizmir.com/default.aspx " şu adresten bi ulaş gayet temiz güzel biyerdir. Edit: gecelik 100 tl dimi bahsettiğin rakam
-----------------------------Evet hacı gecelik maksimum 100 TL'yi geçmez
-
HannibALgan bunu yazdı:
-----------------------------pisikleet bunu yazdı:
-----------------------------
Ben gezmek için gittiğimde Karşıyaka da öğretmen evinde kalmıştım gecelik 25 gibi bişiydi hem nezih hem temiz hemde güvenli bi secenek bnce diğer ilçelerde de öğretmen evleri mevcut.
-----------------------------Güzel bir seçenek olabilitesi var tabi... Pederin işinden dolayı bende Bayındırlık-İskan Müdürlüğü Misafirhanesinde kalabiliyorum ama sadece ben kardeşlerim falan dışardan kimseyi kabul etmiyorlar... Otel aramaya devam
-----------------------------
Öğretmen evleri sadece indirim yapıyor dışardan misafirde kabul ediyorlar 5 - 10 tl fazla oluyor işte. -
pisikleet bunu yazdı:
-----------------------------
HannibALgan bunu yazdı:
-----------------------------
pisikleet bunu yazdı:
-----------------------------
Ben gezmek için gittiğimde Karşıyaka da öğretmen evinde kalmıştım gecelik 25 gibi bişiydi hem nezih hem temiz hemde güvenli bi secenek bnce diğer ilçelerde de öğretmen evleri mevcut.
-----------------------------Güzel bir seçenek olabilitesi var tabi... Pederin işinden dolayı bende Bayındırlık-İskan Müdürlüğü Misafirhanesinde kalabiliyorum ama sadece ben kardeşlerim falan dışardan kimseyi kabul etmiyorlar... Otel aramaya devam
-----------------------------
Öğretmen evleri sadece indirim yapıyor dışardan misafirde kabul ediyorlar 5 - 10 tl fazla oluyor işte.
-----------------------------İki kişi kalmalarına bişi demezler değilmi?
-
Hilton , Swissotel :D:D:D
-
Güneş otel. ucuz 2 yıldızlı merkez sayılabilecek bir yerde. metro ya otobüse ulasımı kolay. personel tanıdık. sıkıntı cıkmaz.
BauerAir bunu yazdı:
-----------------------------
Hilton , Swissotel :D:D:D
-----------------------------sığır mısın ?
