folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Kaçak Windows Xp Lisanslı Yapmak



Kaçak Windows Xp Lisanslı Yapmak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cruel_storm
    cruel_storm's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    http://rapidshare.com/files/10147446/ilaclar.rar
    Microsoft ikide bir yeni icatlar çıkarıyor sahte/lisanssız windows kullananları engellemek için.
    şu an crack/patchler var ama bence size sunacağım yöntem en iyisi.
    crack yok,patch yok dosyaya birşey kopyalamaya gerek yok!
    ========================================
    XP yi orjinal yapma (Kopya XP yi lisanslı yapma)
    1.ilk önce şu anki windows xp numaranızı deyiştirmeniz gerek,nasılmı?
    yukarıdaki linkten indirdiğimiz dosyanın içindeki keygen.exe ile yeni numara genere edin.
    burada dikkat edilecek nokta keygen.exe açtıktan sonra Product Family"de Windows Xp Pro. VLK seçmenizdir,ve sonra Generate ile yeni numara.
    ===============================
    2.bu yeni numarayı dosyanın içindeki keyfinder.exe çalıştırıp
    OptionsChange Windows Key(Yeni Numara)Change
    eskisiyle deyiştirmeniz gerek.
    ============================================
    3.dosyanın içindeki wga-fix"i calıştırıp Ja"ya basın.
    OK,işlem tamamdır !
    ==========================
    ==============
    =====
    .... şimdi ne oldu?
    Microsoft şu an sizin Windows XP"nizi oricinal olarak görüyor!
    Update/Güncelleme"ler ve Microsoftun Downloads bölümünden Windows Media Player 11 veya internet Explorer 7 ve buna benzer programları indirip kullanabilirsiniz.
    Windows XP"nizi Kontrol etmek için dosyanın içindeki
    Microsoft Genuine Advantage Diagnostic Tool.exe
    ile scan yapin,bir bu yöntemi yapmadan önce birde sonra scan yapın.

    Arkadaşlar,
    dosyanin içindeki MSKey4in1.exe,yani numara genere ettiğimiz tool"da dikkat edilecek ayarlar.
    1."Product Family""de Windows Xp Pro. VLK (aynen böyle)
    2."Product ID range / From" bu değeri giriyoruz 640-500000
    3."Product ID Range / To" bu değeri giriyoruz 640-600000

    Önce
    http://suprfile.com/get.php?id=1c0bor8&get=1

    sonra ;)
    http://suprfile.com/get.php?id=1c0l575&get=1

    Elektronikci olmak için çok çaba harcamam gerekiyor ANNE
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asker
    Asker's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    bende 1seneye yakın aynı yöntemi kullanıyorum işe yarıyor
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    Ne mp11 kullanırım ne ie7
    xp pro sp1 lisanssız edişın rulzz :)
    eyv. yinede
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MUBARIZ
    TorNaVida
    TorNaVida's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    ir2 nin verdigi genuine şaşmam :) hiç ugrasma dert tasa yok anında orjinal :)

    47 ermeni köpeğini tek başına geberten KAHRAMAN TÜRK ŞEHİTİ MÜBARİZ İBRAHİMOV.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BOZO
    BOZO's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2002
    Erkek
    usta ben denedeim olmadı blocket vlk diyor
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asker
    Asker's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    D7TVT-WJB9M-YP8FD-W6X2B-H33HM
    F2G89-3BJD9-C47PD-8MJY3-BB6BB
    GQD7F-QPDT9-T78YX-69HC6-M94DY
    JW2WR-KPQ63-89XYR-942F7-GM6BB
    B2MCG-XPQ66-BGQ4P-MKTWW-8QGBB
    C2BGY-99W4Y-RKH6W-D3CTH-WQ3HM
    CT3QC-B73RK-Y3QDG-YRFH2-VR8YB
    DJGV6-YF9PF-2BWFW-8TGXM-JGH3Y
    bu keylerden birini gir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SilenC3
    SilenC3's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    mp11 yüklendi ama ie7 olmadı sanırım bende sorun var baştan yapim bide çok teşekkür ederim :)

    Ben giderken sen dönüyodun, sen benden daha fazla şey bilirsin vs.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyDemon
    HolyDemon's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Hee la walla aynen yaptım bendede o cinyusmudur deyyusmudur nedir ondan yeşil yanıyo
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek
    ir2'nin Genuine Cracker vardı..ona da bi bakın derim ben :) hatta sadece ona bakın :)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SilenC3
    SilenC3's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    ajan bakın dionzda bi link atında bakalım dimi :)

    Ben giderken sen dönüyodun, sen benden daha fazla şey bilirsin vs.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nikita
    nikita's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2005
    Erkek
    teşekkürler :)
    ben yaptım ve oldu
    meraba abiii:D
Toplam Hit: 13074 Toplam Mesaj: 20