İzmir"E Giden Müritler
-
Hacılar dokuz eylül hukuga baslıyoruz inşallah bu sene.war mı baska tahribat müritlerinden dokuz eylül veya ege yani izmir e gidenlerr.
-
vardır kesin.
-
yok heralde. neyse artık izmirli müritlerle takılırız. toplantılar falan :D
-
HyKo bunu yazdı:
-----------------------------
yok heralde. neyse artık izmirli müritlerle takılırız. toplantılar falan :D
-----------------------------
izmirdeyiz kardeşim biz her zaman bekleriz ;) -
eyvallah hocam :D:)
-
narkozMRT bunu yazdı:
-----------------------------
HyKo bunu yazdı:
-----------------------------
yok heralde. neyse artık izmirli müritlerle takılırız. toplantılar falan :D
-----------------------------
izmirdeyiz kardeşim biz her zaman bekleriz ;)
-----------------------------kardeşim bizde bekleriz gelip misafir olabilirsin
-
bende askerlik için geliyom ne var yani :D
-
deü hukuka gelenler bana ulaşsın bence. bi sürü araştırma görevlisi ve öğretim görevlisi arkadaşım var. :D işin esprisi okulun güzeldir arkadaş. başarılar dilerim.
-
hocam ben de 9 eylül ing deniz işletmeciliği :|
-
25 inde tatil için izmire geliyorum :):)
-
sürekli izmirdeyim ben,izmire gelen bütün müridler misafirim olabilir yalnız bırakmayız merak etmeyin :)
Toplam Hit: 2980 Toplam Mesaj: 21
