folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Karneler Ne Alemde?



Karneler Ne Alemde?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    valla ya liseyi özledim bende.

    gerçi üni bitince üni yi de özlermiyiz bilmiom

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Balyoz99
    Balyoz99's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ocak/2010
    Erkek

    12. sınıfta hediye olarak herkeze takdir vermişlerdi.  Koca bölümde 3 kişi teşekkürle 1 dangalakta düz geçmişti. Takdir alamayan arkdaşları nerde görsem dalga geçerim :)


    arbeit macht frei
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    musdawdaf
    musdawdaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek

    vay anasını e-okulda halen notlarım duruyo :D

    edit:karneyi de ornek teskil etsın dıe koydum :D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MiqRoP
    MiqRoP's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek

    musdawdaf bunu yazdı:
    -----------------------------

    vay anasını e-okulda halen notlarım duruyo :D

    edit:karneyi de ornek teskil etsın dıe koydum :D


    -----------------------------

     

     

    bune yaw en düşük not 66 bende 3 tane 1 bi tane 0 var :/

    Seni canı gönülden tebrik ederim bu arada hangi okulda okuğunu merak ettim


    Söyleyemediğim sözlerim var benim.. Yüreğimin derinliklerine gizlediğim.. Kimi zaman bir iç çekiş anlatır beni, kimi zaman hüzünlü bir şarkı ağlatır.. Hergün düşünceler sarar beni, derin derin düşünürüm.. Öyle bir haldeyim ki, sıcağın ortasında üşürüm...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alikadir
    alikadir's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2005
    Erkek

    2000  yılının bilgilerine erişebiliyomuyuz e-okul  da  ? bende bakayım

    bi kimya hocam vardı ayten, aklıma geldikçe boğazıma bişey düğümlenir konuşamam küfrederim sadece...

    bi insan evladına 100 üzerinden 15 puan verilirmi 3 sene boyunca

    http://www.facebook.com/#!/photo.php?pid=194233&op=6&o=global&view=global&subj=18266674496&id=551759416&ref=pf

     


    ..:: AKLININ SINIRLARINI ZORLAMAYAN BAŞARILI OLAMAZ.. einstein ::..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeuefeL
    TeuefeL's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2009
    Erkek

    8 tane zayıf var bakalım bni geçen olcakmı


    Hell Yeahh
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kukunku
    kukunku's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    lise sondayım 4 aydır okula uğramıyorum konuyu görünce aklıma geldi karne alacağımız.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Madcrazy
    Madcrazy's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2007
    Erkek

    liseyide bitirdik

    fizik 5 geliyor gerisi takan yok zaten


    HardCore Gamer - Android - iOS Game and App Developer.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gaara
    Gaara's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2009
    Erkek

    4.82 takdir alıorum Ayrıca üstüne onur belgesi ve Yüksek başara belgeside cabası ne diyeyim :) Başarılı Olmak gelmişse başa Kaçmaya çalışmak boşa
    Fazla zorlamada Takıl Peşine Koşa koşa :) bunu deli dumrulda duydum kendime editledim :) ^^


    Bazen insanlara bakıyorum da hoşlanmaya değer birşey görmüyorum.Herkesten uzaklaşmayı sağlayacak kadar para kazanmak istiyorum.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeco
    Yeco's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2009
    Homo

    Sayısal zor iş arkadaş..


    holy! holy! the soul is holy! the nose is holy! the tongue and cock are holy and the hand and asshole holy!
Toplam Hit: 10595 Toplam Mesaj: 56