Joost İnvite İsteyenler
-
deca pm attım abi banada biyolla ama kota yer bu yaw:S
-
3. dünya ülkesiyiz kotalara mahkumuz... Otorup discovery tv izlicek değiliz 7/24 zaten maksat teknolojiyi takip etmek , kaldıki ilerde televizyonlar bilgisayarlarda olacak bunu yaşıyoruz günümüzde.. İlk adım gibi :o
-
kaldıysa bi davetiyede ben alabilirmiyim. antipati@msn.com
-
edit
-
sağolasin kardeş. İnceleyim bi her ne kadar askerden yeni gelsekde kaçırmamak lazım teknolojiyi ;)
-
şimdiden teşekkürler :)
-
edit: deca saolasun yolladı bakalım nasıl bişey.
-
Eğer hala elinizde davetiye mevcut ise; rica etsem bana da gönderebilir misiniz? Mail adresim: oliver_bierhoof@hotmail.com. Şimdiden teşekkür ederim.
-
üstad rappermcs@gmail.com
beklemedeyim.
-
teşekkürler..
Toplam Hit: 6066 Toplam Mesaj: 47
