Üye Ephesus

Üye bilgileri
Kullanıcı Adı Ephesus
Adı Soyadı Anil Ka Anil Ka
Yaş 28
Eğitim Universite
ID 35631
Kayıt 14/Şub/09 13:31
Cinsiyet Erkek
Son giriş tarihi 39 dakika 21 saniye önce online Online
Browser Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/91.0.4472.101 Safari/537.36
Login sayısı 8156
Kefili 7-19
Profil Görüntülenme Sayısı 8454
Siteye kazandırdığı ziyaretçi sayısı help 0

Tahribat.com altındaki herhangi bir url adresinin sonuna ?ref={KullanıcıIDniz} şeklinde parametre ekleyip millete yayarsanız, profilinizdeki bu alan 1 artacaktır.

İşlemler

Özel Mesaj Gönder
middlefingerUyuz oluyorum

Kefil Olduğu Muritler

wesTJR , HaTeM , petruccii , Picoud
Toplam 4 üye.

Profilde Paylaşılanlar

Diğer Bilgiler

İmzası
Avukat/Hukukçu

İlgi ve Uzmanlık Alanları
hukuk
Ekstra Bilgi
"???"
Son açtığı 10 başlık
Başlık Hit Tarih
KonuYazıcı Tavsiyeleriniz (Masaüstü Tip, Tonerli, Laser) (Yazıcı işi yapan mürid var mı?) 322 24/Şub/21 01:16
KonuPUBG (Steam) Oynayacak var mı? 672 14/Şub/21 20:09
KonuCommandante C40 Nitro Blade Kahve Değirmeni ( Yurt dışından getirebilecek olan mürid var mı?) 256 19/Kas/20 22:53
KonuAlınık : Bond tip çanta(evrak-alet çantası) (20CM derinliği olan.) Elinde olan var mı? 696 27/Eki/20 12:55
Konu"Kaynak Dosya Adı Çok Uzun" vb. uyarılarla veri aktaramama sorunu. 488 24/Ağu/20 19:22
KonuAll in one pc'ler hakkında yorum/tavsiye/önerileriniz. 1224 25/Tem/20 17:43
KonuSatılık : Delonghi KG79 Kahve Değirmeni/Öğütücü(20 gün kullanılmış.) 613 06/Tem/20 00:26
KonuKarantina Günleri İçin Oyun Tavsiyeleri (Birlikte de oynayabiliriz.) 2936 04/Nis/20 21:54
KonuHDD, USB Bellek vs. her türden cihazı pert eden bir virüsten kurtulamıyorum. 3900 29/Nis/19 23:48
Konuİstanbul/Kadıköy Kalacak Yer Tavsiyesi? 1473 23/Tem/18 10:48
Son mesaj yazdığı 10 başlık
Başlık Hit Tarih
KonuYazıcı Tavsiyeleriniz (Masaüstü Tip, Tonerli, Laser) (Yazıcı işi yapan mürid var mı?) 322 24/Şub/21 01:16
KonuSevgilinizi Haber Yapın 1661 11/Şub/21 22:33
KonuBoşanma Avukatı Var Mı ? Anlaşmalı Boşanma vs İle İlgili Sorularım Var 811 06/Şub/21 15:05
KonuMüzikten bu kadar etkilenmek normal mi? 2909 26/Oca/21 22:19
KonuMonitör tavsiyesi 577 18/Oca/21 22:34
Konuİş arama sürecindeyim. (Belki TBT'den birileriyle çalışırız.) 729 06/Oca/21 18:45
KonuCyberpunk 2077 6068 10/Ara/20 13:10
KonuSert filtre kahve 2233 21/Kas/20 11:44
KonuSatılık Dana Derisi Ceket ve Yelekler. 2801 15/Kas/20 23:30
KonuAlınık : Bond tip çanta(evrak-alet çantası) (20CM derinliği olan.) Elinde olan var mı? 696 27/Eki/20 12:55

