folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Kapandı , Açılmıyor |:



Kapandı , Açılmıyor |:

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    2 kere yazdım 3.yü yazamıcam msnde nespace ile yaptığı görüşmeyi kopyalıyorum : )

     

    -->

     

     

    11.10.2008   15:54:01   ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ   ' Nespace /tbt..   kardeşim metin2 oynuyodu bilirsin kngiht gibi bi bok
    11.10.2008   15:54:03   ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ   ' Nespace /tbt..   pc resetlendi
    11.10.2008   15:54:07   ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ   ' Nespace /tbt..   bişe olmaz dedim
    11.10.2008   15:54:11   ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ   ' Nespace /tbt..   devam etti sonra cs açtı
    11.10.2008   15:54:16   ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ   ' Nespace /tbt..   ordada bi resetlendi
    11.10.2008   15:54:18   ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ   ' Nespace /tbt..   söyledi bana
    11.10.2008   15:54:23   ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ   ' Nespace /tbt..   oynama dinlensin dedim
    11.10.2008   15:54:26   ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ   ' Nespace /tbt..   devam etti csYe
    11.10.2008   15:54:32   ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ   ' Nespace /tbt..   (counter str.)
    11.10.2008   15:54:41   ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ   ' Nespace /tbt..   sonra kapandı bidaha açabilen olmadı
    11.10.2008   15:54:47   ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ   ' Nespace /tbt..   kasada 2 ışık var kırmızı ve yeşil
    11.10.2008   15:54:52   ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ   ' Nespace /tbt..   kanımca biri hdd biri power
    11.10.2008   15:54:59   ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ   ' Nespace /tbt..   yeşil yanık kalldı ama parlak değildi
    11.10.2008   15:55:08   ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ   ' Nespace /tbt..   tuşlar işlemedi ( kasadaki aç kapa/reset )
    11.10.2008   15:55:17   ' Nespace /tbt..   ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ   sistem özellikleri neler
    11.10.2008   15:55:19   ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ   ' Nespace /tbt..   fişi sküp taktım ışık söndü ama açılmadı yine
    11.10.2008   15:55:26   ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ   ' Nespace /tbt..   sonra kasayı açtım tozlardan arındırdım falan
    11.10.2008   15:55:46   ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ   ' Nespace /tbt..   power supp. fena sıcaktı ama elim yanmıyodu tabi kapandıktan7-8 dk sonra açtım bilmem soğudumu
    11.10.2008   15:55:50   ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ   ' Nespace /tbt..   sonra tekrar denemedim
    11.10.2008   15:55:58   ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ   ' Nespace /tbt..   5 yıllık falan ama anakart değiştiydi bi ara
    11.10.2008   15:56:00   ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ   ' Nespace /tbt..   pentium 4
    11.10.2008   15:56:03   ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ   ' Nespace /tbt..   512 ram
    11.10.2008   15:56:03   ' Nespace /tbt..   ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ   power supli ye manyetik birşey yaklaştı mı
    11.10.2008   15:56:07   ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ   ' Nespace /tbt..   yaklaşmadı
    11.10.2008   15:56:11   ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ   ' Nespace /tbt..   modem manyetik sayılırmı
    11.10.2008   15:56:16   ' Nespace /tbt..   ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ   hyr
    11.10.2008   15:56:23   ' Nespace /tbt..   ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ   hiç açmadın değil mi
    11.10.2008   15:56:31   ' Nespace /tbt..   ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ   koku da gelmed
    11.10.2008   15:56:31   ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ   ' Nespace /tbt..   açmadım
    11.10.2008   15:56:34   ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ   ' Nespace /tbt..   gelmedi
                     
    11.10.2008   15:57:02   ' Nespace /tbt..  

    ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ

     

     

    şu anda hç birşey olmuyo demi power switch e basınca

     

     

     cvp : en son hiçbişey olmuyordu

             

    ...said addicted.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    anlıyan banada anlatsın.

     


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Kaldır at çöpe makinayı :|

    İşlemci ısınmıştır her halde ama yanık kokusu yok ilginç... Rene baksın.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    power düğmesine basınca açılmıyorsa power suplayın arızalanmış. ta bu garip garip karakterleri niye buraya ekledin

    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozAnkaraguclu
    ozAnkaraguclu's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    msn'den direk kopyalayınca öle oluyo :D

    "Milliyetin en belirgin niteliklerinden biri dildir. Türk milletindenim diyen insan her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır. Türkçe konuşmayan bir insan Türk kültürüne, topluluğuna bağlılığını iddia ederse buna inanmak doğru olmaz. " Mustafa Kemal ATATÜRK
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yns_berk
    yns_berk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    bios pilini çıkart anakartı resetle olmazsa çalışan bir power supply ile dene
    bu tür şeyler genelde güç ile alakalı olur

    ...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bortecine357
    bortecine357's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    ekran kartın yanmış değiştirmen gerek kolay gelsin

    SAHİPSİZ VATANIN BATMASI HAKTIR SEN SAHİP OLURSAN BU VATAN BATMAYACAKTIR
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fivestar
    fivestar's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek
    Aynısı banada oldu power dan

    Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    bilgisayarcı taktı açıldı amk :|

    ...said addicted.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mtz
    mtz's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    simdi aranizdan biriniz bunu printerdan cikarsin ters tutsun ve okusun.

    [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ

    bu ne?

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    power suppylden dimi bu arkadaslar aynısı banada oluyor ..

    oyunun ortasında pat diye kendini resetliyor. :/

    kaclık almamız lazım olmaması için ?


    (:
Toplam Hit: 2376 Toplam Mesaj: 15