folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilgisayar Güvenliği - Backdoorlar
linefolder Kaspersky Internet Security 11.0.2.556 Lisansı Lazım



Kaspersky Internet Security 11.0.2.556 Lisansı Lazım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek
    omerelili bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://kavkiskey.org/


    -----------------------------
    HOCAM BU NE ANLAMADIM KI?

    İmza YOK !!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    suhatuna bunu yazdı:
    -----------------------------
    omerelili bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://kavkiskey.org/


    -----------------------------
    HOCAM BU NE ANLAMADIM KI?

    -----------------------------

    :)))) hoca yanlış anlama sen kaspersky antivirüs programına key girmesini bilmiyorsun galiba? _dert_ hocamız keyleri indirebileceğin site vermiş onu yapamadın bu sefer ben sana güncel haliyle son çıkan onlarca keyleri paylaştım yanında aktivasyon kodlarını verdim oda fayda etmedi diğer arkadaşlarda 1 yıllık key al dediler onuda geçtim bu seferde omerelili arkadaşımız sana kis keylerini indirebileceğin site adresi vermiş onada bu ne diyorsun :| :))))

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Foxxxxxx
    Foxxxxxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek

    burda bir mürid vardı 1 senelik key satın aldım orjinal gercekten 1 yıldırda kullanıyorum bitsin 2 yıl daha alacam hiç ugraşma derim key bilmem ne diye irtibata gec müridle cok cuzi bir ücret karşılııgnda 1 yıllıgını 10 liraya vermişti :)


    Babamı namaz kılmış, dua ederken görünce Benim için de dua et deyiveriyorum Ve babamın cevabıyla sarsılıyorum Kendisi nerede, derse, ne diyeyim?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaNaL_AjaN
    SaNaL_AjaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    Ben az önce bimeks'in sitesinden baktım da 18 tl ye kaspersky 2011 satıyordu.Hatırladığım kadarıyla o lisans 2012 ye kadar geçerli yada ne zaman alısan al keyi girdiğin zaman 1 yıllıkmı oluyor ??


    Antalya'da Emlakçı parçası :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    weskeyy
    weskeyy's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Para ile olunca cazipmi geliyor ya da satın alma dürtüsü artıyormu.ticari kullanısı iseniz sözüm olamaz ama kişisel kullanıcı için alternatifler dolu.örneğin kendim windows pc lerimde 10 yıldır avg kullanırım işimi fazlasıyla görür.linux için de avg kullandığım oldu windows virüslerine karşı.sizinde kalıcı şekilde kullanıcısı olduğunuz programlarınız mutlaka vardır.kaspersky güzel program 2-3 ay kullandım aşırı kasma yapması ve virüsleri engellemedeki kıyaslamamdan ötürü tercih etmediğim  fakat kullandığım program gibi bir program.bunun free olanı yok mu 3-4 yıl önce vardı.


    Bedenin BAKİRE olmasi onemli degil,Yeterki ruhun OROSPU olmasin!!!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek
    essan bunu yazdı:
    -----------------------------

    suhatuna bunu yazdı:
    -----------------------------
    omerelili bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://kavkiskey.org/


    -----------------------------
    HOCAM BU NE ANLAMADIM KI?

    -----------------------------

    :)))) hoca yanlış anlama sen kaspersky antivirüs programına key girmesini bilmiyorsun galiba? _dert_ hocamız keyleri indirebileceğin site vermiş onu yapamadın bu sefer ben sana güncel haliyle son çıkan onlarca keyleri paylaştım yanında aktivasyon kodlarını verdim oda fayda etmedi diğer arkadaşlarda 1 yıllık key al dediler onuda geçtim bu seferde omerelili arkadaşımız sana kis keylerini indirebileceğin site adresi vermiş onada bu ne diyorsun :| :))))


    -----------------------------
    HOCAM PARAYLA NEDEN ALAYIM KI? ARTI ONLARCA KEY WERDIM DIYOSUN ALLAH RAZI OLSUN teşekkurler ama O KEYLEREN BIRI 3 GUN BIRI 40 GUN CIKTI ŞÖYLE SENELIK FALAN KOD YOK MU YANI?

    İmza YOK !!!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mirza Efe
    _Dert_
    _Dert_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2007
    Erkek

    essan bunu yazdı:
    -----------------------------

    suhatuna bunu yazdı:
    -----------------------------
    omerelili bunu yazdı:
    -----------------------------


    http://kavkiskey.org/



    -----------------------------
    HOCAM BU NE ANLAMADIM KI?

    -----------------------------


    :)))) hoca yanlış anlama sen kaspersky antivirüs programına key girmesini bilmiyorsun galiba? _dert_ hocamız keyleri indirebileceğin site vermiş onu yapamadın bu sefer ben sana güncel haliyle son çıkan onlarca keyleri paylaştım yanında aktivasyon kodlarını verdim oda fayda etmedi diğer arkadaşlarda 1 yıllık key al dediler onuda geçtim bu seferde omerelili arkadaşımız sana kis keylerini indirebileceğin site adresi vermiş onada bu ne diyorsun :| :))))


    -----------------------------


    HOCAM PARAYLA NEDEN ALAYIM KI? ARTI ONLARCA KEY WERDIM DIYOSUN ALLAH RAZI OLSUN teşekkurler ama O KEYLEREN BIRI 3 GUN BIRI 40 GUN CIKTI ŞÖYLE SENELIK FALAN KOD YOK MU YANI? 



