folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Kablosuz Ağ Problemi,Acil !



Kablosuz Ağ Problemi,Acil !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_zannoq
    by_zannoq's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    http://g1301.hizliresim.com/15/5/hp1ws.png


    afedersiniz ama elalem denilen toplumun amınakoyim! https://twitter.com/anarsikherif burada bazen karalıyorum birşeyler : http://anarsikherif.blogspot.com.tr/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    resimde de gördüğün gibi wireless kartın yok hocam :)

    ben bluetooth u ne zaman kullansam bilgisayarı açıp kapattıktan sonra wifi gidiyor. Çözüm olarak linux ile açıp internete bağlanıyorum. sonra

    kapatıp windowsu açıyorum bu sefer gelmiş oluyor. nedendir bilmiyorum ama ben böyle çözüyorum bu sorunu


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_zannoq
    by_zannoq's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    nasıl okutabilirim ben bunu bilgisayara ?

    sürücü mü yüklemem lazım ? ne yüklemeliyim yada ?


    afedersiniz ama elalem denilen toplumun amınakoyim! https://twitter.com/anarsikherif burada bazen karalıyorum birşeyler : http://anarsikherif.blogspot.com.tr/
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    hocam devreden çıkıyor wireless kartı. nasıl usb plug-in plug-oluyorsa bu da böyle oluyor. wifin kapalı ya da açık olmasıyla konunun alakası yok.

    çünkü kapalı olsa dahi aygıt yöneticisinde görülürdü. ben kendi çözümümü söyledim. başka türlü çok denedim, driver yükledim driver kaldırdım ama

    yok çünkü kart devreden çıkıyor. sanırm sendeki de intel chipli bir kart belki onlarda genel bir problemdir bir modelinde. elinde linux live cv gibi bir

    şey varsa onunla bilgisayarını aç ve linuxdan wi-fi ye bağlan. sonra yeniden başlatıp windowsla aç. başka yolu var mı bilmiyorum. ben linux ile

    çözüyorum


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    aygıt yöneticisinde sağ tıklayıp donanım değişikliklerini taramayı denedin mi ?

    SyspioniC tarafından 05/Oca/13 17:48 tarihinde düzenlenmiştir

    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_zannoq
    by_zannoq's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek
    SyspioniC bunu yazdı

    aygıt yöneticisinde sağ tıklayıp donanım değişikliklerini taramayı denedin mi ?

    hiçbir değişiklik olmadı hocam 


    afedersiniz ama elalem denilen toplumun amınakoyim! https://twitter.com/anarsikherif burada bazen karalıyorum birşeyler : http://anarsikherif.blogspot.com.tr/
Toplam Hit: 1787 Toplam Mesaj: 17