folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Kasaya Su Kactı Napsam??



Kasaya Su Kactı Napsam??

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSCSSC
    ssc
    ssc's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Şu anda calışıosa sorun yok...

    Sebn kapat bilgisayarı şekerli olan yerleri nemli bezle sil...

    Anakarta vs dokunma calışır o biş iolmaz....


    SSC
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spybreak
    spybreak's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    hoca bende arada bi tüm parçaları atıyorum çamaşırsuyuna :D:D anakart işlemci diğer kartlar.. süper oluyor.. sanki yeni fabrikadan çıkmış gibi :D:D

    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ebmarteu
    ebmarteu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Eylül/2005
    Erkek
    Bende kasaya su kacti deyince aklima ilk olarak Celik Kasalar geldi :D  Hani su para koydugumuz. Lan dedim cay dokulmusse ne olucak :D:D:D  Paslaniomu die dusundum bide  zuhahaaha  =)))

    **EbMaRtEu**
Toplam Hit: 2419 Toplam Mesaj: 14