Kabus Sanıp Gerçeğin Tokat Gibi Çarpma Hali..
-
sizde de oluyo mu bilmiyorum..kumar borcuna girdiğim akşam yaşadım,rüyanda o anı tekrar yaşıyosun,sonra bir an bunun rüya oldugunu anlıyosun sonrasında uykudan kalkıp ohh rüyaymış demeye kalmadan gerçek oldugunu farkedip o acıyı yaşıyosun..sevgilimden ayrıldıgımdada başıma gelmişti..bi bana mı oluyo yoksa sizde yaşadınız mı?
-
bende yaşadım ve yaşıyorum arada
-
DeaD_BY bunu yazdı:
-----------------------------sizde de oluyo mu bilmiyorum..kumar borcuna girdiğim akşam yaşadım,rüyanda o anı tekrar yaşıyosun,sonra bir an bunun rüya oldugunu anlıyosun sonrasında uykudan kalkıp ohh rüyaymış demeye kalmadan gerçek oldugunu farkedip o acıyı yaşıyosun..sevgilimden ayrıldıgımdada başıma gelmişti..bi bana mı oluyo yoksa sizde yaşadınız mı?
-----------------------------yok bana olmuyo... rüyamda bile gördüğümün ruya oldugu biliyorum içimi rahatlatıyorum. yakınımdan biri öldüğü zaman hem üzülüyorum ağlıyorum rüyamda ama bi taraftanda rüya oldugunu biliyorum uyandığımda sadece rüyayı hatırlamaya calısıyorum :))
-
dostum borc konusunu ne yaptın. haloldumu
-
mrphs bunu yazdı:
-----------------------------dostum borc konusunu ne yaptın. haloldumu
-----------------------------
hayır kardeşim,aynı... -
DeaD_BY bunu yazdı:
-----------------------------
mrphs bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------dostum borc konusunu ne yaptın. haloldumu
-----------------------------
hayır kardeşim,aynı...ailene anlat baska yolu yok. bendede biraz borc vardı. cok bunaldım. sonra ailemden destek aldım yapcak bisey yok. olmus bi kere. bundan sonra yapmazsın. olan olmus. kendini yıpratma fazla. cabucak gelir gecer umarım
-
uzun zamandır rüya görmüyodum(hatırlamıyodum) son zamanlarda görüğüm rüyalar ya harbi gerçek ya da uyandığımda bile gerçekmiş gibi oluyor. uyanıyorum sanki grçekmiş gibi rüyadakiler olmuş gibi düşünmeye başlıyorum ne yapacağımı falan 15 - 20 dk sonra ancak rüya olduğuna kesin kanaat getirebiliyom rüyada gördüğüm olaylarsa genelde lumsuz olumlu olduklarıda oluyor:S İlginç bi durum. son bi kaç gündür yine bişeler olmuyo neyseki
-
benim rüyalarım kısa korku filmi gibi işin garibide bazılarını gördükten maksimum 2 ay sonra aynı kıyafetler aynı ortam aynı kelimeler ws yaşamam :S rüyalarımdan korkar oldum :S
-
Travma yaşamışsın arkadaşım,geçmiş olsun.Benip yaşayıp yaşamadığımı boş ver şimdi.
Umarım travma sonrası stres bozukluğu yaşamazsın.
-
yerebakan bunu yazdı:
-----------------------------
Travma yaşamışsın arkadaşım,geçmiş olsun.Benip yaşayıp yaşamadığımı boş ver şimdi.
Umarım travma sonrası stres bozukluğu yaşamazsın.
-----------------------------hocam yaşıyorum...
-
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
benim rüyalarım kısa korku filmi gibi işin garibide bazılarını gördükten maksimum 2 ay sonra aynı kıyafetler aynı ortam aynı kelimeler ws yaşamam :S rüyalarımdan korkar oldum :S
-----------------------------bendede aynısı oluyor ama aynıün yada birgün sonra hatta bazen gördüğüm olayı olayı soradan yaşıycamı farkettiğim bile oluyor ama şimdiyekadar hiç önemlibir an için olmadı hep gün içinen sıradan anlar
