

Kaspersky Internet Security 11.0.2.556 Lisansı Lazım
-
-
omerelili bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------
HOCAM BU NE ANLAMADIM KI? -
suhatuna bunu yazdı:
-----------------------------
omerelili bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------
HOCAM BU NE ANLAMADIM KI?
-----------------------------:)))) hoca yanlış anlama sen kaspersky antivirüs programına key girmesini bilmiyorsun galiba? _dert_ hocamız keyleri indirebileceğin site vermiş onu yapamadın bu sefer ben sana güncel haliyle son çıkan onlarca keyleri paylaştım yanında aktivasyon kodlarını verdim oda fayda etmedi diğer arkadaşlarda 1 yıllık key al dediler onuda geçtim bu seferde omerelili arkadaşımız sana kis keylerini indirebileceğin site adresi vermiş onada bu ne diyorsun :| :))))
-
burda bir mürid vardı 1 senelik key satın aldım orjinal gercekten 1 yıldırda kullanıyorum bitsin 2 yıl daha alacam hiç ugraşma derim key bilmem ne diye irtibata gec müridle cok cuzi bir ücret karşılııgnda 1 yıllıgını 10 liraya vermişti :)
-
Ben az önce bimeks'in sitesinden baktım da 18 tl ye kaspersky 2011 satıyordu.Hatırladığım kadarıyla o lisans 2012 ye kadar geçerli yada ne zaman alısan al keyi girdiğin zaman 1 yıllıkmı oluyor ??
-
Para ile olunca cazipmi geliyor ya da satın alma dürtüsü artıyormu.ticari kullanısı iseniz sözüm olamaz ama kişisel kullanıcı için alternatifler dolu.örneğin kendim windows pc lerimde 10 yıldır avg kullanırım işimi fazlasıyla görür.linux için de avg kullandığım oldu windows virüslerine karşı.sizinde kalıcı şekilde kullanıcısı olduğunuz programlarınız mutlaka vardır.kaspersky güzel program 2-3 ay kullandım aşırı kasma yapması ve virüsleri engellemedeki kıyaslamamdan ötürü tercih etmediğim fakat kullandığım program gibi bir program.bunun free olanı yok mu 3-4 yıl önce vardı.
-
essan bunu yazdı:
-----------------------------suhatuna bunu yazdı:
-----------------------------
omerelili bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------
HOCAM BU NE ANLAMADIM KI?
-----------------------------:)))) hoca yanlış anlama sen kaspersky antivirüs programına key girmesini bilmiyorsun galiba? _dert_ hocamız keyleri indirebileceğin site vermiş onu yapamadın bu sefer ben sana güncel haliyle son çıkan onlarca keyleri paylaştım yanında aktivasyon kodlarını verdim oda fayda etmedi diğer arkadaşlarda 1 yıllık key al dediler onuda geçtim bu seferde omerelili arkadaşımız sana kis keylerini indirebileceğin site adresi vermiş onada bu ne diyorsun :| :))))
-----------------------------
HOCAM PARAYLA NEDEN ALAYIM KI? ARTI ONLARCA KEY WERDIM DIYOSUN ALLAH RAZI OLSUN teşekkurler ama O KEYLEREN BIRI 3 GUN BIRI 40 GUN CIKTI ŞÖYLE SENELIK FALAN KOD YOK MU YANI? -
essan bunu yazdı:
-----------------------------suhatuna bunu yazdı:
-----------------------------
omerelili bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------
HOCAM BU NE ANLAMADIM KI?
-----------------------------:)))) hoca yanlış anlama sen kaspersky antivirüs programına key girmesini bilmiyorsun galiba? _dert_ hocamız keyleri indirebileceğin site vermiş onu yapamadın bu sefer ben sana güncel haliyle son çıkan onlarca keyleri paylaştım yanında aktivasyon kodlarını verdim oda fayda etmedi diğer arkadaşlarda 1 yıllık key al dediler onuda geçtim bu seferde omerelili arkadaşımız sana kis keylerini indirebileceğin site adresi vermiş onada bu ne diyorsun :| :))))
-----------------------------
HOCAM PARAYLA NEDEN ALAYIM KI? ARTI ONLARCA KEY WERDIM DIYOSUN ALLAH RAZI OLSUN teşekkurler ama O KEYLEREN BIRI 3 GUN BIRI 40 GUN CIKTI ŞÖYLE SENELIK FALAN KOD YOK MU YANI?Simdi, su mesaji okursan gorursun 360 gunluk keyi... Ben sahsen denedim 360 gun verdi... essan muride burdan tsk ederim iyi oldu bu key...
