

Karşılaştıgım En Güzel Görüntülerden Birisi
-
ben nie göremiom
edit medit vedit vedat : gördüm
-
anlamadim simdi porlan porselenmi karsilastigin en guzel goruntu ?
edit: ilk resim acilmiyordu :) bende bakiyorum lan bu porlan porselendemi bisey var acaba diye :D
-
bileciktemisin hocam 99-2003 de iktisat okudum. nefret ediyom bilecikten :) 10 dakikada sehri dolaşabiliyoduk
-
mrphs bunu yazdı:
-----------------------------
bileciktemisin hocam 99-2003 de iktisat okudum. nefret ediyom bilecikten :) 10 dakikada sehri dolaşabiliyoduk
-----------------------------
aynen hoca bilecikteyim lanet olsun otomasyon okuyom.. -
dün mü çektin yasin bunu ? bende gördüm de :D biz lisedeylen 2 gökkuşağı vardı aynı anda onu çektik, bulabilirsem koyuvereyim du bakam :-l
-
man_of_angel bunu yazdı:
-----------------------------
dün mü çektin yasin bunu ? bende gördüm de :D biz lisedeylen 2 gökkuşağı vardı aynı anda onu çektik, bulabilirsem koyuvereyim du bakam :-l
-----------------------------
evet dün çektim^^ -
Hacı dersten sonra gidip baksaydın keşke,
O gökkuşağının dibinde bir küp altın var diyorlar :)
Bende yakalarsam gidip bakıcam muhakkak :D
-
YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
-----------------------------
Hacı dersten sonra gidip baksaydın keşke,
O gökkuşağının dibinde bir küp altın var diyorlar :)
Bende yakalarsam gidip bakıcam muhakkak :D
-----------------------------Çocukken öyle demiştiler kafamı karıştırmıştılar abi hiç sorma :\
Her gökkuşağında iki mahalle öteye çocuk başıma gidiyordum kayboluyordu sonra.
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
mrphs bunu yazdı:
-----------------------------
bileciktemisin hocam 99-2003 de iktisat okudum. nefret ediyom bilecikten :) 10 dakikada sehri dolaşabiliyoduk
-----------------------------
aynen hoca bilecikteyim lanet olsun otomasyon okuyom..
-----------------------------
töbe de len ne lanet okuyon olum şükret onu bulamayanlar var misal ben -
HaYVaN bunu yazdı:
-----------------------------
YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
-----------------------------
Hacı dersten sonra gidip baksaydın keşke,
O gökkuşağının dibinde bir küp altın var diyorlar :)
Bende yakalarsam gidip bakıcam muhakkak :D
-----------------------------Çocukken öyle demiştiler kafamı karıştırmıştılar abi hiç sorma :\
Her gökkuşağında iki mahalle öteye çocuk başıma gidiyordum kayboluyordu sonra.
-----------------------------:)
Şaka bir yana bir ara bir şehir efsanesi çıkmıştı bizim antepde,
Yıldırım düştüğü yerde civa benzeri bir sıvı oluşuyor, o sıvıdan nükleer silah yapılıyor diye, maddenin gram'ı 100.000 dolar'larla ifade ediliyordu.
Ben her yağmur yağdığı zaman arabayla yıldırım kovalıyordum,
Kaç kere yıldırım düşen yerlere gittim, çukurlara bakıyordum öyle bir madde varmı diye, hatta ortaklarım vardı :D