Kablosuz Modem Sorunum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    splitter bağlantıların yanlış olabilirmi? tek cihazla normal, 1 den fazla cihaz bağlanınca gidiyor demişsin. splitter ı değiştirmeyi denesene hacım.


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    modemden dhcp serveri kapa elle gir ipleri bak bakalim sorun varmi


    delimiyim ben?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    444
    444's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    2 cihaz bağlanınca kilitleniyor ise dhcp server'da sıkıntı olabilir ayhun'un dedigi gibi.

    ip veremiyordur belki ama çok düşük bir ihtimal tabi.

     

    bağlandığın cihazlarda bir sorun olamaz değil mi?

     

     


    nox...!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    kablolu modem var bende tek portlu...

     

    ondan aldığım kabloyu kablosuz modeme takıyorum.

    kablosuz modemde hem 4 port ethernet var hemde wirelss var doğal olarak..

     

    neyse kablosuz modemi router olarak kurdum marka tp-link..

     

    teknik servisi aradıydım.. eleman dediki router olarak çalışırken birden fazla cihaz interneti aktif olarak kullanırken sorun çıkabilir 

     

    kablosuzu 1 cihaz iyi kullanır dedi. hem modemi router olarak kurarken zaten dhcp yi kapatıyoruz..

     

    bendede böyle bir durum var. zaten telefonlar wifileri kullanıo ama şimdiye sorun çıkmadı.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eyuperol
    eyuperol's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2011
    Erkek

    hocam benzer sorun bendede vardı kabloluda sorun olmuyordu notebook yada cepten girince bağlantı sorunu veriyordu 

    ttnet i aradım ip alamıyormuşum. neyse biraz nette araştırdım torrent sorunundan yapabileceğini düşündüm.

    simple........ (adını tam hatırlayamadı port açma programı) isimli program ile port açtım sorun bir daha olmadı.

    umarım çözümüm seninde işine yarar.

    bu arada elle port açtım yine sorun devam etmişti belki tam ayarlarını yapamamışımdır ondan olmamıştır.

    torrent kullanıyormusun başta sormayı unuttum ondan olabilir


    İnsanları ( küçük-büyük, yaşlı-genç, tanıdık-tanımadık, eşdost-sevgili vs vs ) sevin, saygınızı gösterin ama kesinlikle insanlara acımayın. Çünkü acıdığınız anda acınacak duruma düşüyorsunuz
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    hocam ip yi modem mi alamıyor yoksa pc mi alamıyordu sende ? eğer ip yi pc alamıyorsa port açma ve sabit ip verme tamam doğru fakat bu arkadaşta sorun ortaya çıkınca modemdeki internet ışığı sönüyor.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YeniHarman
    YeniHarman's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2012
    Erkek

    DMZ varsa DMZ'yi açın olmadı tüm nat ve firewall özelliklerini kapatın. IP Loopback'i iptal edin bakalım. Zyxel modem, NAT'taki yanlış ayarlar sonucu benzer sorunu veriyordu.


    Olaylara karışmayın!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeynelbey
    zeynelbey's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2013
    Erkek
    eyuperol bunu yazdı

    hocam benzer sorun bendede vardı kabloluda sorun olmuyordu notebook yada cepten girince bağlantı sorunu veriyordu 

    ttnet i aradım ip alamıyormuşum. neyse biraz nette araştırdım torrent sorunundan yapabileceğini düşündüm.

    simple........ (adını tam hatırlayamadı port açma programı) isimli program ile port açtım sorun bir daha olmadı.

    umarım çözümüm seninde işine yarar.

    bu arada elle port açtım yine sorun devam etmişti belki tam ayarlarını yapamamışımdır ondan olmamıştır.

    torrent kullanıyormusun başta sormayı unuttum ondan olabilir

    hocam benim sorun buna benziyor deniycem cevp verenlere teşekkürler

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeynelbey
    zeynelbey's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2013
    Erkek

    yok yav port açtım gene yok neden bu kablosuz modem sorun çıkartıyor kurarken bir hata yapmadım ilk 2 gün gayet iyi çalışyor yarım edecek mürit yokmu

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiSeptiK
    AntiSeptiK's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2008
    Erkek

    benzer bi sorun bende de var, evde iki laptop 1 telefon wireless'e bağlı,

    belirli saatlerde atıyorum gece 12. sabah 7 bi anda modemden kopuyoruz ve bağlanamıyoruz. modemı kapatıp açınca 1-2 dakika kırmızı yanıyo sonra devam.

    bazen sadece bi laptop kopuyo modemi kapat aç devam.

    yalnız cep telefonu 10 dakkada bir kopup yeniden bağlanıyor. belki bilgisayarlar da kopuyodur aynı şekilde ama farketmeden geri geliyodur bilemiyorum 

    neyse şuan bi laptopu kablolu kullanıyorum herhangı bı kopma sıkıntısı onda yok

    dıger aygıtlarda aynı problem devam edıyo. naptıysam cozemedım ben de

     


    "Seni hiç tutamadım, ama hissediyorum. Hiç konuşmadın, ama seni duyuyorum. Seni hiç tanıyamadım, ama seni seviyorum."
Toplam Hit: 3633 Toplam Mesaj: 25