folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Kafe Ye Network Wifi Kurulumu Tavsiyesi?



Kafe Ye Network Wifi Kurulumu Tavsiyesi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Hocam en onemli konu band management tanımları buna göre switch yada router al. basacağın wifi yayınından çok daha önemli.

    1 adet router (fiber 4g usb modem destekli sim kart destekli) karasal hat düşünce 4 g devreye girmesi için

    1 adet 5651 Log kanununa uygun Band managament yapabilen firewall. Loglar tutulacak, band trafiği ayarı ile tüm kullanıcılar örneğin Opsiyonel 5mb hız alabilecek. youtubeda 1080P görüntü izleyen birisi mail atmaya çalışan başka bir kişiyi etkileyemeyecek.

    2 adet UniFi AP-LR

    1 adet 4 u kabinet

    1 adet ups

     


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    Hocalar adamlar log falan derdinde değiller sonra isterlerse yapılabilir lakin şu an bu iş zor 2 güne hallolmasi lazım.  Bazıları basit bir modem işini görür dağıtımı unifi üstlenir diyorlar bu bana saçmalık gibi geliyor mantıklı mı sizce?  Bi tane draytek modem alacağım 2 adet de unifi ap lr alacağım 5 ghz falan uğraşmadan sonucda bunlar da 20 mbit dalan verebilir haliyle?  Sıkıntı olmaz inşallah log isterlerse de ileri de draytek buna destek veriyor zaten onun üzerinden hallederim gibime geliyor.  Load balancer gibi bir cihaza da ihtiyaç yok gibi hattin kopacağını sanmıyorum Ataşehir in göbeği sonucda burası fiber altyapı dan vdsl veriliyor 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    Bazen de router kullanayım diyorum ama daha önce hiç kurmadım router bilgisizim bu konuda 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lanetlicocuk
    lanetlicocuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ekim/2003
    Erkek

    daha önceki mesajlarda arkadaşında bahsettiği gibi sıradan bi vdsl modem alırsın bridge modda çalıştırsın bi tane mikrotik 450g yada 1100 ahx2 alırsın bide mikrotiğin grove cihazından alman daha iyi olur hem fiyat olarak daha hesaplı hemde 2.4 ve 5 ghz bandından rahatlıkla yayın yaparsın ama aynı anda değil 2 cihaz alırsın birinden 2.4 diğerinden 5 ghz birde senin burda asıl dikkat etmen gereken müşterilerin kullanacağı trafik kadar ve paket miktarı


    Şişirdi Beş-On Adam, Yaptı Balon Adam, Ötekşndende Basit, Vallahi Bu Son Adam.(Abdurrahim KARAKOÇ Kan Yazısı Kitabının Balon Adam Kısmının Giriş Kıtası)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek
    lanetlicocuk bunu yazdı

    daha önceki mesajlarda arkadaşında bahsettiği gibi sıradan bi vdsl modem alırsın bridge modda çalıştırsın bi tane mikrotik 450g yada 1100 ahx2 alırsın bide mikrotiğin grove cihazından alman daha iyi olur hem fiyat olarak daha hesaplı hemde 2.4 ve 5 ghz bandından rahatlıkla yayın yaparsın ama aynı anda değil 2 cihaz alırsın birinden 2.4 diğerinden 5 ghz birde senin burda asıl dikkat etmen gereken müşterilerin kullanacağı trafik kadar ve paket miktarı

    hocam daha önce hiç router kullanmadım kullanmayı bilmiyorum :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek
    BosphorusPasha bunu yazdı
    lanetlicocuk bunu yazdı

    daha önceki mesajlarda arkadaşında bahsettiği gibi sıradan bi vdsl modem alırsın bridge modda çalıştırsın bi tane mikrotik 450g yada 1100 ahx2 alırsın bide mikrotiğin grove cihazından alman daha iyi olur hem fiyat olarak daha hesaplı hemde 2.4 ve 5 ghz bandından rahatlıkla yayın yaparsın ama aynı anda değil 2 cihaz alırsın birinden 2.4 diğerinden 5 ghz birde senin burda asıl dikkat etmen gereken müşterilerin kullanacağı trafik kadar ve paket miktarı

    hocam daha önce hiç router kullanmadım kullanmayı bilmiyorum :)

    Hocam yeni birşey öğrenmek istemiyorsan bildiğin şeyi yap o zaman. Bizim yapabileceğimiz birşey yok. Fikrimizi sordun söyledik. Yapıp yapmamak sana kalmış.


    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek
    DrKill bunu yazdı
    BosphorusPasha bunu yazdı
    lanetlicocuk bunu yazdı

    daha önceki mesajlarda arkadaşında bahsettiği gibi sıradan bi vdsl modem alırsın bridge modda çalıştırsın bi tane mikrotik 450g yada 1100 ahx2 alırsın bide mikrotiğin grove cihazından alman daha iyi olur hem fiyat olarak daha hesaplı hemde 2.4 ve 5 ghz bandından rahatlıkla yayın yaparsın ama aynı anda değil 2 cihaz alırsın birinden 2.4 diğerinden 5 ghz birde senin burda asıl dikkat etmen gereken müşterilerin kullanacağı trafik kadar ve paket miktarı

    hocam daha önce hiç router kullanmadım kullanmayı bilmiyorum :)

    Hocam yeni birşey öğrenmek istemiyorsan bildiğin şeyi yap o zaman. Bizim yapabileceğimiz birşey yok. Fikrimizi sordun söyledik. Yapıp yapmamak sana kalmış.

    öğrenmek isterim ama bunu öğrenecek vaktim yokki şu an hocam 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lanetlicocuk
    lanetlicocuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ekim/2003
    Erkek

    router kullanmadıktan sonra piyasadaki en baba modem 20-30 makinalı bi internet kafedeki ağda bile belli müddet sonra sapıtıyo o kadar paketi yönetemiyor arada bir modemi resetlemen gerekiyor benim 5-6 aydır hiç resetlenmemiş bordlarım var ayrıca öğrenmene gerek yok profesyonel olarak bu boardları kuran kişiler firmalar var onlardan birisi ile anlaşırsın o senin yerine halleder bizler sana yol gösteriyoruz hangisini seçeceğin tamamen senin tercihine bağlı


    Şişirdi Beş-On Adam, Yaptı Balon Adam, Ötekşndende Basit, Vallahi Bu Son Adam.(Abdurrahim KARAKOÇ Kan Yazısı Kitabının Balon Adam Kısmının Giriş Kıtası)
Toplam Hit: 2677 Toplam Mesaj: 19
unifi modem draytek wifi kurulumu