folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kampa Gelen Var Mi?



Kampa Gelen Var Mi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CosTeR
    CosTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2009
    Erkek
    MbK bunu yazdı
    CosTeR bunu yazdı

    Guzel rota cizmissin hocam ama tahminen para yetmeyecek :-)  Temmuz sonu bende dersim ovacik a kampa gidicem gelmek isteyen olursa beklerim :-)

    Arkadaşa eşlik edecek biri çıkarsa 2 adet te keleş alın yanınıza beyler. :-))

    Telekom'un rotası da kıyakmış iyi gezmeler hocam.

    Dalgami geciyorsun ne kelesinden bahsesiyon hocam munzur denilen bir dunya harikasinin duzgun baba gibi bir dogaustu yere gidicem ne kelesinden bahsediyon

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    telekom
    telekom's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    korkarabatak bunu yazdı

    ulan ben otostop yaparken yarı otomatik silah ve vucudumun muhtelif yerlerinde çakıdan rambo bıçagına kadar silah bulunduruyorm amk.


    millet neyin kafasını yaşıyor anlamadım ki.


    arkadaş sado mazo galiba eşlik edeceklere uyarı.



    Hocam sen gelirsen kamp ucretini ben karsiliyorum. Dert etme ayri cadir ayarlariz, bu pazara kadar vaktin var ;)

    Bu arada Tunceli on numara yer, hatta Ovacik belediye baskanligini TKP kazandiktan sonra bu yaz oraya gidesim vardi ama kismet olmadi.

    vatandaşa kafam girsin!..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    CosTeR bunu yazdı
    MbK bunu yazdı
    CosTeR bunu yazdı

    Guzel rota cizmissin hocam ama tahminen para yetmeyecek :-)  Temmuz sonu bende dersim ovacik a kampa gidicem gelmek isteyen olursa beklerim :-)

    Arkadaşa eşlik edecek biri çıkarsa 2 adet te keleş alın yanınıza beyler. :-))

    Telekom'un rotası da kıyakmış iyi gezmeler hocam.

    Dalgami geciyorsun ne kelesinden bahsesiyon hocam munzur denilen bir dunya harikasinin duzgun baba gibi bir dogaustu yere gidicem ne kelesinden bahsediyon

    Geçen sene hatun memleketine gittiğinde yolda durdurulup yakılan kamyondan sonra bunu söylemem normal değil mi hocam ?

    Munzurda piknik dönüşü olan birşey bu söylediğim hem de.

    Çevredeki projelerde çalışan kamyonları ateşe verip yakan PKK gerçeği var yani.

    Senin kürtçen olabilir ama herkesin kürtçesi yok yani.


    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KizilS
    KizilS's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2015
    Homo
    MbK bunu yazdı
    CosTeR bunu yazdı
    MbK bunu yazdı
    CosTeR bunu yazdı

    Guzel rota cizmissin hocam ama tahminen para yetmeyecek :-)  Temmuz sonu bende dersim ovacik a kampa gidicem gelmek isteyen olursa beklerim :-)

    Arkadaşa eşlik edecek biri çıkarsa 2 adet te keleş alın yanınıza beyler. :-))

    Telekom'un rotası da kıyakmış iyi gezmeler hocam.

    Dalgami geciyorsun ne kelesinden bahsesiyon hocam munzur denilen bir dunya harikasinin duzgun baba gibi bir dogaustu yere gidicem ne kelesinden bahsediyon

    Geçen sene hatun memleketine gittiğinde yolda durdurulup yakılan kamyondan sonra bunu söylemem normal değil mi hocam ?

    Munzurda piknik dönüşü olan birşey bu söylediğim hem de.

    Çevredeki projelerde çalışan kamyonları ateşe verip yakan PKK gerçeği var yani.

    Senin kürtçen olabilir ama herkesin kürtçesi yok yani.

    hoca iki heval , bi biji serok apo , bir de jin jiyan azadi çek bas git :P

    unutmuşum kuzi **** var ama o special :D

     

    dalgayı geçeyim de bu kolektif dediğimiz komunist sevgi pıtırcıklarının kampı mı?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piiiranha9242
    piiiranha9242's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Erkek

    :)) la ne isiniz var oralarda dagda bayirda hocam terorist kampi sanırlar mazallah yok mu köyünüz kasabaniz gidin köy havasi alin ben koye gidicem mis gibi ohh inekti koyundu bahçe felan 10 nomre..


    ..Morali hep bozuk olan insan..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    MbK bunu yazdı
    CosTeR bunu yazdı

    MbK bunu yazdı

    CosTeR bunu yazdı

    Guzel rota cizmissin hocam ama tahminen para yetmeyecek :-)  Temmuz sonu bende dersim ovacik a kampa gidicem gelmek isteyen olursa beklerim :-)




    Arkadaşa eşlik edecek biri çıkarsa 2 adet te keleş alın yanınıza beyler. :-))


    Telekom'un rotası da kıyakmış iyi gezmeler hocam.




    Dalgami geciyorsun ne kelesinden bahsesiyon hocam munzur denilen bir dunya harikasinin duzgun baba gibi bir dogaustu yere gidicem ne kelesinden bahsediyon




    Geçen sene hatun memleketine gittiğinde yolda durdurulup yakılan kamyondan sonra bunu söylemem normal değil mi hocam ?


    Munzurda piknik dönüşü olan birşey bu söylediğim hem de.


    Çevredeki projelerde çalışan kamyonları ateşe verip yakan PKK gerçeği var yani.


    Senin kürtçen olabilir ama herkesin kürtçesi yok yani.



    Çevredeki projeler demişsin ama o projelerin alayına bende karşıyım, niye biliyor musun ?
    Doğayı sikip atacak olan projeler onlar.
    Turkiyenin alayı karşı zaten. Sadece Pkk şirketlerin mallarina da zarar veriyor ki o da umrumda degil, o sirketler zaten ihale ile vs sularımızı dağlarimizi madenlerimizi almadi ki. Ihale formalite. Hükümet yanlisi olduklari için aldilar o ihaleleri.
    Yani Akp suyumuzu dogamizi kendi yandaslarina satsin ve kimse bir şey yapmasin mi. Keske o iş makineleri karadenizde ege de ve ulkenin her yaninda yakilsa. Bundan memnuniyet duyarim inan.
    O projeler ne kadar engellense o kadar iyi.

    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    salihgs
    salihgs's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek

    hocam kış uykusundaki gezgin çocuk gibisin : ) hatta tıpa tıp aynısısın : ))

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sRcN
    sRcN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2009
    Erkek

    yeni arabam henüz gelmedi :S gelmiş olsaydı gelirdim bende uzun süre kalamazdım ama gitmediğin yerlere götürürdüm seni :D Kamp ve doğa bizim işimiz :) şu an kullandığım aracın sigortası yok olsadı gipsy ve akla gelebilecek tüm kamp malzemeleri hali hazırda jenaratörden invertere kadar :) Hatta seyyar duşum bile var ama sigorta ve ramazan ayı bozuyor işi :/ Neyse iyi tatiller bol bol foto çek ben çekmeme gibi hata yapıorm her seferinde unutuyorum :D


    Wordpress - SEO & Digital Marketing
Toplam Hit: 2981 Toplam Mesaj: 19