folder Tahribat.com Forumları
linefolder Microsoft Windows Ailesi İşletim Sistemleri
linefolder Kaliteli Bir Service Pack 2'Ye İhtiyacım Var.



Kaliteli Bir Service Pack 2'Ye İhtiyacım Var.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ephesus
    Ephesus's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2009
    Erkek

    Hocalar bilgisayar 4 yıldır format yemedi artık ölü vaziyette bildiğiniz, ama yıllardır sp2 ye de alıştım seviyorum yani mereti :D Çevreye sordum soruşturdum elinde olan yokmuş indirme linklerine de pek anlamadığımdan güvenemedim bana kaliteli bi sp2 linki verebilecek olanınız var mıdır? Benim sp2 yüklendiğinde driverleri de otomatik tarayıp kurmuştu yine öyle şekiller varsa makbule geçer tek tek cdleri tak çıkar yapmak zorunda kalırım yoksa driverler var ama uğraşma taraftarı bi adam değilim açıkçası :D

    Bir de ben vereceğiniz linki indirdikten sonra boş bir dvdye falan mı çekeceğim mevzular hakkında da üşenmez bilgi verirseniz sevinirim. Pc ölü durumda.

    Saygılarımla...


    Avukat/Hukukçu
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ephesus
    Ephesus's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2009
    Erkek

    eyv hocam sağolasın, bundan inenleri dvdye falan mı çekicem mevzusu nedir peki format atmadan nası olcak olaylar onu da bi anlatırsanız .. :)


    Avukat/Hukukçu
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    catlax
    catlax's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek

    Neden sp2? vereyim sana sp3 win xp işletim sistemi linki, indir çek cd ye kur gitsin anasını satayım.

    al burdan çek

    https://docs.google.com/open?id=0B8NczTEHTJsZSnREZkVxT3pPYjg

     

     


    Ne zaman kendini yenilmiş hissedersen hatırla; kazanan sperm sensin, doğuştan savaşcısın!!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    _PesimisT_
    _PesimisT_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2008
    Erkek

    Hocam önce işletim sistemi xp kuracaksınız sonra bu dosyaları kuracaksınız... Veya bunları xp cdsine entegre edeceksiniz onla format atacaksınız (Google: sp2 li xp cdsi oluşturma diye aratabilirsiniz)... Veya piyasada dolanan ve forumdada paylaşılan sp3 dahil olan bir xp indirip cdye çekip onla format atacaksınız...

     

    SP2'yi sevme mevzusunu anlamadım ben... SP3'lü bir xp cdsi bulun (şu olabilir) ve onla format atın hocam....


    Bu dahil; tüm genellemeler yanlıştır! Yolcu; Kendi Yolunda.... Şükür biz Allahtan başka sahibi olmayanlarız!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ephesus
    Ephesus's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2009
    Erkek

    Fark yoksa aralarında 3 de olabilir problem değil format atsın işimi görsün falan işte :D 


    Avukat/Hukukçu
Toplam Hit: 827 Toplam Mesaj: 6