Karneler Ne Alemde?
-
valla ya liseyi özledim bende.
gerçi üni bitince üni yi de özlermiyiz bilmiom
-
12. sınıfta hediye olarak herkeze takdir vermişlerdi. Koca bölümde 3 kişi teşekkürle 1 dangalakta düz geçmişti. Takdir alamayan arkdaşları nerde görsem dalga geçerim :)
-

vay anasını e-okulda halen notlarım duruyo :D
edit:karneyi de ornek teskil etsın dıe koydum :D
-
musdawdaf bunu yazdı:
-----------------------------

vay anasını e-okulda halen notlarım duruyo :D
edit:karneyi de ornek teskil etsın dıe koydum :D
-----------------------------bune yaw en düşük not 66 bende 3 tane 1 bi tane 0 var :/
Seni canı gönülden tebrik ederim bu arada hangi okulda okuğunu merak ettim
-
2000 yılının bilgilerine erişebiliyomuyuz e-okul da ? bende bakayım
bi kimya hocam vardı ayten, aklıma geldikçe boğazıma bişey düğümlenir konuşamam küfrederim sadece...
bi insan evladına 100 üzerinden 15 puan verilirmi 3 sene boyunca
http://www.facebook.com/#!/photo.php?pid=194233&op=6&o=global&view=global&subj=18266674496&id=551759416&ref=pf
-
8 tane zayıf var bakalım bni geçen olcakmı
-
lise sondayım 4 aydır okula uğramıyorum konuyu görünce aklıma geldi karne alacağımız.
-
liseyide bitirdik
fizik 5 geliyor gerisi takan yok zaten
-
4.82 takdir alıorum Ayrıca üstüne onur belgesi ve Yüksek başara belgeside cabası ne diyeyim :) Başarılı Olmak gelmişse başa Kaçmaya çalışmak boşa
Fazla zorlamada Takıl Peşine Koşa koşa :) bunu deli dumrulda duydum kendime editledim :) ^^ -
Sayısal zor iş arkadaş..
