Katılımsız XP
-
hoca ozaman ingilizce kullan yada :) para verip al ne diyeyim:D
-
Martech bunu yazdı:
-----------------------------
hoca ozaman ingilizce kullan yada :) para verip al ne diyeyim:D
-----------------------------la sende vardır orginal :) ben biliyom seni nazim Cs atakmı la :D
-
:) evdeki serverim da sorun var canim benim:D orjin var ama sana vermem:D
-
Martech bunu yazdı:
-----------------------------
:) evdeki serverim da sorun var canim benim:D orjin var ama sana vermem:D
-----------------------------la naz yapma paso mavi ekran hatası veriyor Zaten deli oluyom :S
-
:))
-
bekleyelim Bakalım inşallah birisi cıkar :)
-
voodoo bunu yazdı:
-----------------------------Martech bunu yazdı:
-----------------------------
hoca bekle ben edecem 30 dk ya kadar.)
en son guncelleme si 2009 subat
-----------------------------allah razı olsun büyük Duamı alırsın izmirden :)
bir ara msn Gelde ddos botlarını vereyim :)
-----------------------------
Bana ddos botlarını verme amk :)bana nasıl yapıldgını öğret sana butun xp cdlerımı upload edeyım :=))
-
LNAU bunu yazdı:
-----------------------------
voodoo bunu yazdı:
-----------------------------Martech bunu yazdı:
-----------------------------
hoca bekle ben edecem 30 dk ya kadar.)
en son guncelleme si 2009 subat
-----------------------------allah razı olsun büyük Duamı alırsın izmirden :)
bir ara msn Gelde ddos botlarını vereyim :)
-----------------------------
Bana ddos botlarını verme amk :)bana nasıl yapıldgını öğret sana butun xp cdlerımı upload edeyım :=))
-----------------------------aç 1 tane irc server Exe ni ben yazarım ..
-
Başka upload edecek yok mu?
-
walla bende kendi yaptığımız bi xp var. ama malesef upload edilebilcek gibi değil. :( dvd sürümü. gerekli toollar. programlar ve en çok kullanılan güncel driverlar ekli. 1 dvd. katılımsız. sadece network adı ve bilgisayar adını soruyor. hafta sonu sadeleştirebilirsem upload ederim.