Para vermek istemiyorsan 4-5-30-40 gunluk keyler karalisteye dusmesini istemiyorsan, ugrasamam diyorsan 10-15 tl verip kafani dinlicen yoksa ugrasirsin...
essan bunu yazdı:
-----------------------------
internet bağlantısını kesip "KIS2011-EN-20130721-114447A2" dosyasından geriye doğru git aktivasyon kodunu en baştakini gir hoca.. olmadı kis 2012 kur "15FC6781" isimli key dosyasını gir..
----------------------------- -
_Dert_ bunu yazdı:
-----------------------------essan bunu yazdı:
-----------------------------suhatuna bunu yazdı:
-----------------------------
omerelili bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------
HOCAM BU NE ANLAMADIM KI?
-----------------------------:)))) hoca yanlış anlama sen kaspersky antivirüs programına key girmesini bilmiyorsun galiba? _dert_ hocamız keyleri indirebileceğin site vermiş onu yapamadın bu sefer ben sana güncel haliyle son çıkan onlarca keyleri paylaştım yanında aktivasyon kodlarını verdim oda fayda etmedi diğer arkadaşlarda 1 yıllık key al dediler onuda geçtim bu seferde omerelili arkadaşımız sana kis keylerini indirebileceğin site adresi vermiş onada bu ne diyorsun :| :))))
-----------------------------Şu kısmı anlamadım hocam ya :(
''internet bağlantısını kesip "KIS2011-EN-20130721-114447A2" dosyasından geriye doğru git aktivasyon kodunu en baştakini gir hoca.. ''
HOCAM PARAYLA NEDEN ALAYIM KI? ARTI ONLARCA KEY WERDIM DIYOSUN ALLAH RAZI OLSUN teşekkurler ama O KEYLEREN BIRI 3 GUN BIRI 40 GUN CIKTI ŞÖYLE SENELIK FALAN KOD YOK MU YANI?Simdi, su mesaji okursan gorursun 360 gunluk keyi... Ben sahsen denedim 360 gun verdi... essan muride burdan tsk ederim iyi oldu bu key...
Para vermek istemiyorsan 4-5-30-40 gunluk keyler karalisteye dusmesini istemiyorsan, ugrasamam diyorsan 10-15 tl verip kafani dinlicen yoksa ugrasirsin...
essan bunu yazdı:
-----------------------------
internet bağlantısını kesip "KIS2011-EN-20130721-114447A2" dosyasından geriye doğru git aktivasyon kodunu en baştakini gir hoca.. olmadı kis 2012 kur "15FC6781" isimli key dosyasını gir..
-----------------------------
----------------------------- -
kaspersky deneme surumu 30 gunluk kısıtlanmıs surum kullan 29. gunassagıdakı ıslemı uygula :)
Kaspersky pure'yi açın ve ayarlardan Kendini koruma(self-defance)de ki tik i kaldırın ve uygulayın sonra kasperskydan tamamen çıkış yapın. sonra Başlat+r yapın ve (regedit) yazıp enter layın
ordan HKEY_LOCAL_MACHİNE>SOFTWARE>KasperskyLab>protected >AVP9>Environment>ordan PCID adlı öğeyi açın orda birsürü harf ve rakam yazılıdır ordan herhangi birini değiştirip (örneğin: 8 ise 9 yapın) tamam yapıp kapatın
ardından kaspersky pureyi açın ve direk lisans manager gelecek ve ordan tekrar deneme sürümünü seçin ve rahat rahat kullanın (kendini korumayı açmayı unutmayın)Edit alıntıdır.Ben bunu kullanıyorum sende kullan... tavsıye ederım