Kablosuz Ağ Problemi,Acil !
-
http://g1301.hizliresim.com/15/5/hp1ws.png
-
resimde de gördüğün gibi wireless kartın yok hocam :)
ben bluetooth u ne zaman kullansam bilgisayarı açıp kapattıktan sonra wifi gidiyor. Çözüm olarak linux ile açıp internete bağlanıyorum. sonra
kapatıp windowsu açıyorum bu sefer gelmiş oluyor. nedendir bilmiyorum ama ben böyle çözüyorum bu sorunu
-
nasıl okutabilirim ben bunu bilgisayara ?
sürücü mü yüklemem lazım ? ne yüklemeliyim yada ?
-
hocam devreden çıkıyor wireless kartı. nasıl usb plug-in plug-oluyorsa bu da böyle oluyor. wifin kapalı ya da açık olmasıyla konunun alakası yok.
çünkü kapalı olsa dahi aygıt yöneticisinde görülürdü. ben kendi çözümümü söyledim. başka türlü çok denedim, driver yükledim driver kaldırdım ama
yok çünkü kart devreden çıkıyor. sanırm sendeki de intel chipli bir kart belki onlarda genel bir problemdir bir modelinde. elinde linux live cv gibi bir
şey varsa onunla bilgisayarını aç ve linuxdan wi-fi ye bağlan. sonra yeniden başlatıp windowsla aç. başka yolu var mı bilmiyorum. ben linux ile
çözüyorum
-
aygıt yöneticisinde sağ tıklayıp donanım değişikliklerini taramayı denedin mi ?
SyspioniC tarafından 05/Oca/13 17:48 tarihinde düzenlenmiştir -
SyspioniC bunu yazdı
aygıt yöneticisinde sağ tıklayıp donanım değişikliklerini taramayı denedin mi ?
hiçbir değişiklik olmadı hocam
