

Just Pide - Mc Doğa (Yaralı Şişman)
-
Mc Doğa (Yaralı Şişman) hahah bittim bu adama yaa kahkaha attım resmen. ya git kendi klibini çekkkk. :)=:):):):
-
hep merak etmişimdir çekerken utanmıyormu bunlar.Ben kafamda peruk galata köprüsünde dans edemem arkadaş.
-
konu dün mü ne silinmişti
oraya yazdıgımı yazayım.
şuana kadar gördüğüm en iyi cek bakalım videosu. adamlar pro sanırım.
dur bi daa izliyim :D
edit:
Konu ID: 143524
Konuyu Acan : Mr_Dark
Konu Başlığı : Just Pide
Silinme Sebebi : artık yasak bu tip konular (profile beğeni isteği,destek isteği) -
Kendilerine göre utancak bise yokmuş bencede yok.güzeldi
-
Çok iyi iş çıkarmışlar , radyo tv öğrencileri olabilirler, sadece dalgasına bu kadar kostüm kamera ayarlamış olamazlar.
-
mc doğa aka yaralı şişman :D
-
angelofhope bunu yazdı:
-----------------------------
başroldeki çocuk Ali Biçim'miş.
http://www.youtube.com/watch?v=ehfod4D3AOY
-----------------------------cocuktaki yetenek dogustan heralde :D
-
atv- çek bakalım'a çıkarlar
-
benim girdiğim 3 sözlükten de kovulan şahıs :)
sözlük nicki ali biberon du :)
-
http://www.youtube.com/neselifikirler
fake hesabı değilse diğer çektiği videolar (:
cevat bir istanbul kahramanıda güzelmiş ((: