Kaleci Oyunu - Müthis
-
yok 8. leveli geçemedim bi türlü
-
tuttugum halde gol yemiş gibi oluor bide pc den deniycem
-

iyi geceler :))
-
fakkal bunu yazdı:
-----------------------------

iyi geceler :))
-----------------------------çüş :D helal olsun be :D
-
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
fakkal bunu yazdı:
-----------------------------

iyi geceler :))
-----------------------------çüş :D helal olsun be :D
-----------------------------onun adı fakkal :)
-
KHarOn bunu yazdı:
-----------------------------
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
fakkal bunu yazdı:
-----------------------------
iyi geceler :))
-----------------------------çüş :D helal olsun be :D
-----------------------------onun adı fakkal :)
-----------------------------senide görmek isteriz qharon bey :D:D özledim takımı ya :(
-
tosun bunu yazdı:
-----------------------------
Tbt eski üyeliklerimiz hızlı ve düzenli bir şekilde salaklara satılmaya devam etmektedir . İletişim için lütfen mesaj atınız .
-----------------------------1 yeni mesaj alındı :)
Durum raporu bekleniyor . . .
Hata : Durum raporu iletilemedi.
-
fakkal bunu yazdı:
-----------------------------

iyi geceler :))
-----------------------------helal hocam;)
-
Hangi Allahsız koydu bunu bakayım::)) Sabahın köründe işi gücü bıraktık buna daldık::))
