Izocam'la Facebook Profil Durumu
-
Güzel bi çalışma olmuş
-
Ofiste olduğum için sesi açamadım ama bittim o preloading'e.. :|
Nerden akıllarına gelmişse...
-
çekmiyo hacı bu antende takdım :D
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
çekmiyo hacı bu antende takdım :D
-----------------------------monitörü tekmele gelio.
-
bokunu cıkardılar şu facenin
-
hakkattende güzel bi çalışma
-
profilime giriş için izin verdiğimde noluyo ?
-
NmC bunu yazdı:
-----------------------------
Ofiste olduğum için sesi açamadım ama bittim o preloading'e.. :|
Nerden akıllarına gelmişse...
-----------------------------ses acılmıyor zaten ses yok yanı sessız
-
profilde fim muzik bilgiler vs full dolu. adam diyo biraz daha doldur. :|
yüklenmesi sizde de cok uzun sürdü mü
-
SyspioniC bunu yazdı:
-----------------------------
profilde fim muzik bilgiler vs full dolu. adam diyo biraz daha doldur. :|
yüklenmesi sizde de cok uzun sürdü mü
-----------------------------bende bayagi uzun suruyordu kapattım
ayrıca sonuç ne yani ? :D
-
komedi yaa herif profili yorumluyor :D hoparlor olmadığı için ses yoktu ama güzel bi şeye benziyor