Son yazdığı dökümanlar

Başlık İsim Tarih

Son eklediği haberler

Başlık İsim Tarih
Youtube yasağında son karar Youtube yasağında son karar Ephesus 4.07.2010

Üyelerin, Ephesus Hakkındaki Yorumları

MemberNote Dentist 11/Eylül/2013 Tarihinde:
Ephesus, 21/03/2013 2:31:25 AM Tarihinde
Benden avukat olur sanırsam hocam :D

profilime bakarken gördüm, bunu hatırladın mı?
Benden de olsa olsa dişçi olacak :D senin dişlere karşılık benim tapu/ipotek davalarım. Nasıl ama?
MemberNote eray 23/Temmuz/2013 Tarihinde:
Küçük tatlı şirin yeğenimi kendisine karakalem olarak çizdirdim. Gerçekten yetenekli bir arkadaş yeni fotoğraflarda görüşmek üzere hocam :)
MemberNote Arachnophobia 22/Temmuz/2013 Tarihinde:
Küçükken topu sanat galerisine kaçmış o derece harika karakalem yapabiliyor.Kimse tereddütte kalmasın.
MemberNote Mx0TBT 21/Temmuz/2013 Tarihinde:
foto ile birebir cizebiliyor yetenekli bir murid.
MemberNote Dentist 10/Aralık/2012 Tarihinde:
Hakim mi olcan savcı mı?
MemberNote by_Tet 04/Ağustos/2012 Tarihinde:
Şunu da düşünüyorum benim teorim tabi, bence anonların ve redhackin en arkasındaki kilit adam hacker okan. Aha buraya yazıyom dediydi dersiniz.
Dedi ben de profiline kayıt alayım dedim vesselam.
MemberNote Tengri 03/Haziran/2012 Tarihinde:
Umarım lys‘e girdiğinde lys de sana girmez. Şu çalışma işini bide ben yapabilsem çok güzel olcak ama...
MemberNote BeYaZZZ 02/Haziran/2012 Tarihinde:
Ephesus bunu yazdı:
-----------------------------

Sonuç: genel özet.

Bizim elemanın hali vakti yerinde. derslerden bi haber. daşağına okuyan bi çocuk.

Dershanede ortalıkta 2-3 kız var bizimkine yazıyolar.

bizimki buket denen hatuna kesik.

Başka hatunlar da bizimkine kesik. Kaltak miray var bi onun üstüne baya düşmüş.

Buketle biraz çıkmışlar.

Sonra olmamış ayrılmışlar.

Ama buket yılan karı alengirli klasik kız kafası ben gidiyom ama gitmiyom kal falanlı.

Sonrasından bi sikim anlamadım cümle yapısı çok bozuktu imla bok gibiydi noktalama falan kökten patlak kafam basmadı okumadım.

Finalde arada zum oldum falan diyodu buket sağlam dürtmüş içmiş heralde bizim oğlan.

Kısaca buket kol gibi girmiş bizimki hayata küsmüş.

Yılan karı wins.


