folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kapladığı Maddenin Adı



Kapladığı Maddenin Adı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    gokcan bunu yazdı:
    -----------------------------

    sLeymN bunu yazdı:
    -----------------------------

    gokcan bunu yazdı:
    -----------------------------

    sLeymN bunu yazdı:
    -----------------------------

    sanırım dusundugum sey

    bundan on yıl once falan babam arabanın tamponunu yapıstırırdı onunla beyaz elyafımsı birsey var boyle kıl kıl gıbı onunla kaplıyorsun sonra uzerıne

    yapıskanını suruyorsun donunca kafam kadar sert oluyor :F araba tamircilerine özellikle kaportacılara bir sor :W babam gelince sorar yazarım tekrar


    -----------------------------

    evet evet o işte :D kaçta geliyor baba :D


    -----------------------------

     

    tamam tekrar baktım aynı madde :) bilmem aq on bir gibi falan gelir sorar öğreniriz :) ama bana da yapacan aynısından :P


    -----------------------------

    ondan yapmıcam ama ben bana o madde lazım başka birşey kaplıcam hobby işlerine bakıyorum herkes onla kaplıo ısıyada dayanıklı sanırım zıkkım şey


    -----------------------------

    hadi hadi kıvırma :P neyse hacım gelsin de sorar öğrenirim :F


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokcan
    gokcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2008
    Erkek

    olum ondan yapsam yapıımda ne işime yarıcak la o :D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    gokcan bunu yazdı:
    -----------------------------

    olum ondan yapsam yapıımda ne işime yarıcak la o :D


    -----------------------------

    bana gönder :F kargo parasını ben karşılarım söz :P


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokcan
    gokcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2008
    Erkek

    o ne f1 menejerlik gibi bişimi

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    gokcan bunu yazdı:
    -----------------------------

    o ne f1 menejerlik gibi bişimi


    -----------------------------

    oyun konsoluna benzemıo mu :|


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokcan
    gokcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2008
    Erkek

    sLeymN bunu yazdı:
    -----------------------------

    gokcan bunu yazdı:
    -----------------------------

    o ne f1 menejerlik gibi bişimi


    -----------------------------

    oyun konsoluna benzemıo mu :|


    -----------------------------

    yok be herif kendisi yapmış eğlenmek için herlade menejerlik resmen :D

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokcan
    gokcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2008
    Erkek

    baba gelmedimi la

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    n3xt
    n3xt's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2009
    Erkek

    İlk başta gördüğün beyaz şey bildigin köpük.Sonra mavi şey epoxy epoxy nin yanında kıl kıl olan şey cam elyaf =) yani Polyester. 3.09 da bardagın içindeki karıştırıcıya bak =) . Cok rahatlıkla bulabilecegin birsey www.kompozit.net istersen siparis ver hemen gelsin =)

     


    İş kurma işi biraz uzun sürdü. ben askere gitmicem demedim ki lan.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    n3xt bunu yazdı:
    -----------------------------

    İlk başta gördüğün beyaz şey bildigin köpük.Sonra mavi şey epoxy epoxy nin yanında kıl kıl olan şey cam elyaf =) yani Polyester. Cok rahatlıkla bulabilecegin birsey www.kompozit.net istersen siparis ver hemen gelsin =)

     


    -----------------------------

    evet tam olarak böyle ayrıca pm attım hocam


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokcan
    gokcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2008
    Erkek

    ikinizede çok teşekkür ederim arkadaşlar

Toplam Hit: 2165 Toplam Mesaj: 31