folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder JP: "Erdoğan Batı İçin Bin Ladin"Den Daha Tehlikeli"



JP: "Erdoğan Batı İçin Bin Ladin"Den Daha Tehlikeli"

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acikistihbarat
    acikistihbarat's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2009
    Erkek

    &ouHAXION bunu yazdı:
    -----------------------------

    1 gazete için Recep Tayyip ERDOĞAN tehlikeliymiş..

    2 milyarlık İslam alemi için de Yahudiler tehlikeli...

    eee ne olcak şimdi ?  hiç bir şey olmiycek..

    o gazetedekiler < ="editor/themes/simple/langs/tr.js" ="text/"> ml;tsünler dursunlar...


    -----------------------------

    1.Dünyayı para yönetir.

    2.Parayı yahudiler yönetir.

    o halde Dünyayı yahudiler yönetir.Mantıken bu çıkıyor.

    Parayı yahudilerin yönetmesi için çok paralarının olması lazım.Bunun için

    1.Ülkeleri sömürmek lazım borçlanma faizleriyle.Haksız para ödesin millet.Sanki isteyerek almış gibi.

    2.Bu faizleri hep yüksek tutmak lazım ki para oluk oluk aksın.Bu işe karşı çıkanları harcamak lazım ki kimse uyanmasın.

     o ohalde bir başbakan bu faizlerin düşmesini başarı olarak görüyorsa onu halkın (dünyanın) gözünde çamur atarak karalamak lazım ve yahudilerin ve işbirlikçilerin para kaynaklarını kurutmaya çalışanların kökünü kurutmak lazım.

    Nedir bu para kaynakları ?

    -Faizler

    -Kozmetik ürünleri.Tahmin bile edemeyeceğiniz miktarda bir piyasası var bunun.

    -İçecek ürünleri.kola vs.

    -Silah ürünleri.(mayınları teröristlere sat sonra onu bulmak için dedektörü de sat ooooh gelsin paralar.

    - ve tabiki uyuşturucu.terör örgütünü tasfiye ediyormuş gibi görün ama örgütçüleri uyuşturucu trafiğinde kullan.

    vay be adamlar düzeni kurmuş biz anca sağ-sol kürt-Türk laik-antilaik  liberal-faşist diye birbirimizi yerken kaymağı onlar götürsün.var mı böyle adalet ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Konyali
    Konyali's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2009
    Erkek

    ats30 bunu yazdı:
    -----------------------------

    vay be adamlar düzeni kurmuş biz anca sağ-sol kürt-Türk laik-antilaik  liberal-faşist diye birbirimizi yerken kaymağı onlar götürsün.var mı böyle adalet ?


    -----------------------------

    ztn Türkiyedeki sorun en sacma sorun bence.. biz birbirimizi yerken baskalari gülüyor ve mallari götürüyor... birbirimize düsürenlerde ztn o gülenler.. 


    Parmak bassam olurmu?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    HaYVaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    CyberAngel bunu yazdı:
    -----------------------------

    Seçim yaklaşıyor akp oy kaybediyor.Davos gibi showlara hazır oldun.Yani israil erdoğan'ı sevmiyor o zaman erdoğan iyi.. :)


    -----------------------------

    Seçim ne zaman?


    -----------------------------

     

    erken seçim ihtimalini kastetmiştim ben.Hızlı yazmışım açıklamamışım...

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    T-Bag
    T-Bag's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2009
    Erkek

    Eğer Batı ve özellikle yahudi şefersizleri Tayyibi tehlike olarak görüyorsa işte şimdi rahatladım...


    Oyun yeni başlıyor...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Varg
    Varg's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek

    ya özelleştirmeler nolacak ?

    teröristlerin kahraman gibi karşılanmasına ne denilecek ?

    http://www.youtube.com/watch?v=iAU7qIW0970

    “Ne banka bırakacağız, ne fabrika,
    Ne de işletme. Liman da bırakmayacağız.Hepsini satacağız!”
    Kemal Unakıtan

    “Sümerbank tarihten siliniyor.
    Elinde bir şey kalmadığı için
    ismini de kaldırıyoruz.”
    Kemal Unakıtan

    SEKA İÇİN SÖYLEDİĞİ
    “Staratejik yer imiş.Ne stratejisi,
    önemli olan müşteri bulmak.
    Müşteri gece gelsin,pijamayla
    çıkarım karşılarına.Seviyorum bu işleri arkadaş.”
    Kemal Unakıtan

    ŞEKER FABRİKALARI İÇİN SÖYLEDİĞİ
    “Kar edeni de, zarar edeni de satacağız!”
    Kemal Unakıtan

    TEKEL İÇİN SÖYLEDİĞİ
    “Babalar gibi satarız!”
    Kemal Unakıtan

    PETKİM İÇİN SÖYLEDİĞİ
    “Ülkenin işgal altına girdiğini söylüyorlar.Gelsinler işgal etsinler!”
    Kemal Unakıtan

    TÜPRAŞ İÇİN SÖYLEDİĞİ
    “Parayı veren düdüğü çalar.
    TÜPRAŞ’ı Ruslara satar mısın,diyorlar.Satarım arkadaş”
    Kemal Unakıtan

    TELEKOM İÇİN SÖYLEDİĞİ
    Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım,20 bin Dolar veren herkese,TELEKOM’ a ait Bilgileri vereceklerini söyledi.
    Burada utanç verici olan, bunu ima etmek için kullandığı cümle:
    Binali Yıldırım; “20 bin dolar veren kızımızı görür” diyor.

