Kaçak Windows Xp Lisanslı Yapmak
-
http://rapidshare.com/files/10147446/ilaclar.rar
Microsoft ikide bir yeni icatlar çıkarıyor sahte/lisanssız windows kullananları engellemek için.
şu an crack/patchler var ama bence size sunacağım yöntem en iyisi.
crack yok,patch yok dosyaya birşey kopyalamaya gerek yok!
========================================
XP yi orjinal yapma (Kopya XP yi lisanslı yapma)
1.ilk önce şu anki windows xp numaranızı deyiştirmeniz gerek,nasılmı?
yukarıdaki linkten indirdiğimiz dosyanın içindeki keygen.exe ile yeni numara genere edin.
burada dikkat edilecek nokta keygen.exe açtıktan sonra Product Family"de Windows Xp Pro. VLK seçmenizdir,ve sonra Generate ile yeni numara.
===============================
2.bu yeni numarayı dosyanın içindeki keyfinder.exe çalıştırıp
OptionsChange Windows Key(Yeni Numara)Change
eskisiyle deyiştirmeniz gerek.
============================================
3.dosyanın içindeki wga-fix"i calıştırıp Ja"ya basın.
OK,işlem tamamdır !
==========================
==============
=====
.... şimdi ne oldu?
Microsoft şu an sizin Windows XP"nizi oricinal olarak görüyor!
Update/Güncelleme"ler ve Microsoftun Downloads bölümünden Windows Media Player 11 veya internet Explorer 7 ve buna benzer programları indirip kullanabilirsiniz.
Windows XP"nizi Kontrol etmek için dosyanın içindeki
Microsoft Genuine Advantage Diagnostic Tool.exe
ile scan yapin,bir bu yöntemi yapmadan önce birde sonra scan yapın.
Arkadaşlar,
dosyanin içindeki MSKey4in1.exe,yani numara genere ettiğimiz tool"da dikkat edilecek ayarlar.
1."Product Family""de Windows Xp Pro. VLK (aynen böyle)
2."Product ID range / From" bu değeri giriyoruz 640-500000
3."Product ID Range / To" bu değeri giriyoruz 640-600000
Önce
http://suprfile.com/get.php?id=1c0bor8&get=1
sonra ;)
http://suprfile.com/get.php?id=1c0l575&get=1 -
bende 1seneye yakın aynı yöntemi kullanıyorum işe yarıyor
-
Ne mp11 kullanırım ne ie7
xp pro sp1 lisanssız edişın rulzz :)
eyv. yinede -
ir2 nin verdigi genuine şaşmam :) hiç ugrasma dert tasa yok anında orjinal :)
-
usta ben denedeim olmadı blocket vlk diyor
-
D7TVT-WJB9M-YP8FD-W6X2B-H33HM
F2G89-3BJD9-C47PD-8MJY3-BB6BB
GQD7F-QPDT9-T78YX-69HC6-M94DY
JW2WR-KPQ63-89XYR-942F7-GM6BB
B2MCG-XPQ66-BGQ4P-MKTWW-8QGBB
C2BGY-99W4Y-RKH6W-D3CTH-WQ3HM
CT3QC-B73RK-Y3QDG-YRFH2-VR8YB
DJGV6-YF9PF-2BWFW-8TGXM-JGH3Y
bu keylerden birini gir -
mp11 yüklendi ama ie7 olmadı sanırım bende sorun var baştan yapim bide çok teşekkür ederim :)
-
Hee la walla aynen yaptım bendede o cinyusmudur deyyusmudur nedir ondan yeşil yanıyo
-
ir2'nin Genuine Cracker vardı..ona da bi bakın derim ben :) hatta sadece ona bakın :)
-
ajan bakın dionzda bi link atında bakalım dimi :)
-
teşekkürler :)
ben yaptım ve oldu
meraba abiii:D
Toplam Hit: 13074 Toplam Mesaj: 20
