folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Katip Olan Veya Hazırlananlar Sorum Var



Katip Olan Veya Hazırlananlar Sorum Var

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mx0TBT
    Mx0TBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek

    S.a muridler

    Katiplik sınavlarına hazırlanıyorum.

    F klavye yazıyorum eskiden 120 130 civarı yazıyordum daha önce hazırlanırken

    Suan 100 üstü yazıyorum.

    Bunu artırmam için verebileceğiniz tavsiyeleriniz varmı herşey olabilir.

    Teşekkürler


    Ölümlü dünya. Yasin 38. Ayet
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Liquid
    Liquid's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    Bursada katibim. Hotkey programi kullanabilirsin. Belli sure once metinler yayinlaniyor. Kendine birkac tane sec ezberleyebildigin kadarini ezberle sansina artik. Heyecan yapma. Imlali calis. Son olarak disaridan gozuktgu kadar cazip bir is degil yerine gore azap hakimlerle calisirsin omrunden omur alir. Hayirli olsun simdiden


    İmzalamazsam ne olcak?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mx0TBT
    Mx0TBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek

    Sağol hocam heyecan sorunum aşırı sınava girmeden heyecan yapıyorum :(


    Ölümlü dünya. Yasin 38. Ayet
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adsizcengaver
    adsizcengaver's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2015
    Erkek

    Lakin ek bilgi vereyim. Bu yıl katip alımı yapılmayacak hocam. Bir haber sitesinde öyle yazıyor.


    "Algısız kavramlar boş, kavramsız algılar kördür."
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek

    Bende girdim sınava. Benim serçe serçenin yanındaki birde orta parmağım ilk boğumlardan sonrası yok. Yani her iki elimde de baş ve işaret parmağım sağlam. Bu şekilde girdim. 93 kelime yazdım. 4 tane yanlış yazmışım 89 dan almadılar. Üzücü bir durum elbet.


    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şoförsen bas gaza// https://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Telekinesis
    Telekinesis's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Kasım/2010
    Erkek

    Kardeş moral bozmak gibi olmasın. 

    Ben geçen yıl genel alımlarda girdim, 2000 kişi klavye mülakatına girdik. Ben 5. oldum 176 kelime yazdım.

    Komisyon başkanı sözlü mülakatta tek bir soru dahi sormadı seni alıcaz dedi. Fakat sonuçlar bi açıklandı ilk 10 komple ben hariç alınmıştı. :)

    Yani torpil deli oynuyor sanırım bu konularda, keza yargıtay imlalıda da 155 kelime yazdım oraya da alınmadım. :)

    Varsa tanıdığın 91 yazsan da yeter emin ol.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VEXTA
    VEXTA's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Şubat/2005
    Erkek

    Hocam her sene taşşana girer 110 felan yazar mülakata gitmem . neden dicen ?

    1- yapılcak meslek değil  cidden ömründen ömür gider

    2-torpilin yoksa zaten büyük şehirleri unut

    3-bazı insani duygularından feragat etmen lazım ( hak yememek yalan söylememek gibi )

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mx0TBT
    Mx0TBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek

    Biraz da anlatsanız hocam söle yaparsan daha iyi olur diye

    Suanki durumum iyi değil hocam iyi de olacağını sanmıyorum. En azından daha iyi olacaını dusunuyorum katipliğin


    Ölümlü dünya. Yasin 38. Ayet
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GoldenWorld
    GoldenWorld's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Erkek

    Bende gireceğim bakalım torpilimiz var olacak inşallah. 

    Yanlış yazmamaya dikkat et silip geri düzeltmek için uğraşma geç diğerine hızlanmak için de sürekli kasman lazım daha hızlı daha hızlı sürekli kas.


    İnsan ne kadar az düşünürse, o kadar çok konuşur.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VEXTA
    VEXTA's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Şubat/2005
    Erkek
    GoldenWorld bunu yazdı

    Bende gireceğim bakalım torpilimiz var olacak inşallah. 

    Yanlış yazmamaya dikkat et silip geri düzeltmek için uğraşma geç diğerine hızlanmak için de sürekli kasman lazım daha hızlı daha hızlı sürekli kas.

    "torpilimiz var işallah " 

    ateist birisi olarak senin gibi hak yiyen müslümanların ta ................oldumu  koçum... torpilim var dan sonra olayı allaha havele edip işallah demek ..  iki yüzlüsünüz lan. menfetçiniz lan.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mx0TBT
    Mx0TBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek

    torpil bende istemiyorum.

    eğer 2 kişi alınacak olup ben sıralamada 2 ci olursam isterim.

    ama 3 olursam tabikide istemeyeceğim bir ömür maaş alacağını düşününce


    Ölümlü dünya. Yasin 38. Ayet
Toplam Hit: 1471 Toplam Mesaj: 15
katip