Kaynak Mühendisliği

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hallederi_55
    hallederi_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2008
    Erkek

    syklops bunu yazdı:
    -----------------------------

    yüksek lisans değil la bu, odtü veriyor birde gedik welding var, 6 ay kursa gidiyorsun bilmem ne kadar saat teorik pratik eğitim alıyorsun, sonra sertifikan oluyor

    sanayide yogun kaynak olan yerlerde çalışsabiliyorsun, kaynak çok önemlidir, bir sürü hata vardır, zaten kaynağın kendisi başlı başına hatadır, her neyse, sonuç 

    olarak iyi bir para kazanırsın, dilin varsa yurt dışına gidersin, şantiyelerde çalışırsın, çelik kontrüksiyoncularda, kaynak malzemeleri satan büyük firmalarda çalışırsın

    hiç olmadı eğitim verirsin firmalara, iyidir kısacası, sonuç olarak yolunu bu şekil sececeksen ve oyle kalmaya niyetliysen ol derim


    -----------------------------

    Naptın sen araştırıyordun bi ara,yaptıysan okuldan sonra işte sıkıntı olursa bende gidicem 2 sene kaldı zaten bitmesine,sen görmeyeli 1 sene uzattım öyle 2 sene tabi:)


    _ICEMAN_
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    csr288
    csr288's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2009
    Erkek

    syklops bunu yazdı:
    -----------------------------

    yüksek lisans değil la bu, odtü veriyor birde gedik welding var, 6 ay kursa gidiyorsun bilmem ne kadar saat teorik pratik eğitim alıyorsun, sonra sertifikan oluyor

    sanayide yogun kaynak olan yerlerde çalışsabiliyorsun, kaynak çok önemlidir, bir sürü hata vardır, zaten kaynağın kendisi başlı başına hatadır, her neyse, sonuç 

    olarak iyi bir para kazanırsın, dilin varsa yurt dışına gidersin, şantiyelerde çalışırsın, çelik kontrüksiyoncularda, kaynak malzemeleri satan büyük firmalarda çalışırsın

    hiç olmadı eğitim verirsin firmalara, iyidir kısacası, sonuç olarak yolunu bu şekil sececeksen ve oyle kalmaya niyetliysen ol derim


    -----------------------------

    ödtü nün verdiği hakkında bilgi bulabileceğim bir link var mı ben bulamadım 


    Bu site bağımlılık yapıyor şimdi fark ettim tarih 1 haziran 2011 saat 00:02
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dyrnade
    dyrnade's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2009
    Erkek

    Herkes bişileri hem küçümseme peşinde zaten üstün yaratıklar sizi :)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    csr288 bunu yazdı:
    -----------------------------

    syklops bunu yazdı:
    -----------------------------

    yüksek lisans değil la bu, odtü veriyor birde gedik welding var, 6 ay kursa gidiyorsun bilmem ne kadar saat teorik pratik eğitim alıyorsun, sonra sertifikan oluyor

    sanayide yogun kaynak olan yerlerde çalışsabiliyorsun, kaynak çok önemlidir, bir sürü hata vardır, zaten kaynağın kendisi başlı başına hatadır, her neyse, sonuç 

    olarak iyi bir para kazanırsın, dilin varsa yurt dışına gidersin, şantiyelerde çalışırsın, çelik kontrüksiyoncularda, kaynak malzemeleri satan büyük firmalarda çalışırsın

    hiç olmadı eğitim verirsin firmalara, iyidir kısacası, sonuç olarak yolunu bu şekil sececeksen ve oyle kalmaya niyetliysen ol derim


    -----------------------------

    ödtü nün verdiği hakkında bilgi bulabileceğim bir link var mı ben bulamadım 


    -----------------------------

    gedik firmasının müdürü okulumuza gelmişti seminerinde bahsetti kaynak eğitiminden, bizdeki otdüdekine göre daha geniş kapsamlı, araçlarımız daha cok vs demişti.


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EdepsizPenguen
    EdepsizPenguen's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    valla istanbulde özel bir yada 2 tane kurum var bunun eğitimini verebilen ücreti de yaklaşık bi 6-7 milyar 6 ay eğitim alıyosan türkiye şartlarındada mikkron düzeyde dahi kaynak yapabilcek eğitime sahip oluyosun buda min işine göre 5-6 milyar para kazandırıyor özeelikle yurt dışında hatta rusyada enka inşaatın çalıştırdığı müh. ler var bi tanesini tanırım her iş için prim alıyor ayrıca aylık bi 6 bin dolar para alıyor gelirde min. bi 8-9 bin dolar oluyo aylık yani bildiğin paranın a.koyuyon ama özelden kursa gitmen lazım ve sertidikan olması lazım onun dışında ben enstitude bunun eğitimin verreni duymadım zaten saçma olur onun yerine dışarda şirket kurar parasına para katar kişi biraz istanbul üzerinde araştır git konuş derim bulunur özeelikle referans larına bak ona göre kursunua git..


    Yüksek Fizik Mühendisi - Optik Sistem Mühendisi
Toplam Hit: 3097 Toplam Mesaj: 16