Kadıköyden Cebit
-
9 Eylül Saat:8.30'da boğada buluşuoz. Buluşmayı Bozcan ayarlıyor. Ben kimseyi tanımıom. MSN:ali@berikoy.org eğer site kapanırsa buradan ulaşabilirsiniz.
1-muhoweb
2-ulascan90
3-kozanaybar
4-fistandantilus
5-DkN_JaN
6-RitOW
7-Durqrimast
8-Bozcan
9-gfb_soldier
10-Quwan
11-XsyNcmast3r
12-Noyan
Not:Boğanın üstünde buluşcaz. Boğayı elleyen herkes tahribattandır. -
RitOW'da geliyormuş.
-
beyler bende gelmek isterim ew bostancida cebide bnasil gitceemi dusunodum bende :D nese
hadi bogaya gittik osatde :D walla ben kimsenin gercek yuzunu bilmiyorum nasil bulcam lan bogada genelde 30 kisi bekler -
kozanaybar boğanın üstüne çıkacam dio. Ben de cuma akşamı yazacam ne giyeceğimi. Ben zaten 8 den itibaren orada olacam. Simit fln alıp kahvaltı etcem.
-
tm bende boganin boynuzuna otururm :D
bakariz en piskopat kimse :D biner gideriz o zaman tm sat kac bilgi werirsen ii olur . -
beraber kahvalti eder saat 7 de ben gideirm zatim baska nerde yiycezz
-
benim ayakkabılar kuru kafalı ordan anlarsınız :)
-
orda bakin ... :D
kulaginda 2 deliq
azinda sigarasi
ustunde siyah t-shirt
altina kot pantolon
1,90 boylarinda biri warsa
iste o benim :D -
ne cebitmiş 100 tane konu açıldı
-
orda bakin ... :D
kulaginda 2 deliq
azinda sigarasi
ustunde siyah t-shirt
altina kot pantolon
1,90 boylarinda biri warsa
iste o benim :D -
Ben de ayağında siyah nike, kot pantolon, üstünde siyah tshirt. 1-85 boylarındayım. Gözlüklüyüm. Kulaklarım sağlam.
Toplam Hit: 2479 Toplam Mesaj: 24