    LİMANLAR İÇİN SÖYLEDİKLERİ
    “Ne banka bırakacağız, ne fabrika,
    Ne de işletme. Liman da bırakmayacağız.Hepsini satacağız!”

    Kemal Unakıtan

    VE SON…
    “Ben Ülkeyi Pazarlamakla Mükellefim”
    Tayyip Erdoğan

    Cezaevinde Milletvekili oldu, Tahliye edildi!!!

     

     

    ...........

    bırakın hocam savunmayı..

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyReform
    HolyReform's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek

    Yok canım ne tehlikelisi.Gel diyosun geliyo,git diyosun gidiyo,getir diyosun getiriyo.Daha ne yapsın arada sırada havlıo ama sen bakma oyun o kuyruğunu nasıl sallıyo sonunda görmüyomusun?

    Vallahide billahide böyle bakanlara,böyle milletvekillerine,böyle cumhurbaşkanına,böyle başbakana sahip olduğum için utanıyorum.Her okuduğumda yerin dibine giriyorum.

    Daha kurtuluş savaşında kanımıza ekmek doğramış ülkelere,kuduz yahudiye,yine kurtuluş savaşında "sömürgem ol" diyen aç gözlü amerikalıya köpeklik yapıyolar.Allah binbir türlü belanızı versin o çalıp çırptıklarınız evvel sizden sonra onu lokma diye yiyen çoluk çocuğunuzdan çıksın,bunların kalleşliğini bilipte kişisel çıkar için oy verenlerinde allah ayrı belanısı versin.


    Hakkıdır nakte tapan milletimin istismar!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    akepeliler feytullahcılar Kurtuluş(istiklal) Savaşına inanmıyorlar ki...Bağımsızlığın nasıl kazanıldığına inanmıyorlarki

    e buna inanmayan adam Atalarından kalanı satar sonrada sattığı için güçlü olur..dini kullanıyor nede olsa..

    erdoğan batı için değil. bu ülke için tehlikedir. çünkü geleceğimizi satıyor..

    http://www.facebook.com/#/video/video.php?v=89078158769&ref=nf

    Kamudaki tüm ihaleler yabancılara açılıyor - Netgazete.com

    birde şu var. hani burda yorum yapıp insanları uyanın diyoruz lakin öyle uykudalarki biz uyanın dedikçe kör uykularda uyumaya devam ediyorlar...bu inat niye bi araştırıp düşünemiyorlar. sanırım bu

    Toplumu fakirleştir, kendine kul köle et, dini duygularını sömür, paralarını yatırımın için kullan, kadınları çocuklara baskı, uygula, memura-işçiye-öğrenciye-çifçiye korkut. cümlesi bunların en güzel cevabı uyanması için lakin sahte masal hayattan sıyrılmak zordur. ayrılmak istemezler.batının uşağı olmak hoşlarına gider. çünkü para sıcaktır.

     


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    illision
    illision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2005
    Erkek

    Yalnış sölemiş Bence Türkiye ve islam dünyası için büyük tehlike tayyeap


    birgün olmasada birgün mutlaka
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutikula
    Kutikula's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    Tayyip Erdoğanı biz tanıyoruz da Yahudiye noluyor onu anlamıyorum.Bir yahudiye güvenmektense Tayyip Erdoğana güvenirim.

     

    Yahudileri yine katlatmek lazım..


    insanın en önemli ayırt edici özelliklerinden biri iletişime açık bireyler olmasıdır.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    griffin
    griffin's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2009
    Erkek

    karma ekonomik sistemde özelleştirmelerde olur devlet bünyesinde çalışan şirketlerde olur siz kafanızdan satmışsınız memleketi tayyibin kimseye sattıgı yok bi sümerbank anca bu kdar büyütülür.


    Türkiye, kendisine din olarak Kemalizmi almış, başka hiçbir dine hayat hakkı tanımayarak kitlelere zorla dikte ettirmiştir. Oysa en üst belirleyici İslam'ın ilkeleridir. Her şey ona göre belirlenir." -Recep Tayyip Erdoğan
Toplam Hit: 4689 Toplam Mesaj: 26