Kablosuz Modem Sorunum
-
splitter bağlantıların yanlış olabilirmi? tek cihazla normal, 1 den fazla cihaz bağlanınca gidiyor demişsin. splitter ı değiştirmeyi denesene hacım.
-
modemden dhcp serveri kapa elle gir ipleri bak bakalim sorun varmi
-
2 cihaz bağlanınca kilitleniyor ise dhcp server'da sıkıntı olabilir ayhun'un dedigi gibi.
ip veremiyordur belki ama çok düşük bir ihtimal tabi.
bağlandığın cihazlarda bir sorun olamaz değil mi?
-
kablolu modem var bende tek portlu...
ondan aldığım kabloyu kablosuz modeme takıyorum.
kablosuz modemde hem 4 port ethernet var hemde wirelss var doğal olarak..
neyse kablosuz modemi router olarak kurdum marka tp-link..
teknik servisi aradıydım.. eleman dediki router olarak çalışırken birden fazla cihaz interneti aktif olarak kullanırken sorun çıkabilir
kablosuzu 1 cihaz iyi kullanır dedi. hem modemi router olarak kurarken zaten dhcp yi kapatıyoruz..
bendede böyle bir durum var. zaten telefonlar wifileri kullanıo ama şimdiye sorun çıkmadı.
-
hocam benzer sorun bendede vardı kabloluda sorun olmuyordu notebook yada cepten girince bağlantı sorunu veriyordu
ttnet i aradım ip alamıyormuşum. neyse biraz nette araştırdım torrent sorunundan yapabileceğini düşündüm.
simple........ (adını tam hatırlayamadı port açma programı) isimli program ile port açtım sorun bir daha olmadı.
umarım çözümüm seninde işine yarar.
bu arada elle port açtım yine sorun devam etmişti belki tam ayarlarını yapamamışımdır ondan olmamıştır.
torrent kullanıyormusun başta sormayı unuttum ondan olabilir
-
hocam ip yi modem mi alamıyor yoksa pc mi alamıyordu sende ? eğer ip yi pc alamıyorsa port açma ve sabit ip verme tamam doğru fakat bu arkadaşta sorun ortaya çıkınca modemdeki internet ışığı sönüyor.
-
DMZ varsa DMZ'yi açın olmadı tüm nat ve firewall özelliklerini kapatın. IP Loopback'i iptal edin bakalım. Zyxel modem, NAT'taki yanlış ayarlar sonucu benzer sorunu veriyordu.
-
eyuperol bunu yazdı
hocam benzer sorun bendede vardı kabloluda sorun olmuyordu notebook yada cepten girince bağlantı sorunu veriyordu
ttnet i aradım ip alamıyormuşum. neyse biraz nette araştırdım torrent sorunundan yapabileceğini düşündüm.
simple........ (adını tam hatırlayamadı port açma programı) isimli program ile port açtım sorun bir daha olmadı.
umarım çözümüm seninde işine yarar.
bu arada elle port açtım yine sorun devam etmişti belki tam ayarlarını yapamamışımdır ondan olmamıştır.
torrent kullanıyormusun başta sormayı unuttum ondan olabilir
hocam benim sorun buna benziyor deniycem cevp verenlere teşekkürler
-
yok yav port açtım gene yok neden bu kablosuz modem sorun çıkartıyor kurarken bir hata yapmadım ilk 2 gün gayet iyi çalışyor yarım edecek mürit yokmu
-
benzer bi sorun bende de var, evde iki laptop 1 telefon wireless'e bağlı,
belirli saatlerde atıyorum gece 12. sabah 7 bi anda modemden kopuyoruz ve bağlanamıyoruz. modemı kapatıp açınca 1-2 dakika kırmızı yanıyo sonra devam.
bazen sadece bi laptop kopuyo modemi kapat aç devam.
yalnız cep telefonu 10 dakkada bir kopup yeniden bağlanıyor. belki bilgisayarlar da kopuyodur aynı şekilde ama farketmeden geri geliyodur bilemiyorum
neyse şuan bi laptopu kablolu kullanıyorum herhangı bı kopma sıkıntısı onda yok
dıger aygıtlarda aynı problem devam edıyo. naptıysam cozemedım ben de
