Kaynak Mühendisliği
-
syklops bunu yazdı:
-----------------------------yüksek lisans değil la bu, odtü veriyor birde gedik welding var, 6 ay kursa gidiyorsun bilmem ne kadar saat teorik pratik eğitim alıyorsun, sonra sertifikan oluyor
sanayide yogun kaynak olan yerlerde çalışsabiliyorsun, kaynak çok önemlidir, bir sürü hata vardır, zaten kaynağın kendisi başlı başına hatadır, her neyse, sonuç
olarak iyi bir para kazanırsın, dilin varsa yurt dışına gidersin, şantiyelerde çalışırsın, çelik kontrüksiyoncularda, kaynak malzemeleri satan büyük firmalarda çalışırsın
hiç olmadı eğitim verirsin firmalara, iyidir kısacası, sonuç olarak yolunu bu şekil sececeksen ve oyle kalmaya niyetliysen ol derim
-----------------------------Naptın sen araştırıyordun bi ara,yaptıysan okuldan sonra işte sıkıntı olursa bende gidicem 2 sene kaldı zaten bitmesine,sen görmeyeli 1 sene uzattım öyle 2 sene tabi:)
-
syklops bunu yazdı:
-----------------------------yüksek lisans değil la bu, odtü veriyor birde gedik welding var, 6 ay kursa gidiyorsun bilmem ne kadar saat teorik pratik eğitim alıyorsun, sonra sertifikan oluyor
sanayide yogun kaynak olan yerlerde çalışsabiliyorsun, kaynak çok önemlidir, bir sürü hata vardır, zaten kaynağın kendisi başlı başına hatadır, her neyse, sonuç
olarak iyi bir para kazanırsın, dilin varsa yurt dışına gidersin, şantiyelerde çalışırsın, çelik kontrüksiyoncularda, kaynak malzemeleri satan büyük firmalarda çalışırsın
hiç olmadı eğitim verirsin firmalara, iyidir kısacası, sonuç olarak yolunu bu şekil sececeksen ve oyle kalmaya niyetliysen ol derim
-----------------------------ödtü nün verdiği hakkında bilgi bulabileceğim bir link var mı ben bulamadım
-
Herkes bişileri hem küçümseme peşinde zaten üstün yaratıklar sizi :)
-
csr288 bunu yazdı:
-----------------------------syklops bunu yazdı:
-----------------------------yüksek lisans değil la bu, odtü veriyor birde gedik welding var, 6 ay kursa gidiyorsun bilmem ne kadar saat teorik pratik eğitim alıyorsun, sonra sertifikan oluyor
sanayide yogun kaynak olan yerlerde çalışsabiliyorsun, kaynak çok önemlidir, bir sürü hata vardır, zaten kaynağın kendisi başlı başına hatadır, her neyse, sonuç
olarak iyi bir para kazanırsın, dilin varsa yurt dışına gidersin, şantiyelerde çalışırsın, çelik kontrüksiyoncularda, kaynak malzemeleri satan büyük firmalarda çalışırsın
hiç olmadı eğitim verirsin firmalara, iyidir kısacası, sonuç olarak yolunu bu şekil sececeksen ve oyle kalmaya niyetliysen ol derim
-----------------------------ödtü nün verdiği hakkında bilgi bulabileceğim bir link var mı ben bulamadım
-----------------------------gedik firmasının müdürü okulumuza gelmişti seminerinde bahsetti kaynak eğitiminden, bizdeki otdüdekine göre daha geniş kapsamlı, araçlarımız daha cok vs demişti.
-
valla istanbulde özel bir yada 2 tane kurum var bunun eğitimini verebilen ücreti de yaklaşık bi 6-7 milyar 6 ay eğitim alıyosan türkiye şartlarındada mikkron düzeyde dahi kaynak yapabilcek eğitime sahip oluyosun buda min işine göre 5-6 milyar para kazandırıyor özeelikle yurt dışında hatta rusyada enka inşaatın çalıştırdığı müh. ler var bi tanesini tanırım her iş için prim alıyor ayrıca aylık bi 6 bin dolar para alıyor gelirde min. bi 8-9 bin dolar oluyo aylık yani bildiğin paranın a.koyuyon ama özelden kursa gitmen lazım ve sertidikan olması lazım onun dışında ben enstitude bunun eğitimin verreni duymadım zaten saçma olur onun yerine dışarda şirket kurar parasına para katar kişi biraz istanbul üzerinde araştır git konuş derim bulunur özeelikle referans larına bak ona göre kursunua git..
