folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İzmir'de Otel Lazım



İzmir'de Otel Lazım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    HannibALgan bunu yazdı:
    -----------------------------

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    iş görüşmesi nerde?

    polis evinde kalsın ama yer olmaya bilir bir arayıp sorsun

    (konak çankaya alsancak tarafı ise)


    -----------------------------

     

    Narlıdere ve Çiğli'de 

    Lan polis evinde kuzenleri barındırırlar mı? 

    -Siz mi kalacaksınız?

    -evet efeem

    -nikah cüzdanınız nerde?

    -evli değiliz

    -o zaman kalamazsınız

    -ama biz kuzeniz, nah bu kıllı eleman benim teyzeminoğlu

    -ben anlamam evlenin öyle gelin o zaman...

    Sesli düşündüm, böylesi bir diyalog çıkmasın ortaya (: Oteller bunu çok takmıyor malum 


    -----------------------------

    ha kuzenmi ben sap sandım tek

    kapıdan içeri sokmazlar hoca direkt kapıdaki nöbetçi çevirir :D

     


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LuCiFeR
    LuCiFeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2005
    Erkek
    Gecelik kaç paraya kadar olabilir hocam onagöre önerıde bulunabilirim
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    LuCiFeR bunu yazdı:
    -----------------------------
    Gecelik kaç paraya kadar olabilir hocam onagöre önerıde bulunabilirim
    -----------------------------

    100 tl'ye kadar sanırım hocam 2 kişilik oda, 2 gece


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cemnet
    cemnet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    alibaba bunu yazdı:
    -----------------------------

    @cemnet hocam booking.com pahalıdır diğer sitelerden aynı oteller daha ucuz fiyatlardan rezervasyon yaptırabiliyorsun. benim 2. mesajımda ki siteye bak istersen.


    -----------------------------

     

    Hocam booking en ucuz fiyat garantisini verir. Otellerde s.s kabul ederler. İzmir piyasasını pek bilmiyorum genelde güney otelleri bu sistemi tınlamaz ruslar kışın kapatır online sistem o yüzden gelişmez ama istanbulda teror estiyor booking. Müşteri gönderdiği otelden daha fazla kazanıyor nerdeyse :\

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LuCiFeR
    LuCiFeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2005
    Erkek
    120 tl ye kadar olabilirse eğer ( fiyatı değişmediyse ) " http://www.parkhotelizmir.com/default.aspx " şu adresten bi ulaş gayet temiz güzel biyerdir. Edit: gecelik 100 tl dimi bahsettiğin rakam
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    LuCiFeR bunu yazdı:
    -----------------------------
    120 tl ye kadar olabilirse eğer ( fiyatı değişmediyse ) " http://www.parkhotelizmir.com/default.aspx " şu adresten bi ulaş gayet temiz güzel biyerdir. Edit: gecelik 100 tl dimi bahsettiğin rakam
    -----------------------------

    Evet hacı gecelik maksimum 100 TL'yi geçmez


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pisikleet
    pisikleet's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2010
    Erkek
    HannibALgan bunu yazdı:
    -----------------------------

    pisikleet bunu yazdı:
    -----------------------------
    Ben gezmek için gittiğimde Karşıyaka da öğretmen evinde kalmıştım gecelik 25 gibi bişiydi hem nezih hem temiz hemde güvenli bi secenek bnce diğer ilçelerde de öğretmen evleri mevcut.
    -----------------------------

    Güzel bir seçenek olabilitesi var tabi... Pederin işinden dolayı bende Bayındırlık-İskan Müdürlüğü Misafirhanesinde kalabiliyorum ama sadece ben kardeşlerim falan dışardan kimseyi kabul etmiyorlar... Otel aramaya devam


    -----------------------------
    Öğretmen evleri sadece indirim yapıyor dışardan misafirde kabul ediyorlar 5 - 10 tl fazla oluyor işte.

    https://twitter.com/pisikleeet
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    pisikleet bunu yazdı:
    -----------------------------
    HannibALgan bunu yazdı:
    -----------------------------

    pisikleet bunu yazdı:
    -----------------------------
    Ben gezmek için gittiğimde Karşıyaka da öğretmen evinde kalmıştım gecelik 25 gibi bişiydi hem nezih hem temiz hemde güvenli bi secenek bnce diğer ilçelerde de öğretmen evleri mevcut.
    -----------------------------

    Güzel bir seçenek olabilitesi var tabi... Pederin işinden dolayı bende Bayındırlık-İskan Müdürlüğü Misafirhanesinde kalabiliyorum ama sadece ben kardeşlerim falan dışardan kimseyi kabul etmiyorlar... Otel aramaya devam


    -----------------------------
    Öğretmen evleri sadece indirim yapıyor dışardan misafirde kabul ediyorlar 5 - 10 tl fazla oluyor işte.

    -----------------------------

    İki kişi kalmalarına bişi demezler değilmi?


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BauerAir
    BauerAir's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2010
    Erkek

    Hilton , Swissotel :D:D:D


    Bauer
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Headhunterz
    Headhunterz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ocak/2009
    Erkek

    Güneş otel. ucuz 2 yıldızlı merkez sayılabilecek bir yerde. metro ya otobüse ulasımı kolay. personel tanıdık. sıkıntı cıkmaz.

    BauerAir bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    Hilton , Swissotel :D:D:D


    -----------------------------
    sığır mısın ?

     

Toplam Hit: 3003 Toplam Mesaj: 27