Karşılaştıgım En Güzel Görüntülerden Birisi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yasin_55
    yasin_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    ben nie göremiom

    edit medit vedit vedat : gördüm

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    anlamadim simdi porlan porselenmi karsilastigin en guzel goruntu ?

    edit: ilk resim acilmiyordu :) bende bakiyorum lan bu porlan porselendemi bisey var acaba diye :D


    anca gidersin...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    umit
    umit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    bileciktemisin hocam 99-2003 de iktisat okudum. nefret ediyom bilecikten :) 10 dakikada sehri dolaşabiliyoduk


    le le le sakine
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    mrphs bunu yazdı:
    -----------------------------

    bileciktemisin hocam 99-2003 de iktisat okudum. nefret ediyom bilecikten :) 10 dakikada sehri dolaşabiliyoduk


    -----------------------------
    aynen hoca bilecikteyim lanet olsun otomasyon okuyom..


    Boş İşler Uzmanı..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hezarfen
    hezarfen's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    dün mü çektin yasin bunu ? bende gördüm de :D biz lisedeylen 2 gökkuşağı vardı aynı anda onu çektik, bulabilirsem koyuvereyim du bakam :-l

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    man_of_angel bunu yazdı:
    -----------------------------

    dün mü çektin yasin bunu ? bende gördüm de :D biz lisedeylen 2 gökkuşağı vardı aynı anda onu çektik, bulabilirsem koyuvereyim du bakam :-l


    -----------------------------
    evet dün çektim^^


    Boş İşler Uzmanı..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaSevYaTerkEt
    YaSevYaTerkEt's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Hacı dersten sonra gidip baksaydın keşke,

    O gökkuşağının dibinde bir küp altın var diyorlar :)

    Bende yakalarsam gidip bakıcam muhakkak :D

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hacı dersten sonra gidip baksaydın keşke,

    O gökkuşağının dibinde bir küp altın var diyorlar :)

    Bende yakalarsam gidip bakıcam muhakkak :D


    -----------------------------

    Çocukken öyle demiştiler kafamı karıştırmıştılar abi hiç sorma :\

    Her gökkuşağında iki mahalle öteye çocuk başıma gidiyordum kayboluyordu sonra.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamgibi
    adamgibi's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    HeadBanger bunu yazdı:
    -----------------------------

    mrphs bunu yazdı:
    -----------------------------

    bileciktemisin hocam 99-2003 de iktisat okudum. nefret ediyom bilecikten :) 10 dakikada sehri dolaşabiliyoduk


    -----------------------------
    aynen hoca bilecikteyim lanet olsun otomasyon okuyom..


    -----------------------------
    töbe de  len ne lanet  okuyon  olum şükret  onu bulamayanlar  var  misal ben


    kontra bisiklet
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaSevYaTerkEt
    YaSevYaTerkEt's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    HaYVaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hacı dersten sonra gidip baksaydın keşke,

    O gökkuşağının dibinde bir küp altın var diyorlar :)

    Bende yakalarsam gidip bakıcam muhakkak :D


    -----------------------------

    Çocukken öyle demiştiler kafamı karıştırmıştılar abi hiç sorma :\

    Her gökkuşağında iki mahalle öteye çocuk başıma gidiyordum kayboluyordu sonra.


    -----------------------------

    :)

    Şaka bir yana bir ara bir şehir efsanesi çıkmıştı bizim antepde,

    Yıldırım düştüğü yerde civa benzeri bir sıvı oluşuyor, o sıvıdan nükleer silah yapılıyor diye, maddenin gram'ı 100.000 dolar'larla ifade ediliyordu.

    Ben her yağmur yağdığı zaman arabayla yıldırım kovalıyordum,

    Kaç kere yıldırım düşen yerlere gittim, çukurlara bakıyordum öyle bir madde varmı diye, hatta ortaklarım vardı :D

Toplam Hit: 5537 Toplam Mesaj: 28