Kapanan Facebook Hakkında
-
media_center bunu yazdı:
-----------------------------
faceden anlamam ama adamlar ne kodlamış arkadaş şu siteyi helal olsun .bizim burda bi tarafımız yırtılıyor ajaxla arama yaptırcaz diye
-----------------------------Aynen ya
-
yani sonuç olarak. g.te giren şemsiye açılmaz mı diyorsunuz
-
HanDsomE bunu yazdı:
-----------------------------
yahu şeytan diyo git o adminlerin g.tlerine job sok
-----------------------------Ben Sana Yardım Ederim Dost
Toplam Hit: 1642 Toplam Mesaj: 14
