

Kablolu Modemden Gelen İnterneti Wireless Yayabilirmiyim?
-
evimde tek portlu kablolu modem var uydunet kullanıyorum.
o uydu netten aldığım interneti 4 portlu kablosuz adsl modemimle eve dağıtmak istiyorum bu yapılabilir mi ?
-
hocam modemleri degis iste ayarlari yap tamamdir kulanirsin
-
her modemde olmaz ama normalde modeminde özellik varsa yaparsın ben dhpc yi kapatıp wireless modemi dağıtıcı olarak kullandım uzun süre
-
connectify programı işini görecektir araştır derim
-
ndmylmz bunu yazdı:
-----------------------------
hocam modemleri degis iste ayarlari yap tamamdir kulanirsin
-----------------------------modemler farklı biri adsl modem biri uydunet'in modemi
rebellisch bunu yazdı:
-----------------------------
her modemde olmaz ama normalde modeminde özellik varsa yaparsın ben dhpc yi kapatıp wireless modemi dağıtıcı olarak kullandım uzun süre
------------------------------Ağınızdaki bir DHCP Server gibi yapılandırılabilir diye bi özelliği varmış wireless olan modemimin bu özellik sayesinde yapabilir miyim?
-
Wireless Adaptör alıp win7 ile bunu halledebilirsin ek bir programa ihtiyacın yok adaptör 30 lira civarı. Adaptörü alırken dikkat et airties'ın yaygın bir modeli var 64 bit desteği yok şu an hatırlamıyorum modelini.
Win7 ile virtual wifi oluşturmak için cmd ye şu iki komutu vermek yeterli;
netsh wlan set hostednetwork mode=allow ssid="KURACAĞIN AĞ İSMİ" key="ŞİFRE" keyUsage=persistent.
netsh wlan start hostednetwork
-
öncelikle şunu sölim uydunetin verdigi modem tek ip destekliyor(muş). 2 ayrı makineye veremiyorsun.
kendi kablosuz modemininde markası modeli önemli. her marka modelde bulunan bi özellik değil -
black_lord bunu yazdı:
-----------------------------
Wireless Adaptör alıp win7 ile bunu halledebilirsin ek bir programa ihtiyacın yok adaptör 30 lira civarı. Adaptörü alırken dikkat et airties'ın yaygın bir modeli var 64 bit desteği yok şu an hatırlamıyorum modelini.
Win7 ile virtual wifi oluşturmak için cmd ye şu iki komutu vermek yeterli;
netsh wlan set hostednetwork mode=allow ssid="KURACAĞIN AĞ İSMİ" key="ŞİFRE" keyUsage=persistent.
netsh wlan start hostednetwork
-----------------------------yalnız bilgisayarım kapalıykende diger bilgisayarlar icin wireless olsun istiyorum
FCN bunu yazdı:
-----------------------------
öncelikle şunu sölim uydunetin verdigi modem tek ip destekliyor(muş). 2 ayrı makineye veremiyorsun.
kendi kablosuz modemininde markası modeli önemli. her marka modelde bulunan bi özellik değil
-----------------------------yapılabilir mi yani?
-
ben bahsettiğin durumu 1 sene kullandım yani yapılabilir.KAblolu kablonet modemden kabloyla wireless adsl modeme bağlıyosun.Wireless modem ayarlarından DHCP yi pasif yapıyosun,bu kadar.Wireless olarak interneti kullanıyorsun.
-
ndmylmz bunu yazdı:
-----------------------------
hocam modemleri degis iste ayarlari yap tamamdir kulanirsin
-----------------------------tahribatta nasıl barınabiliyor lan böyle bi yorumu yazabilecek adamlar ?
-
hocam soruna gelince kablosuz modeminde router özelliği varsa ve de uydunetin verdiği modem multiple ip destekliyorsa yapabilmen lazım, ama benim tavsiyem wireless kablomodem edinmen yönünde olur çünkü araya ekstra bi cihaz koyduğunda ping'inde yükselmeler yaşayacaksın.bağlantında bi kopma vesaire olduğunda hangisinde sorun olduğunu anlayana kadar sinirleneceksin.ekstra para harcamadan elindeki cihazla olayı halletmek istediğini anladım ama bence çek bi yeni modem.