    Simdi, su mesaji okursan gorursun 360 gunluk keyi... Ben sahsen denedim 360 gun verdi... essan muride burdan tsk ederim iyi oldu bu key...

    Para vermek istemiyorsan 4-5-30-40 gunluk keyler karalisteye dusmesini istemiyorsan, ugrasamam diyorsan 10-15 tl verip kafani dinlicen yoksa ugrasirsin...

    essan bunu yazdı:
    -----------------------------

    internet bağlantısını kesip "KIS2011-EN-20130721-114447A2" dosyasından geriye doğru git aktivasyon kodunu en baştakini gir hoca.. olmadı kis 2012 kur "15FC6781" isimli key dosyasını gir..


    -----------------------------


  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek

    _Dert_ bunu yazdı:
    -----------------------------

    essan bunu yazdı:
    -----------------------------

    suhatuna bunu yazdı:
    -----------------------------
    omerelili bunu yazdı:
    -----------------------------


    http://kavkiskey.org/



    -----------------------------
    HOCAM BU NE ANLAMADIM KI?

    -----------------------------


    :)))) hoca yanlış anlama sen kaspersky antivirüs programına key girmesini bilmiyorsun galiba? _dert_ hocamız keyleri indirebileceğin site vermiş onu yapamadın bu sefer ben sana güncel haliyle son çıkan onlarca keyleri paylaştım yanında aktivasyon kodlarını verdim oda fayda etmedi diğer arkadaşlarda 1 yıllık key al dediler onuda geçtim bu seferde omerelili arkadaşımız sana kis keylerini indirebileceğin site adresi vermiş onada bu ne diyorsun :| :))))


    -----------------------------

     

     

    Şu kısmı anlamadım hocam ya :(

    ''internet bağlantısını kesip "KIS2011-EN-20130721-114447A2" dosyasından geriye doğru git aktivasyon kodunu en baştakini gir hoca.. ''


    HOCAM PARAYLA NEDEN ALAYIM KI? ARTI ONLARCA KEY WERDIM DIYOSUN ALLAH RAZI OLSUN teşekkurler ama O KEYLEREN BIRI 3 GUN BIRI 40 GUN CIKTI ŞÖYLE SENELIK FALAN KOD YOK MU YANI? 



    Simdi, su mesaji okursan gorursun 360 gunluk keyi... Ben sahsen denedim 360 gun verdi... essan muride burdan tsk ederim iyi oldu bu key...

    Para vermek istemiyorsan 4-5-30-40 gunluk keyler karalisteye dusmesini istemiyorsan, ugrasamam diyorsan 10-15 tl verip kafani dinlicen yoksa ugrasirsin...

    essan bunu yazdı:
    -----------------------------

    internet bağlantısını kesip "KIS2011-EN-20130721-114447A2" dosyasından geriye doğru git aktivasyon kodunu en baştakini gir hoca.. olmadı kis 2012 kur "15FC6781" isimli key dosyasını gir..


    -----------------------------


    -----------------------------


    İmza YOK !!!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serioususer
    serioususer's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2008
    Erkek

    kaspersky deneme surumu 30 gunluk kısıtlanmıs surum kullan 29. gunassagıdakı ıslemı uygula :)

     

    Kaspersky pure'yi açın ve ayarlardan Kendini koruma(self-defance)de ki tik i kaldırın ve uygulayın sonra kasperskydan tamamen çıkış yapın. sonra Başlat+r yapın ve (regedit) yazıp enter layın

    ordan HKEY_LOCAL_MACHİNE>SOFTWARE>KasperskyLab>protected >AVP9>Environment>ordan PCID adlı öğeyi açın orda birsürü harf ve rakam yazılıdır ordan herhangi birini değiştirip (örneğin: 8 ise 9 yapın) tamam yapıp kapatın

    ardından kaspersky pureyi açın ve direk lisans manager gelecek ve ordan tekrar deneme sürümünü seçin ve rahat rahat kullanın (kendini korumayı açmayı unutmayın)

    Edit alıntıdır.Ben bunu kullanıyorum sende kullan... tavsıye ederım


    9 canli bile olsaydin en fazla 8 kez kacabilirdin ölümden. Bil ki 7 düvele sultan dahi olsan yerin 6 mekan olacak sana... En fazla 5 metre kumas götürebileceksin 4 acsan da gözlerini. Bu 3 günlük dünyada MEZARCIYA 2 kat olup yalvarsan da nafile. Ecel geldiginde 1 gün sende öleceksin. iste o an her sey 0 dan baslayacak...
Toplam Hit: 4179 Toplam Mesaj: 24