folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Kavgam Kitabını Okuyanlar



Kavgam Kitabını Okuyanlar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nereodi
    nereodi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek

    Rahmetli cana gelse ne güzel olur...El fatiha adolf


    canısı| Keser gibi olma; hep bana, hep bana. Testere gibi ol Bir sana bir bana...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Masum insanlara dokunulması kabul edilemez birşey. Birileri her ne olursa olsun suç işlemedikçe böyle vahşice öldürülmeyi haketmiyor. Kadın, çoluk çocuk demeden fırınlara atmışlar olacak şey mi? Burda belki bazı şeyleri fazla düşünmüyoruz, belki de çok kolay geliyor uzaktan. Fakat eminimki o manzaraları yaşayan, gözleri önünde insanların katledilişini gören sizlerde bunlara karşı çıkardınız. Çok rahat bir zamandayız. Çok şükür ülkemiz ne savaş görüyor ne birşey. Hangi etnik gruptan olduğunun önemi yok. Sonuçta insanlar kendi ırklarını kendileri seçemiyor. Bizim hükümetlerimizin yaptığı hatalar yüzünden bütün Türkleri katletmeye çalışsalar iyi mi olurdu? Bugün İsrail Filistin'de katliam yapıyor demeyin. Onlarda kabul edilemez, geçmişte yapılanlar da. Katliamın savunulacak yanı yok.


    λ
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tomannie
    tomannie's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    FiReX'e katılmakla beraber tarikatları bitirmekte tarikata mensup tüm insanları öldürmekten geçmiyor.çünkü tarikatların alt tabakasındaki insanlar tamamiyle saf duygularıyla ve art niyetsiz tarikatta bulunuyorlar.bir şey yapılacaksa üst tabakadakilere yapılmalı öyle hitler gibi suçlu masum ayırt etmeden büyük nefretle tüm insanları yok etmeye çalışmakla olmamalı

    ümidin kaybolması özgürlük demekti
Toplam Hit: 4694 Toplam Mesaj: 24