Kasaya Su Kactı Napsam??
-
Şu anda calışıosa sorun yok...
Sebn kapat bilgisayarı şekerli olan yerleri nemli bezle sil...
Anakarta vs dokunma calışır o biş iolmaz....
-
hoca bende arada bi tüm parçaları atıyorum çamaşırsuyuna :D:D anakart işlemci diğer kartlar.. süper oluyor.. sanki yeni fabrikadan çıkmış gibi :D:D
-
Bende kasaya su kacti deyince aklima ilk olarak Celik Kasalar geldi :D Hani su para koydugumuz. Lan dedim cay dokulmusse ne olucak :D:D:D Paslaniomu die dusundum bide zuhahaaha =)))
Toplam Hit: 2419 Toplam Mesaj: 14
