

J1 Ultra Güç Tasarrufu Modunda Kaldı
-
Merhaba tahribat ailesi samsung galaxy j1 telefonum ultra güç tasarrufu modunda kaldı telefonu kapadım açtım şarjını %100 yaptım yine olmadı napayım
hard reset atamam telefona imei atılı
-
Çıkış yapmak isteyince tepkisi ne oluyor telefonun ?
-
aşağı çekersen ayarlarda ultra güç tasarrufu modu yok menüden ayarlara girersen kapatıyosun yan sayfaya geçince yine açılıyo
-
Ana ekranda sağ üstte dikey üç nokta var oradan devre dışı bırakma seçeneği olması gerek.
-
mkyb bunu yazdı
Ana ekranda sağ üstte dikey üç nokta var oradan devre dışı bırakma seçeneği olması gerek.
yok işte sıkıntı orda
-
Sen bi ekran görüntüsü atsana.
-
mkyb bunu yazdı
Sen bi ekran görüntüsü atsana.
telefonda hiçbir şekilde internete giremiyorum sadece mesaj atıp arama yapabiliyorum ama en kısa sürede diğer telefondan fotoğrafını çekicem
-
Factory reset at bisey olmaz imesine factory reset efs ye dokunmuyor.
-
-Telefonu kapat.
-Sonra aç.
-Samsung logosu görününce öndeki menü tuşuna hızlıca bir kaç sefer bas.
-Telefon güvenli modda açılacak öyle olması gerek.
Güvenli moddan çıkmak için tekrar kapat aç.
-
mkyb bunu yazdı
-Telefonu kapat.
-Sonra aç.
-Samsung logosu görününce öndeki menü tuşuna hızlıca bir kaç sefer bas.
-Telefon güvenli modda açılacak öyle olması gerek.
Güvenli moddan çıkmak için tekrar kapat aç.
denicem
-
ayhun bunu yazdı
Factory reset at bisey olmaz imesine factory reset efs ye dokunmuyor.
Factory reset atmaya çalıştım dowloand diyo orda kalıyo
güvenli modda açılmadı telefon bu arada