Kara Sineklerle Mücadele ..! Fikri Olan Beri Gelsin
-
En yakın nalbura git cırt cırtlı sineklikler var. Paketi 3-4 tl birşey olması lazım al işte kaç tane cam varsa hepsine tak. İstediğin zamanda sökersin, diğer sineklikler gibi ne camlara monte etmekle uğraşırsın ne de sökerken uğraşırsın.
RaAmLis tarafından 18/Tem/13 12:47 tarihinde düzenlenmiştir -
Ozden bunu yazdı
Kesinlikle tavsiye ediyorum gelişine patlat :) dikkat ette çizgiyi geçmesin sinek.
Tenis oynar gibi patlat sinekleri, oldukça keyifli :)
Bütün hırsını atarsın vallahi hususi dışarı sinek avlamaya çıkarsın spor maksatlı :)
MANTIKLI GÜZEL SİPARİŞ GEÇTİM :)
-
http://www.solarmarketi.com/Sinek-Sivrisinek-Oldurucu-Cihaz-MK-007,PR-70.html
as bunu antreye çat pat ediyo sinek patlıyo ama etkili bi çözüm
sinek patlarken az bi ses çıkartıyor ama oda çocuku rasız etmez
-
renenin yöntemini uygula hocam kesin çözüm :))
-
Allaha şükür daha bizim eve ugramadılar.
Hocam devamlı açtığın camlara al sadece sineklik en iyi çözüm o sürekli giricekler hangisiyle ugrasıcaksın
misal bizim evde salon benim odam birde mutfak açık oluyor genelde 3 cam tanesi 20 liramı 25 lira mı ne sinekliklerin bende yaptırıcam şimdi açılıp kapanabilme özelliğide oluyor pencere gibi en azından sürekli olarak kullanırsın ve gönül rahatlığı ile cam açık kalabilir.
Ek olarak ne sinek öldürme makineleri gibi ses çıkartır nede bir zararı olur -

-
Ozden bunu yazdı
Kesinlikle tavsiye ediyorum gelişine patlat :) dikkat ette çizgiyi geçmesin sinek.
Tenis oynar gibi patlat sinekleri, oldukça keyifli :)
Bütün hırsını atarsın vallahi hususi dışarı sinek avlamaya çıkarsın spor maksatlı :)
ürünü bayadır kullanıyorum güzel tek sorun sineği konduğu yerde görmek tekniğini kaptım hiç kaçmıyor ama sinek yanınca kokuyo :)
bebiş artık daha huzurlu :)=
-
Yalova'da çok sinek olurdu yazları, oyun olarak başlamıştık sonra yetenek kazandık artık sinek yakalama sanatında ustayız. Karasinek, sivrisinek falan fark etmiyor yaklaşanı yakalıyorum direk.
Biraz çabayla 2-3 ayda geleni geçeni affetmeyecek hale gelirsin.
-
camlara domates ek saksılarda :)
