Kalp Krizi Belgesel"İ

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TxT
    TxT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    http://img412.imageshack.us/img412/9028/urlxv5.jpg

    Kalbin yeteri kadar oksijen alamayarak ölmesine kalp krizi (miyokard enfarktüsü) denir. Kalbimiz günlük yaptığımız işe göre bazen daha fazla bazen daha az oksijene ihtiyaç duyar. Oksijeni kalbin kendi damarları yani koroner damarları getirirler. Eğer koroner damarlarda bir tıkanıklık veya daralma söz konusu ise kalp yeteri kadar oksijen alamaz, beslenemez. Beslenemeyen kalp dokusu ölür, işlevini yitirir ve kanı pompalayamaz hale gelir. Sonuç olarak ölümcül bir tablo olan kalp krizi ortaya çıkar.
    Bu video da kalbin çalışma sistemini ve dolaşım sisteminin amacını anlayabilir. Kalp krizi anındaki yasananları acıklıkla öğrenebilirsiniz..

    Kalp Krizi Nedir ? Ayrıntılı bilgi için aşağıdaki topic'i inceleyebilirsiniz..
    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?Sayfa=1&folderid=43722

    Belgesel : Discovery Channel

    Dil : Türkçe

    Süre: 25 d. Boyut :248 mb

    Görüntü kalitesi çok güzel değil açıkcası ama içerik olarak zengin bir belgesel , bilinçlenmek ve bilinçlendirmek için yararlı olacağını düşünüyorum.

    Download:

    http://rapidshare.com/files/170979784/TbT-TxT.part1.rar.html

    http://rs271.rapidshare.com/files/171386192/TbT-TxT.part2.rar

    http://rapidshare.com/files/171693321/TbT-TxT.part3.rar.html

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    indiricem :d ama şimdi deil saol

    tahribat.com a can feda
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    sanki resimdeki adam gülüyo gibi:D
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    sirpence bunu yazdı:
    -----------------------------
    sanki resimdeki adam gülüyo gibi:D
    -----------------------------

    adam kaderine gülüo 

    ölürken mesur oluo ya :)


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    kalp krizi gecirirken kalbini kimse tutmaz , karnini ve sol omzunu tutar :) sizi ve agrinin en yogun oldugu bolge diyafram alti ve sol omuz :) denenmis test edilmis onaylanmistir :)))

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JohnD
    JohnD's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2008
    Erkek
    krizde bunları mı hatırlıycam zate en az 30 yılı var :D

    DOM..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HighNitro
    HighNitro's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    JohnD bunu yazdı:
    -----------------------------
    krizde bunları mı hatırlıycam zate en az 30 yılı var :D
    -----------------------------

     

    gençlerde kalp krizi geçirebiliyor, hatta bazıları hayatını bile kaybedebiliyor.. :)

     

    bknz: computerwolf kriz geçirmişti.  

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emir_69
    emir_69's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2007
    Erkek
    genç iken kalp krizi geçirenlerin geri döndürülme şansı yaşlılar kadar yok buda ayrı bi güzelliği :D

    ...OrdeR...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    txt sagolasın indiriyorum güzel belgesel herkesin izlemesi gerekiyor çünkü kalp krizinden ölenlerin sayısında artış var...

    her an herkesin başına gelebilir ama bilinçlenirsek kurtulabiliriz sonuçta kalp bu boru değil :) hık der gidersiniz valla şahanın dediği gibi.


    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Metanet
    Metanet's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek
    Hocam indirmeden sorayımda ; şimdi bundan kalp krizi riskini engelleyici şeylermi anlatılıyor ?

    yoksa kriz esnasında ve hemen sonrasında yapılacak şeylermi ?

    Yoksa her ikisidemi ? (:

    Te$ekkürler.. (:

    Burda cok felsefi bir yazi yazdigini dusun , ne sen yorul ne de ben yorulayım. İş yapılmayacaklar listem : hipokondriyak
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    Bende iç kanamayı paylaşayım bari;

    Biryerden düştüğünüzde,bir arabanın size hafifçe çarpıp yere yığması sonucu ayağa kalkıp "gerek yok hastaneye emmi,iyiyim ben sağol" demenizde ve buna benzer durumlarda uygularsınız..

    İçkanamada kalp krizi kadar sinsi ve ölümcül bir merettir.Takkadanak gidersiniz maazallah.Onun için bu gibi durumlar yaşadığınızda iğne gibi battığında reflesk verdirtecek birşey bulun.Ayyakabınızı ve çoraplarınızı çıkartın iğneyi ayakparmaklarınızın arkasındaki hemen altkısıma (parmak uclarınızın kökü olan kavisli ete) batırın eğer ayak parmaklarınız dışarı değil de içeriye doğru eğilerek reflesk veriyorsa saniye dahi kaybetmeden en yakın hastaneye koşun %99 bir iç kanamanız var demektir.

    Askerde öğretmişler bir arkadaşa,gerçekten çok yararlı bir bilgi muhabbeti geçtikçe anlatırım böyle heryerde..

    Troubles'll come & they'll pass
Toplam Hit: 2994 Toplam Mesaj: 13