

Jurassic World Vizyon Tarihi 2015
-
Bencede çok klişe benzer senaryoları evirip çevirip yaslıyorlar. Fark yatacak bi film değil
-
Efekler çok yapmacık, sahteyim diye bağrıyor renk yönetmeni aldığın paraya yazaık,
-
bencede olmucak bu film.
-
Film olmayacak diyen arkadaşlar, ilk film 1993'te çekildi.Ve serinin en güzel efektlerine sahip filmi oldu.O tarihte o dinazor efektlerini ve gerçekçiliğini king kong haricinde başka hiç bir filmde görmedim ben.
Şimdi yıl olmuş 2015.Yapımcı da aynı.Zaten efsane bir adam hangi filmi çekse tutuluyor.
Neden güzel olmasın bu film.
Geçenlerde 2014 yapım godzilla filmini izlemiştim.Yemin ederim 1193'te yapılan ilk park filminde bile dinazorlar daha gerçekçiydi.
Gelelim senaryoya.Aynı oldu belli çok bir şey bekleememek lazım.Daha teknolojik bir park filmi olacak orası kesin.
Ha bir de godzilla filminin sonundaki gibi bütün halk godzilla uyansın diye dua etmeyecektir.Godzilla uyanınca şehrimizin kahramanı demiyeceklerdir en azından.Böyle bir saçmalık olmayacaktır yani.