Kapandı , Açılmıyor |:
-
2 kere yazdım 3.yü yazamıcam msnde nespace ile yaptığı görüşmeyi kopyalıyorum : )
-->
11.10.2008 15:54:01 ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ ' Nespace /tbt.. kardeşim metin2 oynuyodu bilirsin kngiht gibi bi bok 11.10.2008 15:54:03 ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ ' Nespace /tbt.. pc resetlendi 11.10.2008 15:54:07 ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ ' Nespace /tbt.. bişe olmaz dedim 11.10.2008 15:54:11 ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ ' Nespace /tbt.. devam etti sonra cs açtı 11.10.2008 15:54:16 ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ ' Nespace /tbt.. ordada bi resetlendi 11.10.2008 15:54:18 ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ ' Nespace /tbt.. söyledi bana 11.10.2008 15:54:23 ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ ' Nespace /tbt.. oynama dinlensin dedim 11.10.2008 15:54:26 ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ ' Nespace /tbt.. devam etti csYe 11.10.2008 15:54:32 ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ ' Nespace /tbt.. (counter str.) 11.10.2008 15:54:41 ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ ' Nespace /tbt.. sonra kapandı bidaha açabilen olmadı 11.10.2008 15:54:47 ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ ' Nespace /tbt.. kasada 2 ışık var kırmızı ve yeşil 11.10.2008 15:54:52 ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ ' Nespace /tbt.. kanımca biri hdd biri power 11.10.2008 15:54:59 ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ ' Nespace /tbt.. yeşil yanık kalldı ama parlak değildi 11.10.2008 15:55:08 ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ ' Nespace /tbt.. tuşlar işlemedi ( kasadaki aç kapa/reset ) 11.10.2008 15:55:17 ' Nespace /tbt.. ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ sistem özellikleri neler 11.10.2008 15:55:19 ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ ' Nespace /tbt.. fişi sküp taktım ışık söndü ama açılmadı yine 11.10.2008 15:55:26 ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ ' Nespace /tbt.. sonra kasayı açtım tozlardan arındırdım falan 11.10.2008 15:55:46 ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ ' Nespace /tbt.. power supp. fena sıcaktı ama elim yanmıyodu tabi kapandıktan7-8 dk sonra açtım bilmem soğudumu 11.10.2008 15:55:50 ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ ' Nespace /tbt.. sonra tekrar denemedim 11.10.2008 15:55:58 ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ ' Nespace /tbt.. 5 yıllık falan ama anakart değiştiydi bi ara 11.10.2008 15:56:00 ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ ' Nespace /tbt.. pentium 4 11.10.2008 15:56:03 ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ ' Nespace /tbt.. 512 ram 11.10.2008 15:56:03 ' Nespace /tbt.. ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ power supli ye manyetik birşey yaklaştı mı 11.10.2008 15:56:07 ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ ' Nespace /tbt.. yaklaşmadı 11.10.2008 15:56:11 ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ ' Nespace /tbt.. modem manyetik sayılırmı 11.10.2008 15:56:16 ' Nespace /tbt.. ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ hyr 11.10.2008 15:56:23 ' Nespace /tbt.. ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ hiç açmadın değil mi 11.10.2008 15:56:31 ' Nespace /tbt.. ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ koku da gelmed 11.10.2008 15:56:31 ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ ' Nespace /tbt.. açmadım 11.10.2008 15:56:34 ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ ' Nespace /tbt.. gelmedi 11.10.2008 15:57:02 ' Nespace /tbt.. ' [b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ
şu anda hç birşey olmuyo demi power switch e basınca
cvp : en son hiçbişey olmuyordu
-
anlıyan banada anlatsın.
-
Kaldır at çöpe makinayı :|
İşlemci ısınmıştır her halde ama yanık kokusu yok ilginç... Rene baksın.
-
power düğmesine basınca açılmıyorsa power suplayın arızalanmış. ta bu garip garip karakterleri niye buraya ekledin
-
msn'den direk kopyalayınca öle oluyo :D
-
bios pilini çıkart anakartı resetle olmazsa çalışan bir power supply ile dene
bu tür şeyler genelde güç ile alakalı olur -
ekran kartın yanmış değiştirmen gerek kolay gelsin
-
Aynısı banada oldu power dan
-
bilgisayarcı taktı açıldı amk :|
-
simdi aranizdan biriniz bunu printerdan cikarsin ters tutsun ve okusun.
[b]uɐ!l!ɯǝɔ ǝnbɹǝß[/b] ~ ¡ʞǝɯʇǝssiɥ ɐʇʞnl$oq iuipuǝʞ
bu ne?
-
power suppylden dimi bu arkadaslar aynısı banada oluyor ..
oyunun ortasında pat diye kendini resetliyor. :/
kaclık almamız lazım olmaması için ?
Toplam Hit: 2376 Toplam Mesaj: 15
