Kalp Çarpıntısını Nasıl Anlaşılır
-
Sa
Geçen doktora gittim kalbimden şikayetim yokken bana çarpıntın var dedi nabız dinliyerek baktılarda nabız kaçta kaç olursa çarpıntı olur ve kaç olursa normal olur ? bilen sağlıkcı veya hemşire yok mu burada
-
hocam bunu oradaki doktorlar bilemedimi burda soruyorsun .. sağlık bu doktora geri git
-
blmrt bunu yazdı
hocam bunu oradaki doktorlar bilemedimi burda soruyorsun .. sağlık bu doktora geri git
bir kaç hafta oldu ben soru soruyorum soru olarak bana dönüyor bana akıl vermeyin birşey sordum işte ne diye cevap yerine soru soruyorsunuz
-
Hocam benim bildiğim nabız senin hareketine göre değişir. Sakin bir durumda 60-100 arası olmalıdır. Ama tabii efor sarf etmeye başlarsan doğal olarak artar.
Bide çarpıntı derken belki de düzensiz nabızdan dolayı demiştir.
Ben 2 sene önce yoğun kahve tüketiminden dolayı taşikardi geçirmiştim (üninin ilk senesi :D)
bana olan şey gece 1-2 gibi arkadaşla dizi izlerken bir anda durup dururken kalbim hızlıca atmaya başladı, tabi buna bağlı tansiyonum da düştü. bi 1 saat sonra düzeldi ama otururken bi anda sanki 200mt depar atmışsın gibi kalbin çarpmaya başlıyor :D
Sonra kalp doktoruna falan gittim noluyo amk bu yaşta diye baya bişiler bağladılar falan, doktor normaldir arada olur dedi. Ben normalde kahve içmem üniye başlayınca günde 2 bardak içmeye başladım diyince heh nedeni bulduk dedi.
Bide taşikardi durumunda ıkınma hareketi yaparsan normale döner, yaptığın hareket belli sinirleri uyararak kalp atışını düzeltiyor demişti.
-
git doktora bağlasın bir holter, giy o fileyi git lgbt yürüyüşüne.
-
Kalp çarpıntısı kötü oluyor gerçekten :D İlaçların yan etkisinden olmuştu bana da birşey olacak korkusuna daha hızlı atıyordu :D
-
eğer dinlenir haldeyken kalp atımını hissediyorsan çarpıntın var demektir.bence orada doktorun söylediği kalbin atım ritminin düzensiz olduğudur.ama sen bi kardiyologa görün...
-
benim dakikada 250 oluyor bazen insan yaşadığını hissediyor
qzkn tarafından 01/Tem/13 12:54 tarihinde düzenlenmiştir -
Düzgün bi doktor bul git bi muayne etsin.
-
Tedavisi ne dr ne yapmam gerek diye sormadın, oda sormadın diye bir şey söylemedimi sana,
-
Robinson_Crusoe bunu yazdı
Tedavisi ne dr ne yapmam gerek diye sormadın, oda sormadın diye bir şey söylemedimi sana,
yok ya kalp için gitmedim şans eseri çıktı
Grip gibi bir hastalıktan dolayı gittim ateş yüksekliğinden dolayı olabilir dedi iyileşince tekrar gel dedi dinleniyorum şimdi sorayım dedim gitmeden önce bakacaktım kafama takıldı nedeni olarak ateş yüksekliğinden oalbilir dedi doktorda
