folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Kabus Sanıp Gerçeğin Tokat Gibi Çarpma Hali..



Kabus Sanıp Gerçeğin Tokat Gibi Çarpma Hali..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilenyok
    bilenyok's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek

    sizde de oluyo mu bilmiyorum..kumar borcuna girdiğim akşam yaşadım,rüyanda o anı tekrar yaşıyosun,sonra bir an bunun rüya oldugunu anlıyosun sonrasında uykudan kalkıp ohh rüyaymış demeye kalmadan gerçek oldugunu farkedip o acıyı yaşıyosun..sevgilimden ayrıldıgımdada başıma gelmişti..bi bana mı oluyo yoksa sizde yaşadınız mı?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    expert
    expert's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2002
    Erkek

    bende yaşadım ve yaşıyorum arada


    la bi git xD çoğu konuyu okurum. çok azına post atarım :D çok önemliyse pm at.. kaanabak kardeşimm, seni unutmayacağım.. :(
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    DeaD_BY bunu yazdı:
    -----------------------------

    sizde de oluyo mu bilmiyorum..kumar borcuna girdiğim akşam yaşadım,rüyanda o anı tekrar yaşıyosun,sonra bir an bunun rüya oldugunu anlıyosun sonrasında uykudan kalkıp ohh rüyaymış demeye kalmadan gerçek oldugunu farkedip o acıyı yaşıyosun..sevgilimden ayrıldıgımdada başıma gelmişti..bi bana mı oluyo yoksa sizde yaşadınız mı?


    -----------------------------

    yok bana olmuyo... rüyamda bile gördüğümün ruya oldugu biliyorum içimi rahatlatıyorum. yakınımdan biri öldüğü zaman hem üzülüyorum ağlıyorum rüyamda ama bi taraftanda rüya oldugunu biliyorum uyandığımda sadece rüyayı hatırlamaya calısıyorum :))


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    umit
    umit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    dostum borc konusunu ne yaptın. haloldumu


    le le le sakine
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilenyok
    bilenyok's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek
    mrphs bunu yazdı:
    -----------------------------

    dostum borc konusunu ne yaptın. haloldumu


    -----------------------------
    hayır kardeşim,aynı...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    umit
    umit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    DeaD_BY bunu yazdı:
    -----------------------------
    mrphs bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

    dostum borc konusunu ne yaptın. haloldumu


    -----------------------------
    hayır kardeşim,aynı...

     

    ailene anlat baska yolu yok. bendede biraz borc vardı. cok bunaldım. sonra ailemden destek aldım yapcak bisey yok. olmus bi kere. bundan sonra yapmazsın. olan olmus. kendini yıpratma fazla. cabucak gelir gecer umarım


    le le le sakine
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    uzun zamandır rüya görmüyodum(hatırlamıyodum) son zamanlarda görüğüm rüyalar ya harbi gerçek ya da uyandığımda bile gerçekmiş gibi oluyor. uyanıyorum sanki grçekmiş gibi rüyadakiler olmuş gibi düşünmeye başlıyorum ne yapacağımı falan 15 - 20 dk sonra ancak rüya olduğuna kesin kanaat getirebiliyom rüyada gördüğüm olaylarsa genelde lumsuz olumlu olduklarıda oluyor:S İlginç bi durum. son bi kaç gündür yine bişeler olmuyo neyseki

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi

    benim rüyalarım kısa korku filmi gibi işin garibide bazılarını gördükten maksimum 2 ay sonra aynı kıyafetler aynı ortam aynı kelimeler ws yaşamam :S rüyalarımdan korkar oldum :S


    dewdim dewrildim geldim
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yerebakan
    yerebakan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2007
    Erkek

    Travma yaşamışsın arkadaşım,geçmiş olsun.Benip yaşayıp yaşamadığımı boş ver şimdi.

    Umarım travma sonrası stres bozukluğu yaşamazsın.


    -_-
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilenyok
    bilenyok's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek

    yerebakan bunu yazdı:
    -----------------------------

    Travma yaşamışsın arkadaşım,geçmiş olsun.Benip yaşayıp yaşamadığımı boş ver şimdi.

    Umarım travma sonrası stres bozukluğu yaşamazsın.


    -----------------------------

     

    hocam yaşıyorum...

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dead_march
    dead_march's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2008
    Erkek

    irwa bunu yazdı:
    -----------------------------

    benim rüyalarım kısa korku filmi gibi işin garibide bazılarını gördükten maksimum 2 ay sonra aynı kıyafetler aynı ortam aynı kelimeler ws yaşamam :S rüyalarımdan korkar oldum :S


    -----------------------------

    bendede aynısı oluyor ama aynıün yada birgün sonra hatta bazen gördüğüm olayı olayı soradan yaşıycamı farkettiğim bile oluyor ama şimdiyekadar hiç önemlibir an için olmadı hep gün içinen sıradan anlar


    bundan sonra oy kullanmayacağım eğer bir kişi bile gelip oy kullanmak vatandaşlık görevidir felan derse çıkarır kimliğimi götüne sokarım
Toplam Hit: 2405 Toplam Mesaj: 17