folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Kasa Topluyorum Tavsiyeleriniz.



Kasa Topluyorum Tavsiyeleriniz.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Foxxxxxx
    Foxxxxxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek

    anakart saglam oldugu sürece gerisi degişken olabilir ama salam bir anakartın işlemci almaya kalksan 250 tl altına bulamazsın 1156 veya 1155 lerde öyle


    Babamı namaz kılmış, dua ederken görünce Benim için de dua et deyiveriyorum Ve babamın cevabıyla sarsılıyorum Kendisi nerede, derse, ne diyeyim?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Fiyat performans oranı düşünülürse yukarıdaki arkadaşın da dediği gibi amd tavsiye ederim. Kendi topladığım sistemi yazayım mesela, Phenom II x2 565 3.4 ghz işlemci, anakart olarak ben MSI 870A-G54 tercih ettim, sen daha iyi bir meblaya daha iyi bir anakart alabilirsin, ha bana sorarsan ben gayet memnunum. Hem diğer bir başlıkta yeni nesil AMD Bulldozer işlemcilerin de AM3 soketli olacağı yazmakta, ileriye yönelik iyi bir adım olur. 1 sene içerisinde işlemci değiştiririm diyorsan çift çekirdekli al, şu an dört çekirdeğin oyunlarda artısı olmaz fazla. Buna karşın oyuncu adamın en önem vermesi gereken parça ekran kartı. Zaten çeşitli cpu vs gpu benchmark testlerinde gpu upgrade'i daha iyi sonuçlar vermiş. Paran yeteceksede Phenom II x4'lere bak derim.


    while (1<2)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erenn
    erenn's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Nisan/2007
    Erkek

    benim geçengün topladığım kasanın özelliklerini biraz daha indirgeyerek yazcam.bu arada bende kendi sistemimi yazayım belki hosuna giden olur toplamak ister.

    Anakart ;

    ASUS P8P67 PRO > 400 tl civarında ama P8P68 PRO M serisini alabilirsin 100 TL daha ucuz. = 300

    Ekran Kartı ;

    HD6970 Aldım > 530 TL Fiyatı. 6950 Fln alabilirsin yada daha alt serileri onada 250 TL diyelim.

    Ram ;

    16 GB ram > 1600 MHZ kingston Hyper-x Tek modül 4 GB x 2 toplamda 8 GB RAM ikisi 160 TL diyelim.

    HDD ;

    1 TB Seagete Sata3 120 TL

    Kasa ;

    Vatandan bir kasa aldım 280 TL coolmaster 700w poweri var çok memnun kaldım.

    İşlemci ;

    Ben i5 2500 Aldım. > i3 ün 1155 pin 2100 işlemcisini alabilirsin. 230 TL Civarında.

    1300 fln yapıyor.daha farklı sistemlerde çıkarılabilir.tanıdıgım bilgisayarcılar var.kafanda oluşturacagın fiyatı pm atarsın sistemle birlikte.bende ayrı fiyat çıkartırım daha uygun gelirse ordan alırsın. 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Hocam 6 çekirdek, 16 gb ram falan ne yaptınız yav. Adam oyun oynayacam diyor.


    while (1<2)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    NiGhT_SouL bunu yazdı:
    -----------------------------

    benim geçengün topladığım kasanın özelliklerini biraz daha indirgeyerek yazcam.bu arada bende kendi sistemimi yazayım belki hosuna giden olur toplamak ister.

    Anakart ;

    ASUS P8P67 PRO > 400 tl civarında ama P8P68 PRO M serisini alabilirsin 100 TL daha ucuz. = 300

    Ekran Kartı ;

    HD6970 Aldım > 530 TL Fiyatı. 6950 Fln alabilirsin yada daha alt serileri onada 250 TL diyelim.

    Ram ;

    16 GB ram > 1600 MHZ kingston Hyper-x Tek modül 4 GB x 2 toplamda 8 GB RAM ikisi 160 TL diyelim.

    HDD ;

    1 TB Seagete Sata3 120 TL

    Kasa ;

    Vatandan bir kasa aldım 280 TL coolmaster 700w poweri var çok memnun kaldım.

    İşlemci ;

    Ben i5 2500 Aldım. > i3 ün 1155 pin 2100 işlemcisini alabilirsin. 230 TL Civarında.

    1300 fln yapıyor.daha farklı sistemlerde çıkarılabilir.tanıdıgım bilgisayarcılar var.kafanda oluşturacagın fiyatı pm atarsın sistemle birlikte.bende ayrı fiyat çıkartırım daha uygun gelirse ordan alırsın. 


    -----------------------------
    .

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LuCiFeR
    LuCiFeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2005
    Erkek

    Arkadaşlar bende bir pc toplamak istiyorum ps ve bikaç grafik programı ve visual studio kullanıcam bunların bazen 2 3 tanesi aynı anda calısması gerekecek led monitör istiyorum benim işimi görecek kasmayacak bir bilgisayar toplayabilirmisiniz :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Crazy_OZan
    Crazy_OZan's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek

    Almak istiyorsan bu konuda yardımcı olurum

     

    msn-tr@hotmail.com Ekle Görüselim

Toplam Hit: 2868 Toplam Mesaj: 18