Jurassic World Vizyon Tarihi 2015

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Iruretta
    Iruretta's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2008
    Erkek

    Bencede çok klişe benzer senaryoları evirip çevirip yaslıyorlar. Fark yatacak bi film değil


    http://yanduvar.blogspot.com/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Efekler çok yapmacık, sahteyim diye bağrıyor renk yönetmeni aldığın paraya yazaık,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    canerator
    canerator's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    bencede olmucak bu film.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    Film olmayacak diyen arkadaşlar, ilk film 1993'te çekildi.Ve serinin en güzel efektlerine sahip filmi oldu.O tarihte o dinazor efektlerini ve gerçekçiliğini king kong haricinde başka hiç bir filmde görmedim ben.

    Şimdi yıl olmuş 2015.Yapımcı da aynı.Zaten efsane bir adam hangi filmi çekse tutuluyor.

    Neden güzel olmasın bu film.

    Geçenlerde 2014 yapım godzilla filmini izlemiştim.Yemin ederim 1193'te yapılan ilk park filminde bile dinazorlar daha gerçekçiydi.

    Gelelim senaryoya.Aynı oldu belli çok bir şey bekleememek lazım.Daha teknolojik bir park filmi olacak orası kesin.

    Ha bir de godzilla filminin sonundaki gibi bütün halk godzilla uyansın diye dua etmeyecektir.Godzilla uyanınca şehrimizin kahramanı demiyeceklerdir en azından.Böyle bir saçmalık olmayacaktır yani.

Toplam Hit: 1842 Toplam Mesaj: 15