-----------------------------

yemin ediyorum filmsin hoca bi kitap çakrtsan bu dille yazsan alıpta ookumayanı miksinler anlatım süper koptum hatta bi tane bu yazı ve anlatım tarzıyla blog yap her gün giripte adsense reklamlarına tıklamayan dop olsun kralsın :D
MemberNote ilyas208 13/Şubat/2012 Tarihinde:
Hocam dışarda yaptırcağımıza sana yaptıram kara kalemi bak iyi oldu bu :)
MemberNote TBT 11/Ekim/2011 Tarihinde:
Buraya yorum atamda kaybetmeyem profili karakalem lazım olur yakın zamanda :D
MemberNote BauerAir 11/Eylül/2011 Tarihinde:
pro davulcu :D
MemberNote rapidhacker550 12/Temmuz/2011 Tarihinde:
ayıp ettin hocam gary moore‘un tüm parçalarına hastayım...
MemberNote thanatosus 06/Aralık/2010 Tarihinde:
Kardeş kusra kalma yorum yapacaktım unutmuşum işlerden :) Tahribat Eskişehir buluşmasında tanıştığımız ve bir sabah eve giderken tramvayda görmemle vayy deyip sevindirik olduğum mürid :)
MemberNote Aryan 30/Ağustos/2010 Tarihinde:
imza :
Sigarayı bıraksam diyorum; tamamen sana başlasam...
Sen daha çabuk bitirirsin işimi, böyle çok yavaş ölüyorum...
MemberNote _karantina_ 13/Ağustos/2010 Tarihinde:
Tbt odasında transformice oynadığım murit :)
MemberNote MelancholiTr 19/Temmuz/2010 Tarihinde:
kinyas ve kayrayı okudum hacı.çok selamlar ve sevgiler sana :)
MemberNote sirpence 11/Haziran/2010 Tarihinde:
hea işte bende gelecekseneki kurbanlardanım :)
Saygılar şelale:W
MemberNote Pikacu 31/Mayıs/2010 Tarihinde:
Doğum Günün Kutlu Olsun...
MemberNote o6u2 04/Nisan/2010 Tarihinde:
cs‘ci mürid =) sevgiler..oguz ben
MemberNote JPriest 12/Mart/2010 Tarihinde:
Para kazanmak istiyorsan çalışacaksın arkadaş. Hangi şehirdesin bilmiyorum ama çıkacaksın önce bi dışarı, dolaşacaksın caddeleri, dükkanları. Olmadı yeteneklerini, birikimlerini kullanacaksın..
--------------------------------------------------
http://www.youtube.com/watch?v=4fk2prKnYnI
MemberNote 7-19 10/Mart/2010 Tarihinde:
http://www.youtube.com/watch?v=Q4wIJvaUFc0
MemberNote YaSevYaTerkEt 13/Şubat/2010 Tarihinde:
Adam gibi adam derlerya, işte bu kardeşimiz böyle bir insan, Tşk.ler Kardeşim
MemberNote Kreyzi 30/Ocak/2010 Tarihinde:
para kazanmanın en güzel yolu köprü altı rulz :F
MemberNote Mylitta 28/Ocak/2010 Tarihinde:
Hakan Günday‘cı :) Yeraltı edebiyatı mağduru!
MemberNote Kreyzi 18/Aralık/2009 Tarihinde:
kenny is killed
your bester :W
MemberNote eray 05/Kasım/2009 Tarihinde:
Daha önce yapmışım ama yine yapcam :D
Boş bi arkadaş değil anladığım kadarıyla
Avatardaşım ayrıca :P
Hayatta başarılar aşkta uzman olman dileğiyle..
Uzman olcam derken benim gibi falloş olmada haha xD
MemberNote BarX 04/Kasım/2009 Tarihinde:
benim ortak. guzel cs oynuyor hibine
MemberNote anubisx 02/Kasım/2009 Tarihinde:
acaba izmirin selçuk ilçesinde mi oturuyor diye merak ediyorum ..
MemberNote AsilKan 30/Eylül/2009 Tarihinde:
Yorumuna teşekkür mahiyetinde..
Sevmek öyle birşeydir dostum. Ama giden içinde ağlanmaz :F hayata devam..
MemberNote eray 01/Ağustos/2009 Tarihinde:
sevgililer gününde aramıza katılmış :) ayrıca imzasına ve extra bilgilerine +1 diorum bende :P KO da oynarmışş akar yaww
MemberNote CaNNi 18/Mart/2009 Tarihinde:
usta counterci :F
MemberNote CaNNi 14/Şubat/2009 Tarihinde:
Bu devirde kimse kimseye beleş tarak bile vermez diyerek boş işler bunlar demek istiyorum xD
------------------------------------------------

Hajı azından bal damlıyor la :)