Jumper | Atlayıcı ( Dvdrip )
-
bu filmin güzel olup olmadığını tartışmadan önce acaba part 3 ün linki var mı :D ?
-
alala 3 nerde yaw hakkaten (:
bakıyom
-
izlicem sagol usta
-
Reuploaded
http://rapidshare.com/files/372701697/Jumper_2008_DVDRIP_XviD_AC3-FLAWL3SS.part1.rar
http://rapidshare.com/files/372701973/Jumper_2008_DVDRIP_XviD_AC3-FLAWL3SS.part2.rar
http://rapidshare.com/files/372701925/Jumper_2008_DVDRIP_XviD_AC3-FLAWL3SS.part3.rar
http://rapidshare.com/files/372701760/Jumper_2008_DVDRIP_XviD_AC3-FLAWL3SS.part4.rar
http://rapidshare.com/files/372702260/Jumper_2008_DVDRIP_XviD_AC3-FLAWL3SS.part5.rar
http://rapidshare.com/files/372702664/Jumper_2008_DVDRIP_XviD_AC3-FLAWL3SS.part6.rar
http://rapidshare.com/files/372702573/Jumper_2008_DVDRIP_XviD_AC3-FLAWL3SS.part7.rarpass : www.game4play.net
edit: pass : www.play4game.net
aq kendi domainimizi bile yanlış yazmışız abooww (:
