folder Tahribat.com Forumları
linefolder Müzik & Sinema & Tiyatro & Kitap & Televizyon & Seminerler & Edebiyat
linefolder Kanuni Sultan Süleyman - Talha Uğurluel‘İn Anlatımıyla



Kanuni Sultan Süleyman - Talha Uğurluel‘İn Anlatımıyla

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    kötü bişey keşfedince "ama şunlarda da var hem de daha kötü ühüüü" moduna girmeyi anlamıyorum. herhalde ilkokuldan kalma.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    osmanlının en güzel yaptığı şey, tüm kavgaları kendi içlerine çekmek, diğer türlü millet de zarar görürdü. Büyük fedakarlık göstererek bu kavgaların

    aile içinde kalması sağlandı ve de yayılmasını engellemek için de öldürüldüler. Bu da devletin uzun süre ayakta kalmasını sağlamıştır çünkü kendi

    içinde bir çökme yaşanmamıştır. Tabii bazıları buna vahşet diyor ama ben o zaman ki devir için bunun millet için doğru olduğunu düşünüyorum. 

    şehzade mustafanın öldürülmesi ile ilgili sana bir video ve kitap tavsiyesinde bulunayım


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı

    kötü bişey keşfedince "ama şunlarda da var hem de daha kötü ühüüü" moduna girmeyi anlamıyorum. herhalde ilkokuldan kalma.

    osmanlıdaki kavga kendi içlerinde olan kavga ki bu bilerek yapılmıştır, avrupada ise hanedanlar arası kavga var ve tüm destekçiler katılıyor. aradaki farkı anlamak görmek lazım. ben ama şunlar da var diye bir mantık gütmedim. avrupada böyle olmuştur, osmanlı da ise böyle olmuştur demek istedim.


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutengri
    Kutengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2008
    Erkek

    Sürekli tarihiyle övünüp hiçbir şey yapmayan adamlar bana baba parasıyla övünen zengin çocuklarını andırıyor.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HuwelAsK
    HuwelAsK's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2012
    Erkek

    Kanuni Sultan Süleyman'ı bile eleştirenler var.Bir krala "sarayında dans ediliyor,mektubumu aldıktan sonra devam edersen ,ordu'yu humayunumla gelip seni kahretmeye muktedirim" diyen bir Sultan.Yazık size ya.Cumhuriyet'ten sonraki kitapları okuyup Osmanlı'yı tanımaya, anlamaya çalışanlara da çifte yazık.Bu kadar da mı mantık yürütemez bir insan.Bazıları da Lise Tarih kitaplarındaki bilgilerle Osmanlı kelimesi içeren cümle kurmaya cesaret ediyor.Osmanlı katır yükü kitap yığıp önüne okuyarak anlaşılmaz.

    Gerçek Osmanlı'yı öğrenmek istiyorsanız önce temelinizi atın.Gayrimüslüm bile olsanız;

    Fıkıh,kelam,tefsir,Osmanlıca dil.

    Bunları öğrendikten sonra Cumhuriyet'ten önceki kitapları okumaya başlayarak Osmanlı'yı tanımaya başlayabilirsiniz.

    "Biri şöyle diyormuş da biri böyle...".Peki sen denileni anlayacak,değerlendirecek donanıma sahip misin ki.

    Adam harem'i fuhuşhane sanıyor,fıkıh bilgisi sıfır.

    Halife'yi kral sanıyor.Halifeliğin şartlarını,bilmiyor.Kabinesi olmayanın Halife olamayacağını bile bilmiyor.

    Gavurlar bile İslami yönetim altında daha güvende olduklarını hissederken bizim müslümancıklar kol kesme diye tanıyor şeriat'i.Şeriat'ın İrandaki Yönetim olduğunu sanan bedbahtlar bile var

     


    Wordpressten tiksiniyorum
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baykusx
    baykusx's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2010
    Erkek

    Bu adam hakikaten tarihi gerçekleriyle ortaya koyuyor bir konferansını izlemiştim süperdi.Mümkünse canlı dinleyin çok iyi


    :!21A'!2
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackmir
    blackmir's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ekim/2002
    Erkek
    HuwelAsK bunu yazdı

    Kanuni Sultan Süleyman'ı bile eleştirenler var.Bir krala "sarayında dans ediliyor,mektubumu aldıktan sonra devam edersen ,ordu'yu humayunumla gelip seni kahretmeye muktedirim" diyen bir Sultan.Yazık size ya.Cumhuriyet'ten sonraki kitapları okuyup Osmanlı'yı tanımaya, anlamaya çalışanlara da çifte yazık.Bu kadar da mı mantık yürütemez bir insan.Bazıları da Lise Tarih kitaplarındaki bilgilerle Osmanlı kelimesi içeren cümle kurmaya cesaret ediyor.Osmanlı katır yükü kitap yığıp önüne okuyarak anlaşılmaz.

    Gerçek Osmanlı'yı öğrenmek istiyorsanız önce temelinizi atın.Gayrimüslüm bile olsanız;

    Fıkıh,kelam,tefsir,Osmanlıca dil.

    Bunları öğrendikten sonra Cumhuriyet'ten önceki kitapları okumaya başlayarak Osmanlı'yı tanımaya başlayabilirsiniz.

    "Biri şöyle diyormuş da biri böyle...".Peki sen denileni anlayacak,değerlendirecek donanıma sahip misin ki.

    Adam harem'i fuhuşhane sanıyor,fıkıh bilgisi sıfır.

    Halife'yi kral sanıyor.Halifeliğin şartlarını,bilmiyor.Kabinesi olmayanın Halife olamayacağını bile bilmiyor.

    Gavurlar bile İslami yönetim altında daha güvende olduklarını hissederken bizim müslümancıklar kol kesme diye tanıyor şeriat'i.Şeriat'ın İrandaki Yönetim olduğunu sanan bedbahtlar bile var

     

    hocam sen neden bahsediyon ya sokaktaki insanın lafından bize ne ? 

    milletin düşüncesinden bizene ? bu konuda şu dediklerini kim dedi de böyle bir cevap verme gereği duydun?

    senin gibi fıkıh tefsif osmanlıca temelim yok, cumhuriyet öncesi kitapları cumhuriyet sonrası onları okuyup yorumlayanların kitaplarınıda okudum.

    Burda kime laf sokuyorsun çözemedim veya konuyu niye bu noktaya çekiyorsun onuda anlamadım.

    Şimdi biride çıkıp bu dediklerine farklı birşey diyecek konu başka yere gidecek

     

    Edit:  Bir kesim Cumhuriyet'i yerin dibine sokarken Osmanliyi göklere çikariyor, bir baska kesim ise Cumhuriyet'i göklere çikarirken Osmanliyi yerin dibine sokuyor.

    blackmir tarafından 06/Ara/12 15:07 tarihinde düzenlenmiştir

    "Sevin O seni her an yaşattığı için ." "Üzül O nu bir an yaşayamadığın için."
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek
    unbalanced bunu yazdı

    osmanlının en güzel yaptığı şey, tüm kavgaları kendi içlerine çekmek, diğer türlü millet de zarar görürdü. Büyük fedakarlık göstererek bu kavgaların

    aile içinde kalması sağlandı ve de yayılmasını engellemek için de öldürüldüler. Bu da devletin uzun süre ayakta kalmasını sağlamıştır çünkü kendi

    içinde bir çökme yaşanmamıştır. Tabii bazıları buna vahşet diyor ama ben o zaman ki devir için bunun millet için doğru olduğunu düşünüyorum. 

    şehzade mustafanın öldürülmesi ile ilgili sana bir video ve kitap tavsiyesinde bulunayım

    evlatlarını iyi yetiştireme, onlara belli bi taht sırası vereme, çüküne hakim olamayıp milyon tane çocuk yap (doğum kontrolü milattan önceden beri bilinen birşey) sonra çoluğunu çocuğunu kardeşini amcaoğlunu öldürtüp dünyanın en erdemli insanı ol çünkü devleti korumak için öldürdün.

    evet çok büyük insanlarmış.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HuwelAsK
    HuwelAsK's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2012
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı
    unbalanced bunu yazdı

    osmanlının en güzel yaptığı şey, tüm kavgaları kendi içlerine çekmek, diğer türlü millet de zarar görürdü. Büyük fedakarlık göstererek bu kavgaların

    aile içinde kalması sağlandı ve de yayılmasını engellemek için de öldürüldüler. Bu da devletin uzun süre ayakta kalmasını sağlamıştır çünkü kendi

    içinde bir çökme yaşanmamıştır. Tabii bazıları buna vahşet diyor ama ben o zaman ki devir için bunun millet için doğru olduğunu düşünüyorum. 

    şehzade mustafanın öldürülmesi ile ilgili sana bir video ve kitap tavsiyesinde bulunayım

    evlatlarını iyi yetiştireme, onlara belli bi taht sırası vereme, çüküne hakim olamayıp milyon tane çocuk yap (doğum kontrolü milattan önceden beri bilinen birşey) sonra çoluğunu çocuğunu kardeşini amcaoğlunu öldürtüp dünyanın en erdemli insanı ol çünkü devleti korumak için öldürdün.

    evet çok büyük insanlarmış.

    "Devleti korumak için çoluğunu çocuğunu öldürecek kadar erdemli insanlardı."

    Aynı şeyi söylüyoruz.

    Sen nato kafa nato mermerle kişisel çıkarları için yaptıklarını sanıyorsun

    Ben ise Şeriat icabı sokaktaki adam için çocuğundan vazgeçecek kadar mangal yürekli görüyorum.

    Osmanlı tarihi bounca devletin selameti için katledilen sayısı 50-60 kişi.Bunlar yapılmasa çıkacak taht savaşlarında ölecek insan sayısı onbinlerce.

    Şeriat'te söz konusu iki kötü durum meydana gelecekse büyüğünü betaraf etmek için küçüğüne razı olmak vaciptir.Vacip ve farz arasındaki farkları da bi zahmet Lise kitapların dışında bir kaynak varsa okuyuver.

    Evlatlarını iyi yetiştirememekten söz etmişsin.Cevap olarak yuh sana diyorum

    HuwelAsK tarafından 06/Ara/12 15:42 tarihinde düzenlenmiştir

    Wordpressten tiksiniyorum
Toplam Hit: 3337 Toplam Mesaj: 20