

Kaliteli Bir Service Pack 2'Ye İhtiyacım Var.
-
Hocalar bilgisayar 4 yıldır format yemedi artık ölü vaziyette bildiğiniz, ama yıllardır sp2 ye de alıştım seviyorum yani mereti :D Çevreye sordum soruşturdum elinde olan yokmuş indirme linklerine de pek anlamadığımdan güvenemedim bana kaliteli bi sp2 linki verebilecek olanınız var mıdır? Benim sp2 yüklendiğinde driverleri de otomatik tarayıp kurmuştu yine öyle şekiller varsa makbule geçer tek tek cdleri tak çıkar yapmak zorunda kalırım yoksa driverler var ama uğraşma taraftarı bi adam değilim açıkçası :D
Bir de ben vereceğiniz linki indirdikten sonra boş bir dvdye falan mı çekeceğim mevzular hakkında da üşenmez bilgi verirseniz sevinirim. Pc ölü durumda.
Saygılarımla...
-
-
eyv hocam sağolasın, bundan inenleri dvdye falan mı çekicem mevzusu nedir peki format atmadan nası olcak olaylar onu da bi anlatırsanız .. :)
-
Neden sp2? vereyim sana sp3 win xp işletim sistemi linki, indir çek cd ye kur gitsin anasını satayım.
al burdan çek
https://docs.google.com/open?id=0B8NczTEHTJsZSnREZkVxT3pPYjg
-
Hocam önce işletim sistemi xp kuracaksınız sonra bu dosyaları kuracaksınız... Veya bunları xp cdsine entegre edeceksiniz onla format atacaksınız (Google: sp2 li xp cdsi oluşturma diye aratabilirsiniz)... Veya piyasada dolanan ve forumdada paylaşılan sp3 dahil olan bir xp indirip cdye çekip onla format atacaksınız...
SP2'yi sevme mevzusunu anlamadım ben... SP3'lü bir xp cdsi bulun (şu olabilir) ve onla format atın hocam....
-
Fark yoksa aralarında 3 de olabilir problem değil format atsın işimi görsün falan işte :D