Kavgam Kitabını Okuyanlar
-
Rahmetli cana gelse ne güzel olur...El fatiha adolf
-
Masum insanlara dokunulması kabul edilemez birşey. Birileri her ne olursa olsun suç işlemedikçe böyle vahşice öldürülmeyi haketmiyor. Kadın, çoluk çocuk demeden fırınlara atmışlar olacak şey mi? Burda belki bazı şeyleri fazla düşünmüyoruz, belki de çok kolay geliyor uzaktan. Fakat eminimki o manzaraları yaşayan, gözleri önünde insanların katledilişini gören sizlerde bunlara karşı çıkardınız. Çok rahat bir zamandayız. Çok şükür ülkemiz ne savaş görüyor ne birşey. Hangi etnik gruptan olduğunun önemi yok. Sonuçta insanlar kendi ırklarını kendileri seçemiyor. Bizim hükümetlerimizin yaptığı hatalar yüzünden bütün Türkleri katletmeye çalışsalar iyi mi olurdu? Bugün İsrail Filistin'de katliam yapıyor demeyin. Onlarda kabul edilemez, geçmişte yapılanlar da. Katliamın savunulacak yanı yok.
-
FiReX'e katılmakla beraber tarikatları bitirmekte tarikata mensup tüm insanları öldürmekten geçmiyor.çünkü tarikatların alt tabakasındaki insanlar tamamiyle saf duygularıyla ve art niyetsiz tarikatta bulunuyorlar.bir şey yapılacaksa üst tabakadakilere yapılmalı öyle hitler gibi suçlu masum ayırt etmeden büyük nefretle tüm insanları yok etmeye çalışmakla olmamalı
