Kablosuz Hakkında Önerileriniz
-
Merhaba müridler,arkadaşım 4.katımda oturuyor,şuan kullanmakta olduğum kablosuz airties rt-206 modemin sinyali yetersiz kalıyor,tek çizgi şeklinde evin tek bir odasında çekiyor.4. kata kadar sinyal gücü yetecek fazla pahalı tutmayacak ne önerirsiniz acaba.Yorumlar için şimdiden teşekkür ederim.
-
Asus marka 4-5 tane anteni olan, insanı radyasyon manyağı yapan modemleri var.Tavsiye ederim.
-
Başka önerisi olan var mı ?
-
Kanali auto dan 11 e cek bi denesene.
-
http://www.youtube.com/watch?v=Ngh_MWww7xc
Yalnız belirteyim bu alet router.
mkyb tarafından 06/Tem/14 21:30 tarihinde düzenlenmiştir -
Asus veya Tplink modem al hocam. Kullanışlı ve iyi çeker.
-
işini görür hocam. soba deliği falan varsa binada oradan çekersin bi cat5-6
edit: olmadı http://www.hepsiburada.com/liste/antenler-kablolar/department.aspx?categoryId=2699
modemin kablosuzsa bi anten alıp camın kenarına kadar uzatıver. o da iş görür.
WebJas tarafından 06/Tem/14 21:59 tarihinde düzenlenmiştir -
Hocam bende de airties 5343 vardı evin içinde bazı yerlden çekmiyordu sonra bunu aldım ;
http://www.bimeks.com.tr/urun/122391/inca-im-310nx-300mbps-kablosuz-modem--router.aspx
Balkondan bile çekiyor tavsiye ederim ama modem arayüzü biraz tırt
-
Mustafa bunu yazdı
özlemişim LP'nin videosunu keyfine izleyeyim bakalım :D
-
Arkadaşlar önerileriniz için hepinize ayrı ayrı teşeküür ederim.
Bu 300mbps olayı bana biraz korkutucu geliyor.Allah korusun bu kadar yüksek sinyal gücü çeşitli hastalıklara yol açmaz demi ?
Bu arada 100mbps ile 300mbps arasındaki fark nedir acaba,sinyal alıp verme gücümü oluyor yoksa daha farklı bir özellik için mi kullanılıyor.(Güvenlik.... vs )
-
Up
